10 Ağustos 2012 Cuma

Göğe bakma durağı.. ( Mim2)

Öncelikle bu videoyu bir açın bakayım : )

Hani bazen deriz ya , bugünüm gerçekten çok kötüydü diye ve hep hayalini kurarız yarınım daha güzel olsun diye. Dün benim için öyle bir gündü , ruhumu zapdedemiyorum artık
‘En kötü günümüz böyle olsun ‘ lafını mesela hiç kullanmadım , çünkü bir gün olsun ki baştan sona kadar sorunsuz sıkıntısız bitireyim. Yook olmaz.
Annem hep der Allah sevdiği kullarına dert, sıkıntı verir diye.
Dedim anne o zaman hakikaten baya bir seviliyorum , sağolsun yaradan çok hissettiriyor kendisini : )
Şeytan Azapta diyor ya Tarkan efendi , gelip benim ruhada bir baksa ..

Bu arada yine Mimlenmişim , hemde benim için yeri gerçekten apayrı biri tarafından , kimmi ; tabiki Muyuuurrtt 
Benden duymuş olmayın ama bu kız hakikaten deli : ) şşşş duyucak sessiz olun gülmeyin bakayım ! Duysada üstte paylaştığım video onu gülümsetir , bak bakk nasılda gülüyor : ))

Dünkü sitem dolu sözlerimin arasına bunu sıkıştırıcaktım ama sana özel tek olsun diye bugüne sakladım Esma’cık , sonra efenim niye hemen cevaplamadın filan yok :p
Demiştim ya insanın tebessüm etmek için sebepleri olmalı diye , alın size biraz deli de olsa Muyurt J hemen cevaplıyayım , ama peşin peşin söyliyim bu sefer peşimden kimseyi sürüklemem (:

Kendimizi kötü hissettiğimizde neler yaparak mutlu oluruz?

Immmmmm (bu benim at gibi düşünme sesim)

Kendimi kötü hissettiğim zaman genelde kimseye çaktırmam. Öncelikle kafamın içini boşaltmam için yürürüm , yürümeyi çok severim. Yüksek sesli yerlere giderim kendi sesimi duymamak için.
Birde en büyük rahatlama meditasyonum olan şeyi yaparım , tabiki bu..

Heeeyy , deli değilim ben hıhh

 Bu şarkı sıkıntımı biraz hafifletir , bu şarkıyı dinlediğimde dalıp giderim.. kendimi ruhumla baş başa bırakmak istediğim zaman bu şarkıyı dinliyorum.. Kendimi hatırlamak istediğim zaman bunu , kendimden kaçmak istediğim zaman bunu , gülmek istediğim zamansa bu şarkıyı dinliyorum.. ve bu şarkının içinde hapsoldum çıkamıyorum 

Şarkılar / müzikler gerçekten ruhun gıdasıdır..

Birde insanın dostları olmalı , hakikaten seni anlayabilecek dostlarım.
Tamo(Tamer) var mesela benim dostum , her derdimi hiç sıkılmadan dinler dinler dinler beni rahatlamak için söze “siktir et moruk yaa” diye başlar , işte o zaman bi hafiflerim..

Zeko var ; oda benim gibi dinlemesine dinlerde sonra benim çok üzgün olduğumu görünce ‘tamam lan sus , ağlatıcan beni der’ hayatta da ağlamaz ibne .. keşke ağlasa , ağlamak rahatlatır insanı.. ama beni anlar he .. Ben Leb demeden  - Çorum der.
Bilir ne demek istediğimi.. suratıma bakınca anlar bindirir arabasına ben hiç demem şuraya diye , götürür beni sahilin koynuna bırakır..
Orada o dalgalar ruhuma tecavüz eder durur , hiç ses çıkarmam oda çıkarmaz

Bilir ki ruhu yaralı birinin yarasını doğa anadan başkası saramaz..
Her ‘Parçalanmış Gülüşlü’ bir gün muhakkak Dalgaların , dağların , ovaların tecavüzüne uğrar.. onlara teslim eder kendini.

Velhasıl , kendimi kötü hissettiğimde önce kendime başvururum sonra etrafıma ,
Ve düşünmemeye çalırım kendimi kötü hissettirecek şeyi.
Bu şiirimde biraz bişeyler anlatabilirim sanırım..

Son olarak Esmacığıma bizim oralardan bir türkü armağan edeyim
Buyur dinle bakayım deli kız
Mutlu kal :)

4 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim Tolgaa :) kızdım sonraa mutlu oldum önce şiirimi dinledim sonra türkümü :)
    Annen doğru söylüyor sevdiklerini sınar Allah bende buna inanıyorum.Çok mutlu olucaksın ben buna inanıyorum.
    Ya bu kadar ortak noktamız olmak zorundamı ki :) Hep mi aynı şarkıları sevmişiz :) İncesaz hele off :D
    Ve tekrar teşekkür ederim ve rica edicem bir daha at deme kendine :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil