5 Ağustos 2012 Pazar

Şöför uşağa , sonra hepsi uşağa (Mimlendiimmm)


Daha öne bu mimleme olayını duymuştum ama hiç başıma geleceğini düşünmemiştim.
Sizinde başınıza gelebilir , aman bana gelmez bana niye gelsin diye düşünmeyin. Gelir en hazırlıksız zamanınızda sizi bulur ! Sağolsun Pire Kızı buldu beni : ))
Bu Pire Kızı’da ilginç geliyor bana :p
Tavsiye edebilirim yazılarını okumanızı .. biraz aşktan dertli ama olsun o kadar , kimde yokki o dertten değilmi : )
---

Bu mim olayı Niye bilmiyorum bana grup seksi anımsatıyor , bilinçaltım şu sıralar pek sağlam değil : p
Önce biri başlıyor sonra olaylar olaylar takan takana
Yuhhh ulan , hani marjinal bizdik ?

Aşçı bahçivanı , bahçivan şöförü , şöför uşağa , sonra hepsi uşağa..


Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız?

Heheh bu soru biraz garibime gitti çünkü yaşadım gibi bir şey böyle bir durumu : )
Neyse , ne yapardım ? ımmmmmm bikaç gün bocalama döneminden sonra paramın yettiği kadarıyla Türkiye’yi gezerdim , her muhitte farklı kişilerle sevişirdim. Sonra 2 ay Memleketim Artvin’e gidip yaylaya çıkardım sadece bir başıma..
Sonra yine İstanbul’a dönüp sevişirdim umarsızca..
Ölmeme 3 gün kala Tayip Erdoğan’ın kafasına sucuklu yumurta atardım
Nasıl olsa o üç gün içinde beni onlar öldürürdü ecelden önce : ))

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Hiç uçağa binmediğim halde uçak korkum var , niye bilmiyorum ama fena korkuyorum sanırım yükseklik korkumdan ötürü.. Takıntım var , her Fenerbahçe maçı öncesi tam santra olmadan gözümü kapatıp KO-YA-CA-ĞIZ diyorum :d
Totem :p 
Ayrıca niye bilmiyorum başta annem olmak üzere , evin camını silen kimseyi gördüğüm zaman bakamıyorum uufff bak yine bi tuhaf oldum :\
Hee birde bu at ağızlının kancık gibi gülüşünü duymadan günüm geçmiyor :d

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?

Acilen çoğaltacağım bir dişi arardım.
Yuh demeyin , dünyanın kurtulması benim elimde !

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Arjantin’den başlamak isterdim , niye bilmiyorum o ülkeye sempati duyuyorum.
Solcu biri olduğum için mi acaba ? ama öyle olsa Küba’yı demem lazım değimli..
Aaa tabi ya Maradona :)
İkinci adresim kesinlikle Brezilya ..
Ahhhh tam benim olmam gereken yer.. Deniz , kum , güneş

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Kurbağa bacağı yedim o geçerli mi ? :\

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Sevdiğim kızın , başka ellerde başka tenlerde avunduğunu görmek / bilmek / duymak beni yeterince yerin dibine sokmuştu..
O anı o dakikayı asla ama asla unutmam..

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey.

Birçoğunuzun kıro demesine aldırış etmeden , kendimi unuturum onu unutmam ; tabiki tesbihim.. ikincisi evimin anahtarı üçüncüsü telefonum

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

-La olm bi siktir git !
-Hadiii ?
-Ciddimisin la sen?
-Bişe sorucam la
-Ayakta sıçtığınız doğrumu ?
-Zıhıhıhıhıhıhı :D

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?

Vuhuuu kesinlikle Rosie Huntington ‘ un yanına gider onu bi kere öperdim : )
Sonraaaaa .. ımmm evet
Anadan doğma taksim meydanda iki tur atardım : D

Üzgünüm ama peşimden birilerini sürüklemem gerekliymiş , raconu bozmuyayım..


söz size :d

22 yorum:

  1. hem at ağızlıyım hem kancık gibi gülüyorum. nasıl bir oluşum lan bu!

    YanıtlaSil
  2. 4-5 tane okudum bu mimim cevaplarından.En eğlencelisi seninki :)

    YanıtlaSil
  3. Ben senin yazılarını okumaktan çok zevk alıyorum, gerçekten çok eğlenceli. En çok sucuklu yumurta kısmını beğendim. Hehehe

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle yaptığın girişten sonra beni mimlemediğin için teşekkür edesim geldi:)
    Ve çok seviyorum samimiyetle geçiştirmeden verilen cevapları gene çok eğlendim okurken:)

    YanıtlaSil
  5. baya eğlendim ben de:) bir de ilk cevabına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. Şu görünmezlik iksiri bulunsaydı iyiydi yahu, yıllardır bu hayalle yaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendee (:
      o italyan erkeklerden uzak duracaksın !
      :p

      Sil
    2. Hahaaa :)) Bilemem bir gideyim de durumdan haberdar ederim :))

      Sil
  7. "Acilen çoğaltacağım bir dişi arardım."
    catladim :D

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. peki pekii anladıkk
      sen herşeyden tatlısın :d
      kafam yine başka yere gitti :\

      Sil
    2. en güzel yemeği ben yaptım!
      en güzel tumbayı ben çaldım!
      en güzel şarkıyı ben yazdım!

      hem sonra,
      en güzel ben bakarım,
      en güzel ben gülerim,
      en güzel ben ağlarım.

      derken aklına başka kafiyeler gelebiliceğini farkedip burda susmak istedim :)

      Sil
  9. Yaa çok zor bu sorular:)) hem bir yıl ne öyle ,
    bir yıl beklenirmi yaa,
    araba çarptı; hoopp dur ölemem ben, daha bir yılım var al geri arabayı üstümden ınn ığnn :))


    En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

    ayrıca ben niye bir şey yapıyorum beni gezegenine götürecek olan o,
    ben bundan artık nasıl kurtulurum diye o düşünsün bence:)))

    İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir?
    İsviçreli mi onu medyum memiş bulmamışmıydı:)))


    bak yaptım işte kırmamış oldum seni demi demi demiii:)))

    YanıtlaSil