3 Temmuz 2012 Salı

Bir toplu taşıma sevdasıydı bizimki


Toplu taşımada yaşanılan kısa süreli aşklar çok başkadır , hepimiz az çok bir şeyler yaşamışızdır.
Burada ufaktan çıtlatmıştım , aklıma geldi yazayım dedim :) .
2007 yılında Bakırköyde İngiliz Tayma gidiyodum İngilizce kursuna , 3 kur gittim şuan derdimi anlatıcak kadar biliyorum İngilizce .
- Hey dostum , derdin ne senin ?
- Bilmiyorum.
Neyse :)
İlk 1. kurdaki sınıfım acayip makaraydı , hergün geyiğin dibine vuruyordum. Baktım İngilizce öğreneceğim yok bari ortam yapayım diye iyi eğleniyorduk , ortam yaptımda hee iyi günlerdi.
Yalnız tek hatırladığım olumsuz şey , neydi Nihal’di adı sanırım yan sandalyede oturuyordu benim..
 Vay arkadaş , bir insan sabahın köründe o kadar sigarayı nasıl içer amk ! ağzı bildiğiniz at kokuyordu ya , birde sıkınıyordu pis bir parfüm şerefsizim ciğerimi çürütmüştü.
Ulan haydi parfümün dandik , bari sabah sabah o sigarayı içme !
Birde Emre diye bir çocuk vardı , tam abazaydı puşt.. şerefsizim yere bir şey düşürdümmü ben bile temkinli eğilip alıyordum çatal görükürde keser diye..
Birgün hiç unutmam bitane İngilizim taklidi yapan bir hoca geldi , bizi yiyolar amk hoca bildiğin Türk’dü ..
Hoca döndü tahtaya yazıyor bir şeyler , bizim Emre tam karşımdan kaş göz yapıyor .. yüzü olmuş pancar gibi damızlık sığır gibi ..
 iki elide cebinde pezevengin ne yapıyorsa artık !

Şimdi diyeceksinizki nasıl bir yere düşmüşsün öyle diye ama çok güzel şeylerde yaşadım  : )
Malum arabamız yok toplu taşıma ile gidip geliyoruz kursa. Bi kız vardı , oda oralarda biryerde bişeyler yapıyordu sanırım dersaneye gidiyordu. Haftada en az 2 kere ayna anda aynı iett’ye biniyorduk. Yahu bir insan hem güzel hemde masum olabilirmi..
Resmen içime işliyordu , birde güzel bakıyorduki bana ,  elim ayağım kesiliyordu resmen buz kesiyordum..
Öyle güzeldiki , ona açılma cesaretimi yerle bir ediyordu. Tipik kendimi örseleme sohbetine girdim kendimle..
-         Aslında gidip bir konuşsam ne kaybederim ki ?
-         Ama çok güzel yahu , bakmaz ki bana
-         Ulan böyle diye diye yalnız kalıyorum amk !
-         Hadi amaa ufaktan bir gülümseme atayım bari
-         Yok yok öylede yanlış anlar , birde dönüp bakmazsa mal gibi kalırım

Böyle böyle bildiğin şizofrene bağlamışken , birden kızın dersanesinin de bitmesine sayılı günler kaldığını hatırladım (öss vakti gelmişti artık). 1 hafta içinde bu kıza açılamazsam bir daha unutacaktım kızı belliydi , iyice kendimi hazırladım.
Hiç unutmam Çarşamba günüydü . Bir baktım o sırada bekliyor , Allah dedim bugün tamamdır bu iş. Neyse bindik iett ‘ ye
Ben arkalarda olduğum için  o   boş bir yere oturdu ben ayaktaydım , inceden kesip duruyordum.. Ya kafamda çok kurmuştum yada bu kız hakikaten bana bakıp gülümsüyordu .. Yahu yakışıklı biri değilim ama harbiden bana bakıyordu bu yaa , evet dedim bu iş tamam..Hiçbir art niyet içeren bir düşünce yok kafamda tamamiyle belirsiz bir ona yakınlaşma düşünceler mevcut beynimde.. Oturayım onunla sohbet edeyim , sinemaya gidelim , sahile kaçalım , geyik yapalım , arada güzelce bakışalım filan hayaller tavan yapıyor..
Neyse ,
 Ömür durağının orada kızın yanı boşaldı , direk damladım oturdum yanına..
Kulaklığının teki takılıydı bana doğru olan kulağı boştaydı.
İETT ‘ de mübarek öyle hızlı gidiyorki , bir yandan düşünüyorum bir yandanda acele ediyordum.
Etkileyici bir şey olmalıydı , direk laaps diye dalmamalıydım bir şey yapıp kızda kendimi anımsatacak bir şey bırakmalıydım.
Hemen ufak bir kağıda ;

-         Gülüşüne sahip çık , herkes böyle güzel gülemez.

Yazdım.. ne bir telefon numaramı , nede meyıl adresimi filan..
Havalı değimli sizcede ? Mesaj ne buradaki ?
Vay be dicek , böyle durumlarda notun arkasına telefon numarası filan yazılırdı diye.Şimdi düşünüyorumda çok artistce olmuş anasını satayım keşke yazaydım !
Tam ineceğim yere yaklaştı , duracak düğmesine bastım , ayağa kalkmadan önce kağıdı kızın dizlerinin üzerine koyup lapps diye indim dönüp arkama bile bakmadım…

Sonraki gün gittiğimde gözlerim onu aradı , ama yoktu.
Sonralar çoğaldıkca çoğaldı.. ama yok !
Dersanesi bitmiş , bırakmıştı orayı sanırım . Dersaneyede birkaç kere gittim ama onu yine orada göremedim.. daha doğrusu hangi dersanede okuyor onuda bilmiyorum kafama göre birkaç dersaneye gidip baktım ama çoğunluğu bitmişti artık.

Ya kız notuma tepki olarak bana tepki gösterdi kii bu ihtimali düşünmesi bile üzücü.
Yada Bakırköy’le olan ilişkisi bitti.. bu dahada üzücü..
Velhasıl , bu hikayede böyle başlamadan bitti. Sonradan çok düşündüm , acaba indiğim yeri aklına getirip belki oradan birgün geçer diye ama geçmedi..
Siz siz olun içinizdeki duyguyu dipfirize atıp saklamayın ..

Bellimi olur belki gelir burayı okursun..
Belkide evlendin çoluğa çocuğa karıştın.. tahminen benimle yaşıttın , 25 leri görmüşsündür.
Senden tek temennim umarım gülüşünden o yaprakları koparmamışsındır.
Öyle güzel gülümsüyordun ki gözlerini hafiften kısarak , bir tebessümün insanın içine işlemesi ne demek o zaman öğrenmiştim.
Saçlarını bikaç sefer toplamıştın hiç yakışmamıştı , bırak dalgalansın gözlerindeki derya gibi..
Mavi renk senin rengin kesinlikle vazgeçme maviden..
Neyse ,
Gülüşüne sahip çık güzel kız.
Harbiden iyi gülüyorsun..  

5 yorum:

  1. vay bee.. :) bir solukta okudum valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve akıcı anlatabildiysem ne mutlu bana :)
      hoşgeldin.

      Sil
  2. kötü oldum ya :/
    keşke bu şekilde olmasaymış..
    nasıl bir kızdı? çok şey mi sormuş olurum hehe :)
    bu arada blogun gerçekten çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldin , görüşün için teşekkür ederim :)
      Güzellik kavramı herkes için farklıdır ama hakikaten güzeldi be :), böyle hafiften esmer tenliydi 1,65 civarı olabilirdi..
      evet evet çünkü yanyana geldiğimizde onunla aramda bi 15 santim kadar oluyordu , acayip güzel kokusu vardı :)sapıklıkmı bilmiyorum ama bikaçsefer sağlam kokusunu içime çektim :p
      55 kilolarda vardı..
      İnsanın kalbi temizse güzel bakar ve en önemlisi güzel güler ben bunu bilir bunu söylerim.Gözbebeği bile masumdu sanki.
      Başka türlü olsun bende isterdim ama böyleside enteresan , sol mememin iki parmak aşağısında kendisine yer yaptım ufaktan orada duruyor , duracakta.
      Kalıcı bir misafir olarak..

      Sil
  3. Betimlemelerin çok iyi :) Benden önce yapmışlar bu yorumu ama tekrar ediyorum, bir solukta okudum:)Belki de anılarında daha da güzelleşmesi gerekiyordu, belli mi olur, belki bir gün yeniden yollarınız kesişir:))

    YanıtlaSil