14 Temmuz 2012 Cumartesi

Zormuş be..



Olmadı / Yapamadım.
Hep birşeyleri değiştirmek istedim.
Ama hiç birşeyi değiştiremedim.
Yanlışın yerine ne koyacağımı bilemedim doğru ne bilemedim.
Hep birşeyleri parçalamak istedim dağıtmak..
Olmadı, olmuyor hiç birşey yapamıyorum.
Sizinle benim aramda nefes almanın dışında hiç bir fark yok
Hepimiz ölüyüz..
Saçma sapan bir hayatta savrulup gidiyoruz
BEHZAT Ç.

Seni özlüyorum biliyormusun..
Buralar o kadar sıcakki , cehenneme gideceğim korkusu biraz hafifliyor..
Bundan sıcak olamaz herhalde ? gerçi bendekide laf.. sen nereden bileceksin ki değilmi..
Cenneti küçükken bembeyaz bir yer ve rengarenk hayal ederdim , böyle mis gibi kokan kışın üşütmeyip , yazın sıcaktan kavurmayan çok güzel biryer.. Oranın en güzel yerindesin..
Herkes Altınolukta'ki yazlığa gidip duruyor , bi ben kaldım İstanbul'da.
o şelaleye de gidemedik ya seninle hep içimde kaldı biliyormusun.
pişmanlığım , keşkelerim öyle çok varki , anlarsın beni işte.
Neyse , bir içlendim yazayım dedim.
Mutlu kal kibar Feyzo.

buda şarkı

10 yorum:

  1. Şarkı için tşkler.Hep bir taraflarımız eksik yaşamaya mahkum kalıyoruz ,hep kaybedişlere mahkumuz.Kalan olmak ne acı bilirim.Çok şükür ki bir cennet umudumuz var, Allah orda kavuştursun sevdiklerimizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmek kadar kalmakda zor evet..
      Teşekkür ederim güzel dileklerin için.

      Sil
  2. Sende mutlu ol her zaman eminim ablan da böyle isterdi.

    YanıtlaSil
  3. izlemediğim bir dizi vardı, suskunlar.onda çalmış bu şarkı, o videoyu izledim sadece, yüreğim daralmıştı..şimdi bir kez daha... gidişler zor, hele ki dönmeyecekse, dönemeyecekse..ama ben enerjimizin burada, sevdiklerimizin yanı başında kaldığına inanıyorum.. belki bir an hissettiğin rüzgarda, güneşin sıcağında, baharın deli kokusunda. ama yanıbaşımızda.. içindeki çocuk eminim onu hissediyor.

    YanıtlaSil
  4. Düşlerim tutsak, yüreğim sürgün
    İçimde bir çocuk tedirgin
    --
    bende hep öyle düşünürüm , bedenler bizimle olmasada biz onlarla bi şekilde görüşüyoruz herzaman.
    teşekkür ederim güzel yorumun için

    YanıtlaSil
  5. Sabır, hastalıkta EYYÜB... Hasrette YAKUB... Zindanda YUSUF... Ateşte İBRAHİM olmakmış arkadaşım...
    sevgi ile kal..

    YanıtlaSil
  6. sabır..sabır..sabır
    başka sığınacağım teselli kelimesi kalmadı zaten.
    mecburuz , çekiyoruz.
    hoşgeldin tekrardan , teşekkür ediyorum.
    sende.

    YanıtlaSil