7 Ağustos 2012 Salı

Beyaz ve sen..


Bugün beni terketmeyen iki şeyi aldım elime
biri beyaz kağıt diğeri kalemim
yazılar boş geliyor artık
içinde senli bir cümle arıyor heceler
harflerim isyan ediyor sıralı cümlelere,
anlamsız aşk sözcüklerine..

ne zaman düşünürsem gözlerini
tutuşuyor ellerime iki kelime
seni seviyorum demek bir yük olmuyor bu bedene
beyaz bir kağıt önümde secde niyetine
kalemim yazdırıyor günahlarımı
mürekkebin akıyor içime cennetin ben diye diye..
yokluğun geliyor aklıma ..
yakıyor ciğerimi sen diye diye ..

sen olmassan susuyor bu kalp
adın bile yetiyor cümleye hayat vermeye..
beyaz bir kağıt yetiyor seni yeni baştan çizmeye

sensiz anlamsız herşey
her cümle devrik
her cümle anlamsız
gel artık solmasın bu kalem
durmasın senin için yaratılmış olan bu beden

Bir virgül koy devam etsin senli cümleler
Nokta olmasın sonunda
Satır başların hep bana çıksın..
Sadece seni anlatmalı kelimeler

Şimdi üstü çizili bir hatırayım senin için
Kağıt beyaz değil artık
Kirlendi ..
Topallıya topallıya ilerliyor artık kelimeler
ve artık cehennemi bekliyor sensiz bu cümleler...

t.yazıcı
Mayıs 2006

11 yorum:

  1. vayyy. aslında şiirle ilgili daha güzel bir yorum yapmak isterdim ama 'kendim ettim kendim buldum'u görünce yeteri kadar konsantre olamadım.

    YanıtlaSil
  2. şunaaaa =>>

    sensiz anlamsız herşey
    her cümle devrik
    her cümle anlamsız

    bide bunaa =>>

    Satır başların hep bana çıksın..

    tek kelimeyle "bittim"
    Kendimden bişeyler var bu satırlarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste bir 'ben' bırakmak kolay değildir.
      ne mutlu bana o zaman.

      Sil
  3. Şiiri okuyunca dediğim ilk şey şu oldu, buraya yazmazsam olmaz. "of bunu yazmak için kim bilir ne kadar uğraşmış " hehehe. Bize söyleyecek bir şey bırakmamışsınnn! Ben pek anlamam şiirden, o konu da yeteneksizim, pek okumam da aslında. Sen yazdın diye okuyorum bak, yorum yapıyorum. Bunları diyorum ki kıymetini bil blog arakadaşının hehehe.. Bak böyle şiire bile komik yorumlar yapıyorum, hüzünlenmeyi sevmiyorum ben. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi hadii yazamıyorum filan deme seninde giderin var :D
      (sanırım yanlış anlaşılacağım :)) )
      Hüzün candır!

      Sil
  4. şiirlerini sevdiğimi söylemişmiydim :) o güzel yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum dee
      sevmiyorum
      seviyorum dee
      sevmiyoruum
      seviyorum dee
      seviyoruum !
      yaaalaaannn söylüyorssunn :d

      Sil
    2. yalan demem benn hıhh

      Sil
  5. Müzigi acin siiri okuyun tavsiyemdir,guzel oluyor:)(ha cayda alabilirsiniz elinize)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebessüm ettim teşekkürler :)
      Çay , Mehmet abide içilir!

      Sil