1 Ağustos 2012 Çarşamba

Son defa ' yenildim' sana


Hep avuturdum ya kendimi unuttum diye..
Kalpte bâki kalan akıldan gitse bile unutulmuyormuş bunu bugün anladım..

Bugün gördüm seni , taşındığınız yere bir daha geleceğin aklıma gelmezdi. Seni orada göreceğimi bilsem oradan geçermiydim bilmiyorum..
Kilo almışsın , e anne olmuşsun olsun o kadar değilmi..
Mutlu gördüm seni 15 saniye bile olsa.
Yolun ortasında arabadan inip sana bakmaya başlayınca , heleki arkadan bana gelen kusursuzca küfürlerden sonra istemdışıda olsa gördün beni..
Umarım o pis geçmişim , geçmişin aklına gelmez. İnsan geriye bakarsa ileriyi göremez değil mi ? bu lafı bana sen demiştin hatırladın mı..

Zordu be..
4 sene ömrümü sana adadıktan sonra başka tenlerde avunduğunu görmek , bilmek beni hergün öldürmüştü. senden sonrada öldürdü toparlayamadım kıçımı.. hastalandım hastanelerde yattım
İşimi , gücümü , ailemi , arkadaşlarımı her şeyi bir kenara attım.. kimseye söyleyemedim seni sevdiğimi. Ve neden sevmemem gerektiğini..
Ne olurdu ki böyle olmasaydı ?
Ne olurdu o pis ortamdan uzak dursaydın..
Kalbime filizlerini yeni yeni serpmiştim oysaki , öyle çabuk büyümüştün ki koca koca çınarları söküp atmak zorunda kalmıştım içimden..

Hep seni sorup durdular ilk zamanlarda..
Hep lafı değiştirmeye çalıştım , kimseye diyemedim hep içime salladım..
Yalandan gülmeleri kahkahaları patlatıp durdum en dozajı yüksek şeklinde , bilirsin işte..

Bugün o 15 saniye bana saatler gibi geldi , arkamdan edilen küfürleri duymadım bile.
Seni gördüğümde tam bu şarkı çalıyordu.. bir ara nefes almadığımı hissettim , hazırlıksız yakaladın beni yine.
Hatırlarmısın , birgün apar topar beni biryere götürmüştün ne olduğunu niye gittiğimizi anlamadan paattt ‘iyiki doğğduuunn’ kendi doğum günümü unuttuğum bir zamandı o zamanlar işte..
Hem aklımın bir yarısıydın hemde diğer yarısı , sanırım kendime ve başkalarına yer bırakmadığın için bu haldeyim..
Senin için çok mücadele ettim , beceremedim..
Ha ama dersen ki bak sonu tam senin istediğin gibi oldu , orası doğru.. Yine öyle bir durum olsa yine seni severdim ve yine senin için senden vazgeçerdim bunu bil..
Seni senden vazgeçecek kadar sevmiştim. Ama filmlerdeki gibi olmuyor ki bu lanet hayat..
Ne olurdu ki mutlu sonla bitseydi bizim hikayemiz ?

Seni birçok kez yazmayı denedim , hepsinde koca koca sitemli cümleleri sildim yapamadım..
Bu seferde silermiyim bilmiyorum ama yine yazıyorum , belki seni içimden dışarıya  atmak beni rahatlatır..
Aşk öyle boktan bir şeydir ki , gelir en mutlu olduğunuz zamanı bulur ve sizi ayırır.
Hep fedakarlık yapmak gerekir ..
O fedakarlığı yapmasam ne olurduki ? daha mı az üzülürdüm bilmiyorum..
Belki sende bende ailelerden kopuk yalnız bir hayat yaşardık , gençtik toyduk henüz.
Ama sen..
Başka bedenlerde başka ellerde başka gözlerde avunduğunu / avutulduğunu fark etmemiştin bile.. Bana hayatın birikmiş halidir çektiğim bu acı demiştin en son..
Ve bir hoşça kal bile demeden gitmiştim..
Sence gidebilmişmiydim senden?
Baksana , kaç saniye geçti hala bana bakıyor gözlerin
Başka birinin namususun artık , temizlendin.. zaten ruhun hiç kirlenmemiştiki senin.
Seni bu yüzden sevdim!

Bu şarkıyı her dinlediğimde etrafımda ne var ne yoksa kırıp parçalıyordum , şimdi sadece bir ah çekiyorum.. sanırım içimdeki o ‘sen’ seni görmeyi bekliyordu.Ve bu şarkının içinde hala sen varsın..görüyorum , hissediyorum..

'varoşların aşıkları gerçek olur çıkarsız
bende seni öyle sevdim , gözüm gibi yalansız..'

Sanki içimden bir şeyler kopup gitti uzaklara.
Acısıyla , tatlısıyla , hüznüyle her şeyiyle yaşanmış bitmiş bir aşk daha uçup gitti yıldızlar ülkesine..

Birgün bir yıldızın bedenine can verip , uzaklara doğru kaçmak istiyorum ışık hızıyla..
Ve beni görenlere sadece temiz dokunulmamış bir aşk hediye etmek istiyorum
Sadece ‘aşk’ , saf ve temiz..
Kirlenmemiş..


‘Yıllar neleri götürdü özümden
Neleri unuttu yüreğim
Selemi kapıldın yoksa İstanbul yamacında
Söyle suçumuz neydi bizim.’

13 yorum:

  1. ne yaptın dostum öyle
    mafettin beni

    YanıtlaSil
  2. Çok güldürdüm biraz da üzeyim sizi diye mi yazdın bu yazıyı. Hakikaten mahvettin bizi :(

    YanıtlaSil
  3. Aşk seçmece olsa keşke.. Ama o zaman güzel olmazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , zor olmasa adı aşık olurmuyduki..

      Sil
  4. Gözümü açar açmaz olmadı bu şimdi :((

    YanıtlaSil
  5. Üzüldüm...Keşke elimizde sihirli bir değnek olsa da bazı şeyleri değiştirebilsek...

    YanıtlaSil
  6. Bu satırlarla büyümeye başlamalısın, sırf seni ve çocuklaşan bir aşkı kolayca unutabilmek için. Zira yoksun. Artık yeni bir şarkı söylemenin vakti, Yaşanmışlığına, yitikliğine hiç aldırmadan,
    Sanki senin hiç aşkın olmamış gibi…
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil