25 Temmuz 2012 Çarşamba

İssyeeeeaaaannn !

Sevgili dostlarım,
Bugünlerde üzerimde bir uğursuzluk var ki sormayın..
Burç olaylarına filan pek takılmam ama geçenlerde denk gelmiştim , Yengeç burcu olanlar dikkatli olsun bazı olumsuzluklarla karşılaşacaksınız yazıyordu.. Ama bu kadarını beklemiyordum yahu , 10 gündür neye el atsam boka sarıyor : )

Salı günü Aksaray’a gitmem gerekti. İETT ‘ ye bindim gidiyorum.. İstanbul kartıma para yükletmiş olmama rağmen yetersiz bakiye dedi ibine , acelem olduğu için inmedim , iett halkına seslendim birinin kartını kullanabilir miyim diye ( kii biri bana basabilir mi demedim bu sefer  bknz:benzinci muhabbeti) kimse iplemedi bile , ulan sanki kartını biyerime mi sokucam fazlasıyla paranı vericem nasıl olsa versenize !
Neyse , baktım kimse ses etmiyor bir sonraki durakta indim inerken içerdekilere kalayladım.. Hemen gittim akbil dolum yerine ulan baktım 20 TL cillop gibi duruyor orada
Hay senin gibi arabaya dedim ! acelem varya illa bir ibnelik çıkıcak anasını satayım..

Bir sonraki Aksaray arabasına tekrar bindim , bu sefer kartta sıkıntı yok. Tam Şirinevler durağının oradan çıkarken soldan bir kamyon bir gömdü şöförün tarafına
Laaaapppsss
Direk başladılar , yok sen hatalısın yok o hatalı yok kıl yok tüyy
Oyyy dedim siktir et atla taksiye git..
Bindim taksiye , yekten taksiciyi kesiyorum ulan hayatımda ilk kez bu kadar sessiz ve sakin taksici gördümmm dememle taksici ağabey başlamazmı..

Bak bu mına kodum iett’leri hep böyle yapıyor , bak şimdi bakk nasıl önüme kırıcaklar !
Ağabey dedim az yavaş , koca arabaya vursan bişey olmaz olan bize olur..
Hey gidi ben profesyonel şöförümde biliyorum bunların ibneliklerini bak şimdi dedi ve işte son hatırladığım oydu..

Sağdan duraktan iett çıkıyor sola sinyali vermiş kafayı çıkardı. , soldan bir iett hızla geliyor ileridede  bir araç tali yoldan ana yola bağlanıcak direk önümüze hızlıca geliyor..
Normalde burada yapılması gereken nedir , yavaşlamaktır değimli ?
Ulan adam bir bastı ikisinin ortasından , hani o ikisinin arasından yırtsak diğer araca o hızda kesin gömeriz.. Ben direk kendimi büzmüş bi şekilde ayağımı torpidoya dayadım camdan fırlamıyım diye , yavaaaaaşşş amkkk laaannn çıktı ağzımdan en son gözler kapalı !
Bir baktım nasıl olmuşsa sıyrılmışız aradan .. tam derin bir ooh çektim ki ağabey birden fren yaptı , yolda tek şerit arkamızda iki iett..
Ne yapıyorsun abi dedim gitsene..

bak bak şimdi devirleri düşecek ibnelerin amk dedi..
Yav çek sağa , başlatıcaksın şöförlüğünden dedim . Taksimetre 7 lira yazmıştı 10 lira verdim para üstü almadan gittim.. sonradan o 3 liranın pişmanlığını yaşadım.

Neyse , o günlük daha bir olay yaşamadım ama ertesi gün ve ondan sonraki gün , aynı adam 3 günde 2 kere hepde yan yana giderken bayıldı.
Ulan her seferinde de millet gelmiş bana diyor ki ne yaptın adama !
Vay arkadaş , ben ne yaptım adam nasıl oluyorsa 2 günde 3 kere gelip benim yanımda bayılıyor..Aynı günün akşamı (Perşembe) eve geçiyorum , merdivenlerden çıktım o sensörlü ışığımızı hareket ettirebilmek için iki dans ettim anca yandı ışık.
Tam oturduğumıuz kata geldim kii
Takk,tukkk patt sesi.. noluyo lan demeden tam sağ omzuma kedi bir atladı , arkadaş gün içerisinde yaşadığım gerginlik zaten mafetti beni , birde kedi atladı resmen sıçtım altıma korkumdan !

Ve gel gelelim bugüne..
Bir Amerikalı olsam herhalde şöyle derdim;
Ahh ulu Tanrım , beni sınıyormusun..

Sabahın köründe kalkıp İstanbul tıp fakültesine gittim Çapa’ya kontrolüm vardı. 4. kattaydı gideceğim yer , 4 kişilik asansöre 5 kişi bindik .. Bi kat yukarı çıktık , asansör durdu biri daha binmeye yeltendi..
Birader dedim , zaten 4 kişilik asansör bekle az sonra gelir..
Yaa abi dedi ben hep biniyorum bişey olmaz .. Herifte benden temiz 5-6 yaş büyük bana abi dedi baştan kıllandım
Neyse bu söylene söylene bindi asansöre.
Ulan herif zaten net 150 kilo var.. asansör 1 bucuç kat çıktı , laaappss tam ortada durdu kaldı..
Al işte dedim şimdi buradan yak..
Cama takk takk takk !
Bir hatun sesi ; güvenliğe didiiikkkkk
Teyzenin biri hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladı belli ki fenalaşıyordu , ulan onu öyle gördüm bendede bir daralma başladı , götümden ter süzülüyor hemde nasıl..
Ondan sonra duyduğum bir sesle film bende koptu..
Tam sağımda o sonradan binen dürzü demezmi , ağabey geçende böyle bozuldu ya hallederler şimdi korkma..
Önce bi gülümseme patlattım , çocuk ter kana batmış
Birader dedim tüm samimiyetimle bir şey sorabilirmiyim sana
Sor abi dedi
-Cenabetmisin dedim gayet nazikce.
-Yok abi niyetliyim dedi.
-Neye niyetlisin dedim istifimi bozmadan cevap vermedi.
O an varlığından bile haberdar olmadığım stajer hemşire gülme krizine girdi , hoşuna gitti zağar..
Neyse asansörü açtılar , tam kata denk gelmediği için aşağıda kaldık biraz mecbur destekli çıkıyoruz..
Kendimi bir an Titanic’deki kurtarma sahnesinde zannettim önce bayannlarrr önce bayanlarrr diye seslendim işi geyiğe vurarak..
Çıktım asansörden kendimi tuvalete attım , resmen sırılsıklam oldum terden dedim bi yüzüme su çalayım ..
Tam girdim , bi küçük suyu döküyordum ki kapının arkasındaki şu yazıyı gördüm :

-         Osurmadan sıçana 37 ekran Full HD televizyon..

İsssssyeeeeeaaaannnn diye diye olay yerini terk ettim..
Şuan evimdeyim ve gayet iyiyim.
Evet , yaşıyorum !

21 yorum:

  1. öncelikle yaşadıklarına gülmedim desem yalan olur hele kediye hiç gülmedim bayılan amcaya hiçççççç gülmedim :)

    ama neydi trajedi + zaman = komedi

    şimdi evdesin güvendesin . hastaneye gitmişsin neyin varsa hemencecik geçsin .

    zaten yengeç lerin işi pek rast gitmez iyi niyetli olurlar da azcıkkkk .

    sen iyi niyetli adamın işinin rast gittiğini gördün mü hiç ?

    neyseeeee

    haa bi de yazılarında o küfürü etmezsen kedi canını yerim senin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdıktan sonra okuduğumda banada çok komik geldi :d
      ahhh ne yapayım içimdeki iyi niyetli insana engel olamıyorum :p
      Buradaki küfürü çocuksu algılayın lütfen o sinirli ortamda mekanızma durduğu için dile vuruyor..
      ha buraya niye yansıtıyorsun derseniz oradaki amk lafıda şimdiki cenarasyon da 'lanet olsun' demek gibi birşey :))

      Sil
  2. Evet, itiraf ediyorum, bende güldüm. :) :)
    Okuyana komik geliyor cidden. Ama size yaşarken komik gelmediği aşikar. Hele o taksiciden niye almadınız ki paraüstünü. O 7 lirayı bile haketmemiş ki. Resmen iki canla kumar oynamış adam. Şikayet etmeliydiniz bence.
    Diğerleri biraz şanssızlık olmuş.
    Ve Kibritçi Kız'a katılıyorum. Küfür yazının güzelliğini lekeliyor bencede. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trajedi + zaman = komedi
      üstteki arkadaşımın yazdığı gibi hakikaten öyle , şimdi bende okuyunca gülüyorum :)
      Sinir + sıcak = düşüncesizlik, parayı attım çıktım parayı attım çıktım :p.

      Sil
  3. üzgünüm ama çok güldüm. oldu mu hep üst üste olur zaten. tabi yaşarken böyle komik olmuyor ama. bence de taksiciyi şikayet etseydin. güvende kalmak için evden çıkma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke başımıza gelen iyi şeylerde böyle ard arda gelebilse değilmi.
      Yahu evden çıkmasam bu sefer eve birşey olur :))
      ne yazıkki bencil bir insan değilim , tüm herkes için kendimi feda ediyorum :d

      Sil
  4. İnan bana hayatımda hiç bu kadar kahkaha atarak okuduğum bir yazı daha olmadı.Biliyorum çok korkunç şeyler yaşamışsın ama okurken kendini tutamıyor insan.Yaşadıklarının benzerleri bazen hepimizin başına gelmiyor değil ama o iki kere yanında bayılan adamı bir daha karşıdan gelirken görürsen koşarak uzaklaş bence.Bu sefer üstüne kalır ihale.Bu ara içim öyle sıkılıyordu ki bu yazı bana ilaç gibi geldi arada ben yine gelir okurum bu yazıyı.Ayıp olmasın geçmiş olsun diyeyim veda ederken.Sağlıcakla kal bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi yaa gülünn gülünn :))
      Hayat başlı başına bir film.. Bazen komik bazen hüzünlü taraflarını gösteriyor işte.
      tebessüm ettirebildiysem ne mutlu bana
      yine beklerim.

      Sil
  5. Hehehe... uğursuz seniii!. Şimdi başına gelenlere üzülsem mi gülsem mi bilemedim desem yalan olur. Çünkü çok güldüm.Ne diyelim geçmiş olsun bir daha umarım başına böyle olumsuz olaylar gelmez. Bundan sonra burç yorumlarına inanırsın artık. Hehehe... çok yaşa sen ya, güldürdün beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğursuz demiyeydin eyiydi de neyse :))
      Gün aşırı bir fiil burçlarımı kontrol ediyorum artık :p

      Sil
    2. şaka yaptım yaaa..:)). Devamını bekliyoruz.Tolga'nın maceraları. :D

      Sil
  6. Gerçekten de isyeaaan diye bağırılacak bir gün olmuş.
    Bazen geldi mi üst üste geliyor aynen öyle..
    Bu da geçer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyişeyde kötü şeyde hep üst üste gelmiştir benim hayatımda :p
      bir ortayı tutturamadık

      Sil
  7. Ne kadan hareketli biraz da saçma olmuş ya günün :) İsyan yok isyan yok. Günlerin her daim güzel geçsin canım.

    YanıtlaSil
  8. Sana sadecee geçmiş olsun diyorum:)):)

    YanıtlaSil
  9. merhaba..takipçinim...bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin , biz bıraktğın gibiyiz ..
    ustalaştık biraz daha taşı kırmakta , dostu düşmandan ayırmakta.

    YanıtlaSil
  11. Halil Safransar-î Paracıks. :))) Güldük işte sana, komük komük yazmışsın, ne bekliyodun ki sen şimdi. Geçmiş olsun bu arada, umarım ciddi bir rahatsızlık değildir. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ' Halil Safransar-î Paracıks '
      ehehehhe :) alemsin valla iyi güldüm. :))

      Sil