15 Ağustos 2012 Çarşamba

Hoşçakal usta..



Hep görmek isterdim seni..
Ne zaman kendimi yalnız hissetsem , reçetemi kendim yazar seslendirdiğin Orhan Veli şiirlerini bir kalemde yutardım.
Biliyormusun , ben seni hiç tanımadım ama seni hep sevdim. Şimdi seninde yıldızlar ülkesine gittiğini öğrendim.
Peki sen gittin ya hani , sesinde gittimi ki ?
e ben hala yalnızım?
Sen gittin , peki yalnızlık gittimi. 
Kendi yalnızlığınla gittin..
Hoşçakal Büyük Baba.
Bir feysbuk iletisinde görmek hiç kolay olmadı.
Tüm sevdiğim adamların ölüm haberini hep sen verdin bana Zeko , neden he söyle iyi kalpli amcalar birer birer neden gidiyorlar , tutsana onları Zeko !
Yusuf abi , Kazım abi , Ali abi , Ahmet abi
ve şimdi..
söylesene Zeko !
bı gidiş niye !
oysa ki ne güzel söylüyordu Orhan Veli'den..

'Sanırım ki günler hep güzel gidecek;
Her sabah böyle bahar;
Ne iş güç gelir aklıma, ne yoksulluğum.
Derim ki: "Sıkıntılar duradursun!"
Şairliğimle yetinir,
Avunurum.'

5 yorum:

  1. duyduğumda çok üzüldüm..ama epeydir çekiyordu..yerinde dinlensin..:))

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet etsin, nur içinde yatsın.

    YanıtlaSil
  3. çocukluğumda ne çok severdim Alf'le birlikte sesini.. https://www.youtube.com/watch?v=fVyTEkeJy9Q

    YanıtlaSil
  4. ktü haber vermek mizacım değil adamım denk geliyor hep.

    YanıtlaSil