29 Temmuz 2012 Pazar

Elma dersem çık armut dersem çıkma !


Bu üşengeçlik çok kötü bir şey.
Sabah kalktım tam elimi yüzümü yıkıcam baktım sular akmıyor , gittim bir daha yattım anneme seslendim sular gelince beni uyandır da yüzümü yıkayayım diye.
Saat 11 ‘ e doğru vııııızzzzzz sesiyle uyandım ki sineklerin tecavüzüne uğruyorum , iffetim gitti! Bir çırpıda kendimi onların lanet ayaklarından kurtardım ve 2 tanesini öldürdüm!
Sonra suçluluk psikolojisiyle temizlenmem gerektiğini düşündüm. Soyundum her şey tamam laappss sular yokkk !
-Annnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeee , hani sular geldiğinde söyleyecektin !!
- E gelince söylicem tamam sen niye girdin diye seslendi.
Resmen hayata isyan ettim o an.. Tekrar giyindim , dışarı çıkacaktım ama çok terlemiştim.
Siz yapıyormusunuz bunu yoksa aranızdaki tek İrlandalı pardon iğrenci ben miyim :\
Önce sol koltuk altımı sonra sağ koltuk altımı kokladım , ter kokmuyorsam çıkacaktım.
Burnuma kötü kokular gelmeyince attım kendimi dışarı..
2007 yılında bir bilgisayar dükkanım vardı 2009 da kapatmak zorunda kalmıştım. Onun verdiği imaj nedeniyle tüm bilgisayar ile ilgili yardımlara-sorulara beni çağırırlar ararlar.
Ver sloganı;
Ailenizin Bilgisayarcısı Tolga ,
Bilgisayarınız emin ellerde!
Bilgisayarcı Tolga
Format bizim işimiz !!

Neyse , arkadaşın yeğene laptop alıcaktık Cevizlibağa Vatan Computer’e gidiyoruz metrobüsle. Benimde toplu taşımalarla bu aralar başım dertte , ne zaman binsem kaza oluyor.
Annem bu durumu nazara bağlıyor , hatta bir ara kurşun döktürelim bile dedi.
Anne geldim 25 yaşına pesss desemde , işi nazara bağladı.. birde sağ ayakla bin dedi bineceğin arabaya .. harbiden de sağ ayakla bindim he..
Yardırdık gidiyoruz , boş bi yer buldum oturdum Bahçelievler durağında 3 tane hatun bindi orta kapıdan bende tam oradayım yekten kesiyorum onları acayip tiplerdi baksan çok kaliteli giyinmişler ama dışı marka içi turşu fıçısı oldukları belliydi konuşmalarından.
Kıl oluyorum lafları yuvarlıya yuvarlıya konuşan hatunlara !
Hele bir telefonu açışı var
-         Alıııoo Aşkuuoomm , tımamm geliyoruz
-         okee byy byy

bunları duyunca birden bi suratım ekşidi , turşu olduklarından mı bilmiyorum.
Neyse ki kulaklığımda çalan şarkı resmen tüm dünyayı güzel gösterdi bana. Resmen uçmuştum ; Metin Kemal Kahraman’dan Ferfecir lütfen dinleyin.
Tam hüznümün doruğuna çıkmışken bu dengesiz kızlardan birinin ayağımı takıldı , ne oldu hiç bilmiyorum laaps elindeki kahvemiydi onuda anlamadım hafif ılık bir şeyi benim paçaya dökmezmii!
Yalan Dünyada varya Yoooooooooooooooooo diye bağırıyor , aynı öyle bağırasım geldi.
Üzerime dökdüğü yetmedi birde ayağıma bastı o daha çok kafamı attırdı..
Hemen 3’ü birden üzerime atıldı diğer ikisi başladı gülmeye üzerime döken rengarenk etekli hatunla uuooyy çok pardon yaa dedi , sert bi bakış attım gülenler sustular tekrar özür diledi bende önemli değil dedim..
Tabi bu arada meraklı metrobüs halkına gün doğdu karmaşadan dolayı , hepsi bana bakıyordu fordcu zannettiler galiba 3 kızın arasından çıkınca..
Neyse , geldik Cevizlibağa tam inicez inmeden tekrar özür dilediler bi göz kırptım ..
Olayın sıcaklığı ile bir şey hissetmemişim ama ulan nasıl becermişlerse tam baldırın oraya dökmüş resmen altıma sıçmış gibi geziniyorum! Pantolon da açık renkli iyimi..
Haydi dedim arkadaşa halledelim o işi , o da hala gülüyor kancık gibi.
Ihıhahhahahah !
Yürürken dökülen bölgeyi kapata kapata gitmeye çalışsamda , döken arkadaş sanata meyilli olmalı ki resmen desenler oluşmuş , bir ressam incelese küçük bir acıklı hikaye çıkarabilir o derece..
-Şurada da görüldüğü gibi ressam arkadaşımız acıklı bir göt hikayesini bizimle paylaşmıiş..

Aldık Samsung laptopumuzuda  çıktık..
Dönüş yolu resmen gözümde büyüdü !
Yine binecektim toplu taşımaya ve kesin yine başıma bir şey gelicekti.. Paranoyak oldum resmen kaşım gözüm oynamaya başladı arabaya binmeden önce.
Bindik gidiyoruz , en arkaya oturdum araba boştu benim oturduğum yerin bir koltuk yanında iki tane amca oturuyordu , arkadaşla yeğeni 3 ön koltuktaydı..
Klimalı yerden güneşe çıkınca benim başım çok ağırıyor , o yüzden çıkardım kulaklığı avel avel bakına bakına gidiyoruz..
Yandaki amcaların muhabbetinede istemeden şahitlik ediyorum..
Eskilerden konuşuyorlar , bir ara hey gidi ne güzeldi o eski Ramazanlar dedi.
Abooo dedim aha sıçtık , ağır geyik başlıyor.
Amcam başladı , bizim zamanımızda böylemiydi..
-İftar sahur zamanı görmediğimiz yakınlarımız , akrabalarımız kalmazdı şimdi nerdeee..
Söylediklerinin çoğunda haklıydı ama artık baygınlık gelmeye başladı her yerde bu muhabbetleri duymaktan , anlıyorsunuzdur sizde beni :)
Yaklaşık 15 dakika eski Ramazanları konuşup durdular. Bir ara harbi harbi bende eski Ramazanları düşünmeye başladım. Neyse geldik bizim o tarafa arkadaşlar eve geçti
Ben Mehmet ağabeyin oraya uğradım iki çaya düşerim açılırım diye.
Sonra masalar dışarıda olduğu için vazgeçtim , niyetli insanlara saygısızlık olmasın diye.. Birde bilirim çaysızlıkta fena koyar insana , ne suya benzer nede açlığa.
Çömdüm Mehmet ağabeyin oraya gülüşmeler filan diğer esnaflarda oradalar dedim katılayım arada iki geyiğe vururum.
Ulan sandalyeyi yanaştırdım tam destur dedik dondurmacı Ramazan abi geldi , peşinden demezlermi Ramazan bizde senden bahsediyorduk ; Nerde kaldı eski Ramazanlar
Pohuhahhahha
Nihunannana
Hahahhaha
Envayi çeşit gülüş işittim, koşar adımlarla eve doğru yol aldım.
Abooooo dedim kaç kaç kaççç ama nasıl hızlı adımlarla gidiyorum eve bir görün ..
Gittim eve sıcaktan mafolmuştum açtım bi donla kaldım duşa girmeye yelteniyordum sularda gelmişti..
Sonra düşündüm kendi kendime.
Harbiden de,
Nerde o eski Ramazanlar ?

32 yorum:

  1. Ferfecir eşliğinde yazıyorum bu yorumu:) O yaşlı amcaların geyiğine ben de katılmaya başladım bu sene :) Susuzluk çok berbat birşey, Oturduğumuz site şu aralar sorunlu olduğundan bizde de sık sık su kesintisi oldu, ben de soyunup dökünüp kös kös çıktım geri banyodan surat beş karış söve söylene:) Pollyanna gibi yap şükret sevin ,ya o kahve sıcak olsaydı ya ya başka bir tarafına dökülseydi:) Ozaman en hızlı tarafınan toplu taşıma aracında bi donla kalman gerekirdi ,fortçu değil kimbilir neler zannederlerdi:)

    Susuz kalmayacağımız güzel günler:)

    not: ilk yorumu ufk bir kelime hatası yüzünden sildim:D

    not:2- O koklama mevzusu da sanırım erkekler de geçerli. Çorabını vs. koklayıp kontrol edenini görmüşlüğüm var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa , kötünün kötüsüde vardır :p
      yook çorabımı koklamadım , sanırım ayrıcalıklı hissetmeliyim kendimi :))

      Sil
  2. Tek bir şey söylüyorum bence sen evden hiç çıkma :)))..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin niyetini anladım ben.
      Tolga kırsın kıçını otursun evindee Özlem hanım gezsinn tabiii.
      Bu uğursuzlukla baş ediceeeem !
      :p

      Sil
    2. Heyytt hasta etme adamı ulenn! Kır kıçını otur evde. Delirtme beniii! :))

      Sil
    3. haa bir de yorumu düzelteme niye yok bu bloglarda yanlış yazdık silince orada öyle bomboş kaldı yorum.

      Sil
    4. hahha ohh canıma değsin :d

      Sil
  3. Hala çocukluğumdaki gibi mis kokan Ramazan pidesi, hala ezan okununca içilen suyun yarattığı şükür duygusu ve hala aynı sofrada ailece iftar yapmanın mutluluğu. Ramazan benim için aynı, aslında daha güzel :) Ve son olarak, su kesilince hiç bir şey yapamazsan, ıslak mendil bile yoksa al eline bir havlu sabunla mis gibi sil elini kolunu çocuğum öyle çıkma bu sıcaklarda :) anne moduna geçiş yaptım yine bu yaşta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yahu şaka maka bana göre eskiden daha iyiydi :)
      Ama anneciğim ıslak mendil yapış yapış yapıyor heryerimii :(

      Sil
    2. Çocuğummmm pis kokmaktan iyidir, kızdırma beni:P

      Sil
  4. :)) tam bir kokufobiğimdir:))
    herşeyi koklarım kıyafetleri
    insanları hayvanları ,
    yanıma yaklaşan hareket halindeki herşeyi:))
    ama bunu çaktırmadan yaparım:)))
    eski ramazanları bilemem
    ama eski insanlık nerede?
    çok merak ediyorum
    şu anda insan numarası yapan o kadar çok insansı varlık var ki korkuyorum
    kendimi bilim kurgu filminde gibi hissediyorum ,
    testere geliyor kaçç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları niye kokluyorsun sapıkmısın arkadaşım :))
      vallahi beni koklayan birini görsem sapıııık diye bağırırım :D
      sen toplu taşımaya binme o zaman ciğerin çürür kokudan :))

      İnsanlar hiç değişmedi , insanlık değişti.
      Hergeçen zaman yeni şey öğretiyor , yalan,dolan bir çınar ağacı gibi büyüyor insanın içinde. büyüdükce daha sığ ama daha yetenekli kullanabiliyorlar bu güçlerini.
      ay vant tu pıley geym ?

      Sil
    2. vvhat is my love Zeki müren:)))

      Sil
  5. Bu arada yukarideki sözü beğendim göz kırptım sana :)) ateist olmaz deist olurlardı:)))

    YanıtlaSil
  6. ha haaaaaaa ben de gülmekten yardırdım valla.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığım son 2 haftaya skeç haline getirsem rekorlar kırarım :d

      Sil
  7. Bir insan niye elinde ağzı açık kahve ile toplu taşıma aracına biner ki? Hani bazı yerlerde vardır, dışarıdan birşey getirmek yasak diye, bunu araçlarada yazmalı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece onu değil , öyle conconlarıda almasınlar toplu taşımalara :d

      Sil
  8. ne hoş yazmışsın videoyu da izledim . hafiften cadı kahkahamdanda attım şimdi de ezan bitti şarkıyı açtım dinliyorum .

    bakk sana ne diycem bi de . bu uğursuzluk olayına fazla takılma.kendimden biliyorum.kafaya takınca adamın peşini bırakmıyor. başına sevimsiz bi şey gelince sallaaaa !

    bir haftaya kalmaz tüm belirtiler azalacaktır .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      yahu yok ben öyle takan biri değilim ama inanki nerde bir uğursuzluk beni buluyor ne kadar kaçarsam kaçayım (:
      sorun kafamda sanırım , keşke bir yere emanet edip gidebilsem onu :)

      Sil
  9. yaa işte bana bulaşan talihsiz serüvenler dizisi sana da bulaşmış!!
    :)

    ayrıca ben de samsung bilgisayar kullanıyorum peki ya tolga,

    içi filmlerle tmamen dolu olan netbookum

    artık yavaşladı yeni sekme bile açılmıyor.

    filmlerin hepsini diske atsam sorun çözülür mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyooduuumm , evrende tek olmadığımı biliyordum :d
      Bir mideyi düşün , içini çok doldurursan ne olur şişer.. ama zorla yesende birşey olmaz yine gider aşağıya bi süre sonra rahatsızlık başlar en candan örneği 'kabız olursun'
      :)
      çok şişirme yoksa elindekilerden olursun , diske atmak sorunu çözebilir ama riskli yükleme sırasında bilgisayar donarsa belgelerin 'arafta' kalabilir :)

      Sil
  10. haha güldüm! ama toplu taşıma maceraları ironi! fena :)

    o "aşkııaam" diyen kızın üzerine güneşte kalıp bozulmuş kokuşmuş ekşimiş köpürmüş ayran dökmeyi teklif ediyorum.

    neyse ya ne diycem, nerde o eski ramazanlar, hıııı??

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 'o "aşkııaam" diyen kızın üzerine güneşte kalıp bozulmuş kokuşmuş ekşimiş köpürmüş ayran dökmeyi teklif ediyorum.'
      ilk duyduğumda hafiften 'piiiii' sesi çıkarsamda .. değer değer bunlara değer!
      hı?
      Yoooouuuuıııııı :d

      Sil
  11. uzun zamandır bu kadar içten gülmemiştim :))

    Anne sözünü dinle kurşun mu döktürüyosun yoksa hocaya mı gidiyosun bilmem artık

    bu arada insanların toplu taşıma araçlarında yaşadıklarını topyayıp kitap çıkarasım var yok satacağını düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten gülüşlerin çok olsun diyeyim bende o zaman :)
      hakket iki üfletsemmi acaba.
      toplu taşımaların içi zaten hep malzemedir.. bu aralar çok fazlasıyla hissediyorum bunu
      çıkaralım gitsin:)

      Sil
  12. kurşun olayını ciddye almalısın :) anneyi dinle.

    YanıtlaSil
  13. hahah çok güzel yazı olmuş.:D yalnız doktorlar gibi bilgisayarla ilgilenmiş herkese hem teknisyen, hem bilgisayar mühendisi hem de hacker muamelesi yapılıyor ya ona çok gülüyorum. güldüğüme bakma ben de kardeşime aynı muameleyi yapıyorum isyan ediyor artık:D
    bu arada bu ''eski ramazanlar'' muhabetlerine hiç rastlamadım ancak herkesin korkulu rüyası herhalde:D

    YanıtlaSil
  14. heheh aynen öyle oluyor :) benzetmen çok güzel olmuş
    kardeşinden uzak dur çabuuuk (:

    YanıtlaSil