8 Temmuz 2012 Pazar

Beni biraz böyle hatırla..

Emre Aydın'ın şarkılarını genelde severim , şarkılarının sözlerinde hissettirir hissetirmek istediği duyguyu. Bu şarkıda beni çok eskilere götürdü..
Bazen gitmek gerekir , karşındaki elini kolunu bağlasada..
Hüznümün doğusunda kaldı hayallerin.. Günler , geceler , yıllar geçti sonrasında. Kâh hüznüm oldun , kâh anlık bir tebessümüm Ama çıkmadın-çıkamadın her Mayıs sabahında aklımdan.
 Yine böyle bir gündü hatırlarsan sisli , boğuk lanet bir İstanbul havası saat sabahın 9 ‘ u .. Oluşan nemden oturduğumuz bank ıslak kıçımız ıslak , hayaller ıslak..
 Çok şiir yazdım ; Ama ilk defa birine şiir okudum sesimi çatallaştırmamaya çalışarak.. Çok gençtim henüz aşkı yeni tatmıştım , ilginçti.. Annemden sonra sevdiğim ikinci kadındın. Hala taşıyorum izini kalbimde.
Soğutup bıraktığın yatak hala buz gibi senin izlerini taşıyor..   Küçük sevimli oyuncağın hala yanıbaşımda bazen sen diye ona dert yanıyor , serzenişlerde bulunuyorum..
Gittiğin yerler nasıl , rahatmısın oralarda?
 İki evlatlı , iki güzel koca yürekli bir annesin artık.
 Gözleri sanamı benziyor yoksa ? Hep kızardın ve hep kıskanırdın Türkan Şoray’ın gözlerini seninkilerden çok beğeniyorum diye ..
 Bir başkaydın işte; içimin gülen yüzü bütün şairlerin anlatamadan öldüğü kişiydin sen.
 Ama hayat ; Ayrılıklar ve vedalarla doludur bunu bana sen demiştin..
Sesli gülmeme kızar , siyasetten konuşunca bir cimcik atardın koluma. Sana kalsa ot gibi yaşıyacaktım. Namaz kılmıyorsun diye çok kızardın ,  Gavuroğlan lakabını unutmuyorum hala..  
 Bugün tam 8 sene oldu o vedanın ardından.. O gün beni en kötü hatırladığın gündür eminim ama yapmalıydım.. Her ne olursa olsun sana ilkgün geldiğim gibi hatırla.. Beni biraz böyle hatırla…

6 yorum:

  1. zaten en büyük yalanlardan biri ''iyiyim'' biride ''gitmem gerekti'':)
    neden se giden hep iyi hatırlanır tüm yaptıklarına rağmen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vicdanımı rahatlatmak için bazen kendi kendime düşünüyorum , ve diyorum ki evet beni iyi hatırlıyordur.
      Keşke öyle olsa..
      İnsan bazen bir seçim yapmak zorunda kalıyor , bu tüm hayatını etkiliyor ne berbat birşey.
      Ve aşk denilen illet fedakarlık istiyor..
      Ben o fedâkarlığı yapamadım siyahkuğu.
      ben korktum. kaçtım. cesaret edemedim
      Ben bir insanın hayallerini yıktım.
      Evet , lanet bir insanım !

      Sil
    2. Kendini bilmekte güzel:)

      ve kod doğrulamayı kaldırırsan daha kolay yorum yazarız robot olmadığımı ispat etmekte zorlanıyorum da:)

      Sil
    3. Her zaman haddimide kendimide bilirim :)
      aaa bende öyle birşey varmı ?
      yorum yaptığım bazı bloglarda da öyle şeyler çıkıyor ve sövüyorum :\ eeee? , hayıııııırrrrr !
      kendime sövdüm !

      Sil
  2. Güzel hatırlanmayı kim istemez ki..
    O zaman bir güzellik yapmak lazım, kıymeti bilene..

    YanıtlaSil