13 Temmuz 2012 Cuma

Nur topu gibi bir 'Sevda'




Ne zaman eskiyor sevgiler ödenen bedellerin acısı geçincemi?
Bu cümleyi bu aralar o kadar çok kullanır oldum ki , kalbimdeki pıhtılaşmış yaralar sanki bir bir dökülüyor yüreğimin dehlizine..
Sevmek / sevilmek güzel duygu olsa gerek.
Heleki uzaktan sevmek , tadından yenmez..
Aylardan Eylülse,
Sonbaharsa..
Dökülmüşse tüm açan yapraklar..
Ve hala yalnızsan..
Asmışsan sol kaburganın titrek yerine iki çift göz.
Ve saklamışsan onu kendinden
İşte o zaman doğar bir çocuk
Ana adı : Sevda
Baba Adı : Ümit
Kütük : Umut
Özünü unutursan , sözünü de unutursun..
Doğdu , büyüyor bu çocuk
Yetiştiremedi sesini,
Soluğu kesildi , diyemedi.
Sustu..
Babasını kaybetti , Ümidi gitti..
Zengindi yüreği,
Kendisi fakir .. yetmedi / yetinemedi.
Kütüğünü kaybetti , kalmadı umudu..
Ve çekildi yine kendi köşesine..
Gitti , yine gitti.. beklemeden
Yollara küfretti her gidişinde.
Anasıda terk etti..
Sevda gitti , kalbin pili bitti.
Yüreğimin dehlizi çöplük
Ben virane..
Anne’de gitti..
Yetim kaldı sol yürek..

t.yazıcı
16 Eylül 2011

13 yorum:

  1. Galiba öyle..Ödenen bedellerin acısı...(Düşündürücü) Aslında burada öne çıkan benim gözümde sadece bu değil, "özünü unutursan sözünü unutursun" da çok can alıcı. Baba ve ümit, anne ve sevda, kütük ve umut güzel çağrışımlar. Genel olarak (tamamı ya da ayrı ayrı) düşündüren bir paylaşım. Ne diyeyim, yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlamışsın , bende teşekkür ederim.

      Sil
  2. Yüreğine sağlık.Çok güzel bir şiir.

    YanıtlaSil
  3. Nur topu gibi bir sevda; neden hep nur'lar başkasının oluyor da top lar bize kalıyor!

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim şiirini de blogunu da. üye oldum benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
  5. şiirlerine baktım, bloguna baktım ve izlemeye aldım.
    şiirlerin akılda kalacak derecede etkileyici.
    Belki benim şiirlerime de göz atarsın
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/
    Sevgiler.

    YanıtlaSil