8 Ağustos 2012 Çarşamba

Bindik bir alamete gidiyoz gıyameteee


Ağustos’u hiç sevmiyorum sevgili dostlar, her yer at kokuyor ! çok sıcak.
Beni tanıyanlar bilir ki Eylül ayını çok severim , hem hüzün hem neşe kokar ve en sağlam ilişkiler Eylül’de başlar.. Bunu ben uydurdum öyle bir şey yok tabi ki.
Boşta gezmenin en kötü yanı , hem yapacak birsürü işinin olup hem de hiçbirşey yapamamandır. Çünkü işe hangisinden başlayacağına bir türlü karar veremiyorsun.
Evvelki gün , Bakırköy’e gitmem gerekti bazı işler vardı , beni takip edenler bilir ondan önceki son 2 hafta boyunca ne zaman bir toplu taşımaya binsem , başıma bir şey geldi.
Neyse ki bu uğursuz günlerim sona erdi , gayet sağlılık biçimde gidip gelebiliyorum.
Düştüm yollara ,  bindim arabaya boştu .çömdüm bi yere ..
iki durak sonra araba bir doldu zanarsın ki içerde para dağıtıyorlar ulan zaten sıcaktan imanım gevremiş dedim kimseye yer veremem..
Önce bi etrafı süzdüm sonra götüm götüm gözleri kapamaya başladım , uyuyor numarası yaptım , yapmaz olaydım.
türlü türlü ııııhhıııüüüü , hhııııeeeüüüüü , hühhhüüüüüü kısacası öksürük sesleri duymaya başladım , yalnız birinde zenci gırtlağı vardı öyle bir hırladıki üzerime kusması an meselesiydi.. Birine buyurun demedim ama kalktım , ayaktaki bayanlardan / yada yaşlılardan biri otursun diye.
Ulan bir baktım ibnenin biri geldi çömdü , omzuna iki dürttüm baktı bana kaş göz işareti yaptım hayrola diye aynı şekilde sol gözünü kapatıp kafasını 45 derece aşağıya eyerek eyvallah der gibi hareket yaptı.
-La olm kalksana ben sana mı yer verdim dedim.
Hhaaauu hııııı haaa pardon diyip kalktı dingil..

Bakırköy’de tek yürümeyi hiç sevmiyorum , herkesin kolunda biri . Benim gibi tek gelenlerin çoğu yayla kancığı gibi bulduğu gölgeye çömmüş.. Bazılarıda sırf geçenlerin göte bakmak için orada belli.
Gerçi ergenlik dönemlerimde bende yapıyordum  , ama taksime gidiyodum iki ıslak hamburgere düşüp turluyordum maksat sosyallitem artsın(one la :d)

Neyse haletlim işi , hava öyle sıcakki resmen ter bel altımdan süzülüyor o derece.
Bu bilgisayar parça işinden nefret ediyorum , bazen bilgisayar dükkanımı özlesem de esnaflık çok zor bee!
Geçtim , araba bekliyorum. Araba geldi ama klimasız olanlardan öf püf etsemde bindim , binmez olaydım içerisi resmen at kokuyor bildiğiniz ıslatılmış tozlu tozlu at kokuyor..
Ooyy benim talihsiz başım diyecektim ki içeridekileri gördükten sonra vazgeçtim.
Ulan toplasan böyle güzellerini bir araya toplayamazsın .. kafayı bi kaldırdım diri diri 10 meme bana bakıyor. Boyum 1,83 o kadar uzunda sayılmam ama nedense benden kısaları etrafımı sarmıştı hafiften aşağıya doğru kafamı eğsem olayylarr olaylar
Birde bayanlara hak veriyorum bu sıcakta sütyen filan zor iş ama da ama işte :p
Bağırasım geldi ; Parddooooonnn , aranızda 0,5 meme ucu olan varmııııııı !
Oouuv o burada değildi dimi , kafam yine başka yerlere gitti :\
Birde bir şey fark ettim ki bende ‘Fordçuluk fobisi var’ birine değdirmiyim diye resmen Mezdeke gibi bir oyana bir buyana kıvrılıp gidiyorum.
Tan Sağtürk görse beni okuluna alacağından eminim ; Siyahkuğu beni görsen kuğuluğundan utanırsın :D
Neyse ki kimseye değdirmeden en arkaya geçtim , düşük belli baksırını göstermek isteyen 3 gencin arasında buldum kendimi.. Ulan at hırsızları tamam düşük bel pantolon giyin ama o ne öyle baksırım şekil görün diye iyice düşürmeler filan.. bende indirsem aşağı paçalı beyaz donumu göstersem size ne olur ?
Şirinevler durağında araba epey boşaldı geçtim oturdum bir yere , önümde bir çift arkamda bir çift sağımda bir çift ! ooooh yoooooooooooo diye içimden bağırdım !
Sonra kulak fetişsi bir çifte tanıklık ettim , birbirlerinin kulaklarını yalıyodular inanın küçücük zevk almadım.. Ön sevişmeyi toplu taşımada yapmanıza ne gerek var sabretin 3-5 durak sonra evdesiniz !

Ver sloganı ;
Toplu taşıma , cinsel egolarınızı boşaltacağınız yer değildir!

Öndeki çift , ajanstan majanstan konuşuyordu sesli sesli sanırsam bir ajansa kayıtlılar ve dizilerde oynamak için hayal kuruyolardı..
Diyaframdan bir peehh dediimm.. Bilmiyorlar ki arkalarında duran cevaheri..!
Bir zamanlar Leyla ile Mecnun’da da oynadım yani 2 dakikacık
Şuan yüzüm eskimesin diye dinleniyorum !

Ver sloganı;
Figüran Tolga , ısrarla iste..

İşleri bitirmenin rahatlığıyla geldim , birden bir hüzün çöktü sanırım dinlediğim bu şarkıdan ötürü..
Çevremdeki insaların aşk öykülerini düşündüm bir bir..
Kullanılmalar , kullandırıltmalar ..
Arkadaş olarak herkesi almam dünyama ama arkadaşlarım benim ciğerimdir. Onları üzgün görmek beni çok üzer..
Birde lütfen artık şu sorununuzu kesin !
Birini sevmiyor olabilirsiniz , ama ona böyle küfür etmenize gerek yok..
“ Ben seni arkadaşım olarak görüyorum “
“ Benden iyilerine lâiksin “
La bi git ! havanız kime ? istemiyorum seni diyebilirsin ..  
Bir erkeğe diyebilecek en kötü şeydir bu. Kii hiçbir erkek bu sözün üstüne söz söylemez , anlamıştır oda bittiğini..

Benim başıma çok gelmiştir mesela bu durum..

Varan 1 : Tolga sen gerçekten çok iyi bir insansın , seni kaybetmek istemiyorum.
Bknz : At suratlı Tolga !

Varan 2 : Tolga , senin yanında kendimi öyle rahat hissediyorum ki kesinlikle bir kanka figirüsün.
Bknz : Sakat at Tolga !

Varan 3 : Tolga , senin sesinde başka bir şey var lütfen susma ve ben seni dinliyeyim ARKADAŞIM!
Bknz : At ağızlı Tolga !

Varan 4 : Offf Tolga sadece sevişmek istediğin zaman mı beni çağırıyorsun !
Bknz : At Tolga
Dııııttt zııırtt frekanslar karıştı pardon :D
 

Son olarak , bir kitaba yeni başladım ve gayet etkileyici , üstadım Asabi Bakire’ye tavsiye etmek istiyorum yüksek müsadenizle ..



+ veeee
Sahil candır!



Nefes aldığım tek yer.. lütfen rica ediyorum , kulunuz köpeğiniz olayım .. Denizlerimizi göllerimizi temiz tutun ! çöpleri oraya değilde çöp kutusuna atalım..
beni nefessiz bırakmayın ulaan !

29 yorum:

  1. demek bizim tolga artistmis bizim haberimiz yok. vay bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben varyaa benn heyy gidi heyy
      ne anasının gözüyüm beeennn :d

      Sil
  2. yazdıklarını kafamda senin sesinle dinliyorum ben :D gülüyorum da. At ağızlı deme kendine rica edicem hiç öyle bir halin yok. Ve mimledim senii :)bloguma bi uğra derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asi bir küheylanam
      El süremezler yeleme
      Bırak yırtılayım bırak, gem vurma benim dilime!
      --
      mimi yazmaya başladım bile 2 güne burada beybi:)

      Sil
  3. allah iyiligini versin artist:)))))))

    YanıtlaSil
  4. İyi niye artistlik yapıyorsun bize. :P

    -Sen benden daha iyilerine layıksın.
    -Senden daha iyisi var mıdır acaba benim gözümde ki beni onlara layık görüyorsun? Uykusuz geçen gecelerimin ortasında seni düşünürken senden iyisini hayal bile edebiliyor muydu bu zihin,bu kalp.

    Sen benden daha iyilerine layıksın cümlesi benimde en sinir olduğum cümle. O cümlenin aslı ben senden daha iyilerine layığım, demektir. Bir kelime yeter hem erkeğe hem kadına sevmiyorum.
    Ha bir de ilişki bittikten sonra arkadaş kalalım cümlesine de sinir oluyorum ben. Duygusal bir şey paylaştığım insanla asla arkadaş kalamam. İnce sazın bu şarkısını dinleyip efkarlanmayan var mı acaba.

    Senin bu uğursuzluğunu atlatmış olduğun halin mi? hehehe...

    YanıtlaSil
  5. Kuğular otobosa binmez:))
    kuğular kayıkla yolculuk yapar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğular otobosa binmez , otobüse biner :))
      hadi venediğe gidelim :d

      Sil
    2. AAA bildin en büyük hayallerimden biri venediğe gitmek
      rutubet kokusunu içime çekmek istiyorum:))

      Sil
  6. Toplu taşımalarda macerasız gün geçiren var mı acaba çok merak ediyorum :)

    Not: Eylül güzel bir aydır, candır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilden dile fermanım yayıldı , artık şöföflerde almıcak beni arabaya :d
      Sonbahar candır! :p

      Sil
  7. Kitap önerin için çok tşkler:) 1.5-2 ay içerisinde anca alıp okumaya fırsatım olabilir:D Dün söyleseydin son paracıklarımı başka kitaplara vermemiş olurdum:DSen oku bitir ben arkandan gelirim:D Arkandan gelirim derken bende fortçu değilim haa:))
    Sen bu toplu taşıma maceralarından bir kitap yazsan imzalayıp bana hediye etsen ne güzel olurdu ya;)
    O düşük belli donu meydandakilere bende sinir oluyorum.Bu arada karikatür şeker olmuş ama aslından uzak görünüyor,daha çok Sergen yalçın'ın erken yaşta hac'dan yeni dönmüş halinin esmer versiyonu gibi olmuş:D Bu yorumum şuursuzluk sayılabilir cin Ali'nin bile biryerlerini eğri yapacak kadar yeteneksizim ama söyleyeyim dedim:D

    Son not yazılarını büyük bir keyifle okuyorum:D İYİ Geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben yolluyayım sana Ford kargoyla :))
      yavaş yavaş düşünmeye başlıyorum bu kitap işini resmen Allah yürü ya kulum diyor duyuyorum :d
      Karikatürden iki saniyeye soğuttun beni Sergen Yalçın mıı ?
      piiiiiiii :(
      Heyy beybi uzak dur Cin Ali'deeenn ! demekki dar baksır giymiş hissiyatı vermek için öyle eğri eğri yapıyosun ehehhehe :))
      Eksik olma , kurabiyenden istiyorum!
      erkek adamım ben gözüm kaldı :D

      Sil
    2. :)) Zaten Cinleri de Ali'leride pek sevmem:)
      Ford kargo krabiye taşır mı acaba:D

      Sil
  8. Şansınız dönmüş, hemde baya bi dönmüş. :)

    YanıtlaSil
  9. Blogun adı parcalanmis gülüsler amabenim gülüşleri birlestirdi,birlestirici ve butunlestirici blog seni:) ilteriş bile olabilir...Bende eylul ayinda saglam iliskiler baslar kismini okurken safım da ya biraz Aaa dedim,sonra dedin ki tabi bunu ben uydurdum:)) iste böyle samimi gitti yazini okumamla, yazinin konusma an ları (üj nokta)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ufak tebessüm ettirebiliyorsam ne mutlu bana Polyanacık :)
      Benimkisi kavanoz misali ; bir kere yere düşüp parçalandım , herşeyim yarım gülüşlerim bile.. sen toplayabildiysen buna çok sevinirim.
      ooo duygusalamı bağladım iki dakkaya:d
      samimiyet candır!

      Sil
    2. baglamayaydın iyidi..nerde duygusallık orda sırtından vurulma,terkedilme,yada pis bir para sırıtışı:d
      elveda sevgili blog!
      vedalar candır deme saKIN:D

      Sil
  10. Toplumun parçalanmış sorunu desek mi acabaa ? Koku konusundaki geçmişimize bakacak olursak baya bi dertliyiz dostum =) Ama bende EYLÜL ayındaki sağlam ilişkiler tezine inanmak istiyorum ve bir umut diyorum.. =)

    YanıtlaSil

  11. Toplu taşıma , cinsel egolarınızı boşaltacağınız yer değildir! Bu slogana bittim. :)) Yazıların çok uzun efff ne yazmış bu kadar diye bi' iç sıkıntısıyla bakıyorsun önce ama okumaya başladığın andan itibaren silip süpürüyorsun yazıyı. Nefes aldığın tek yerin deniz olduğununun ne demek olduğunu biliyorum; denizi kirletenleri recim edelimmmm!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmiyeceksin Maviciğim okuyacaksın :d kendimi ilkokul öğretmeni gibi hissettim :\ :)
      Haksız mıyım ama , nefes aldığımız yerleri alırlarsa bizden nasıl nefes alırız..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Dertlinin halinden dertli hanlar değilmi toplu taşıma mağduru arkadasım :d

      Sil