24 Eylül 2014 Çarşamba

"Parçalanmış Gülüşler" de sona doğru.

"Sırf başlayıp bitirebildiğim bir hikayem olsun diye. Bıktım ardımda yarım kalmış hikayeler taşımaktan.." demişti Yusuf abi. Yarım kalan o kadar çok hikayem var ki. Yine Yusuf abinin dediği gibi ;
"Çünkü bizzat ben , yarım kalmış bir niyetim.."

Çok uzun zaman önce başladım aslında yazmaya. Önce bir hikaye , bir hikaye daha!
bir süre sonra beynimin yandığını hissettim. kafamda ki karakterlerin yavaş yavaş beni öldürdüğünü fark ettim. sonra buraya geldim ve kafamda ve beynimde olan solucanları bir bir döktüm. yazmasam rahatlayamazdım ben. ama yazdığım için de delirdim.
hayatın köşesinde bir yerinde gidiyorum sessizce , biliyorum!
ortalarında bir yere yerleşebilmek için , rıhtımın kenarı değil de , bizzat rıhtım olabilmek için yazıyorum..
günde beş saatimi filan ayırıyorum artık.. ikibinonbeşte geliyor kısmetse.
ne demiştik;
biliyorum ki aramak , kendini kaybetmektir.
biliyorum ki aranmak , sevildiğini bilmektir..

69 yorum:

  1. hayırlı olsun, en kısa zamanda bitirmen ümidiyle o kadar blog takip ediyorum popüler kültüre batmadan güzel ve içli yazan nadir bloggerlardan birisin. her yazı bir kitabın bir sayfası gibiydi zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah dostum , bunları duymak çok güzel.
      bazen , bazı yazılarımda çok fazla ses bekliyorum. ulan bi bakıyorum ses seda yok. sonra kayıtlardan görüyorum , beş yüz kere okunmuş. diyorum - orada bir yerlerde beni okuyanlar var :)
      eyvallah.

      Sil
  2. yakışır tolga,
    gurur duydum cidden:)çok iyi kalemsin,
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Havva.
      Umarım beğeneceğiniz bir şey çıkar ortaya :)

      Sil
  3. 'Yazmasam rahatlayamazdım ben ama yazdığım için de delirdim' hoşuma gitti, çoğu duygularını yazan kişilerin paradoksu belki de :) Şimdiden hayırlı olsun o zaman, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafada hikaye türetmek belki de daha kolayı olabilirdi. Bazı yerlerinde kendimi yazmayı seçmeseydim belki benim için - ruhsal açıdan - daha kolay olabilirdi :)
      Teşekkür ederim doktor hanım , her zaman beklerim :)

      Sil
  4. ne güzel bi haber :). ama söz ver "deli keje'ye" diye imzalısından isterim ve arkasından iki kelamcık oynatıversen kaleminden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parmak bassam olur mu ?
      :))) hahahha
      yav üç saatir toplasan sekiz tane cümle ile uğraşıyorum. her okudukça silip baştan bir şey yazıyorum. hakikaten sıyırıcam keje. havai fişek gibi patlıyacam oradan oraya.
      sözüm söz :)
      eyvallah

      Sil
  5. Çok sevindim. Her bir satırı içine sinen, önce kendi kendinle gurur duyduğun bir kitap olmasını diliyorum.
    Başarı bana göre asla çok sevilmek, listelerden düşmemek ya da adını herkesin yüceltmesi, övgüler yağdırmaları değil.
    Başarı insanın yapıtına baktığında işte bunu ben yaptım diyerek sevinçten ve gururdan kalbinin hayatla dolmasıdır. Sana bunu yaşatacak bir kitap olur umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya.
      Kesinlikle çok doğru söylüyorsun. İşin ta aslına girecek olursak , bir kere insanız biz. Herkesin zevki cartı curtu farklı. O yüzden önce üretenin ürettiğini sevmesi gerek. Bu her konuda geçerli.
      Biraz olsun gayret ediyorum her kesime hitap edebilmek için lâkin şu küfürümden bir vazgeçemiyorum.. Belki oradan biraz sitemler gelebilir. Ama bazı küfürler var ki , özlem-yüklem mahiyetinde , olmasa olmuyor :)

      Sil
    2. Küfre karşı olana çok kızıyorum. Hepsi birer terbiye timsali.
      Boş, küfür edilsin diye edilmiş küfür zaten sırıtır, soğutur, nefret ettirir. Şu meşhur kısaltmalar gibi mesela.
      Ama bazen küfür bastırılamayan isyanın ve kelimelerin anlatamadığı nefretin, acının son durağıdır. Öyle hemencecik ıyy demek bana yeterince acı görmemiş insanların hareketiymiş gibi geliyor.

      Sil
    3. Vallahi bunları yıllarıdır diye diye dilimde tüy bitti zaten Derya. O yüzden insanların görüşüne saygı duyuyorum ne yapayım :)
      Mesela geçen bir hikayemi baştan sona kadar tekrar tekrar okudum. Üç tane küfürü "lanet olsun" a çevirdim, bu duruma lanet olsun..

      Sil
  6. Helal Tolga yakışır sana :) Ben seni baştan beri bir yazarı okur gibi okuyorum. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamiyet'im eksik olma , teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Sen de eksik olma :) Şenliğin, gülücüklerin bol olduğu bir bayram geçirmen dileğiyle mutlu bayramlar Tolga'cım :)

      Sil
    3. Mutlu bayramlar Hamiyet, teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Bende de çok var onlardan, hatta arkadaşlarım kızıyor. Neden bitiremiyorsun diye, bende demek ki henüz zaman o zaman değilmiş diyip geçiştiriyorum. :)
    Seni canı gönülden bekliyorum kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim , beni de bu ısrarlar kamçıladı.
      Bir de doğru zamanı da beklemen lazım. Kitap yazmayı geçtim, bir şeyler yazmak için bile kafanı ve vücudunu hazırlaman lazım. Yorucu..
      eyvallah kardeşim

      Sil
  8. Vayy vaaayy...
    Allahım bir ünlüyle tanıştım yaşasın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :)
      sen bana arada dokunmasan çıkarmıydı bu sözcükler allasen
      ayrıca ben zaten ünlüyüm. leyla ile mecnunun kırkdördüncü bölümünde oynamış adamım. kanal d de canlı yayına çıkmış adamım konuk olarak. starım lan ben!
      menajerim olarak triplerimi evcilleştirmen gerek. sadistim ben, kırbaçla beni :(
      ayy hikayede ki karakterin bir sırrını verdim :p

      Sil
  9. Daha çok okumak istiyorum diyordum ya dostum, şimdi tam yerini buldu o. Çay içmeye geldiğinde de imzalarsın hem, ne dersin?

    YanıtlaSil
  10. Harikasın hadi bekliyoruz:):) çokk sevindim bu arada:)

    YanıtlaSil
  11. Zaten ben bekliyordum bunu :) Çok sevindim Tolgacım ,içine sinen yazdıklarını gördükçe mutlu olacağın gurur duyacağın bir kitap olsun arkadaşım !! Buraları da ,beni de unutmaaaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni unutmak ne mümkün Nessim :)
      teşekkür ederim. bakalım , yazıyoruz işte ufaktan ufaktan :)

      Sil
  12. çok sevindimm :))
    merakla bekliyorum kolaylıklar..

    YanıtlaSil
  13. Bu çok güzel bi habeer :)
    Çok sevindim umarım en kısa zamanda gönlünce olan bir esere kavuşursun :)
    Sabırsızlıkla bekliyoruz :)
    Yalnız başlığı görünce korktum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      ehehe doğru biraz kelime oyunu olmuş

      Sil
  14. Günde beş saatini ayırmak...
    Bu özverinin elle tutulur, gözle görülür bir hale gelmesi ne güzel.
    Sevindim senin adına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazma kısmından ziyade, kafada kurgulamak daha çok zamanımı alıyor aslında. yoksa zihinde oluştumu, parmaklar tıkır tıkır yol veriyor
      teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Ayyy süper haber. Hadi hayırlısı, bekliyoruz sabırsızlıkla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin tekrardan Burcu :)
      hadi bakalım , hep beraber bekleyip görelim

      Sil
  16. Çok güzel bir sonuç ve başlangıç olacağına eminim! Heyecanla ve gururla bekliyoruz! Gurur kısmını da biliyorsun, ünlü olacaksın, biz de diyeceğiz "Teeyy teeyy, daha blog yazarken bilirdik biz, çok havalandı yahu" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teyy teyy blog zamanında bir hatun tanımıştım :))
      desteğin için ne kadar teşekkür etsem az, eksik olma emi.

      Sil
  17. hahaha şu an yorumların birinde yaşasın bir ünlü ile tanıştım diye bir şey gördüm :) Evettttt bir ünlü ile tanıştık :)
    Ben yazıları okuyamıyorum,üzülüyorum da okuyamıyorum diye :( Ama bu haber çok güzel oldu.Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okursun değil mi :p
      bari ona üşengeçlik yapma gizemli hanım :d

      Sil
  18. Ne güzel :)) Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  19. Ooooo Tolga Bey hayırlı işler. Merakla bekliyorum . Küçücük miniminnacık bir tavsiye ister misin? Nacizane:) Daha az küfür olursa harika olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Kadriye hanım :)
      yazım tarzımda hiç bir değişiklik olmayacak malesef. küfür kavramının azlığını çokluğunu bilmediğim için, ortaya karışık gelecek işte :)

      Sil
  20. Harika bir haber bu. Umarım yazdıkların seni bir daha öldürmez. :)

    Yazmasam rahatlayamazdım ben ama yazdığım için de delirdim. Ne kadar harika bir cümle. Bir de yazmayınca da delirme seviyesine geliyorsun. En azından bende öyle.

    Kitabının değer bilenlerce okunması dileğimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen diyorum, yazmasa mıydım acaba. Efkârı ve siniri rutine bağlamış biriydim en azından :)
      Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için :)

      Sil
  21. ya bu çocuk ne diyo gene ne anlatmış yaa nee :P

    YanıtlaSil
  22. mimlendin, yazını beklerim :) http://birsahnevaraklimda.blogspot.com.tr/2014/09/huzunlu-ask.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoo doktor hanım benim eski yazılarımı hiç okumamış, hiç :)
      http://gonulsokak.blogspot.com.tr/2014/09/tehlikeli-oyunlar.html

      Sil
  23. harika haberi patlatmışsın ve sanırım en son duyanda benim :D olsun bende kitabı alan ilk kişi olurum. :D

    YanıtlaSil
  24. hey biliyosun yazılarına bayılıyoruz bekletme fazla bizi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları duymak çok güzel :)
      yazıyorum, bakalım :)

      Sil
  25. jiletler elimizde bekliyoruz tolga abi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jilet kesmez(yetinmemek anlamında :p), döner bıçaklarıylaa dalıyoruz ablaa :d

      Sil
  26. yazmak rahatlatıyor insanı.. çıldırmamak için yazmak en keyiflisi;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de yazarak çıldıranlar var kiii
      sanırım ben onların içinde oluyorum (:

      Sil
  27. Kırbaç mırbaç ne oluyor olum? Du bakalım ne çıkcak bundan:) hele bi yayınlanmasın bak neler ediyoruZ sana. Merakla bekleniyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genlerimde biraz atlık var.
      kırbaçlanmadan hızlanamıyorum :d
      olacak inşallah, epey yol katettim. epey emek verdim. umarım karşılığını alırım :)
      teşekkür ederim :)

      Sil
  28. Heyecanla kitabını bekliyorum. Sevindim, bir yanım gıpta etti. Gerçi, benim hayallerim daha farklı. Herkes kendi hayaline kavuşsun. İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sana da iyi bayramlar
      ama vazgeçme, hayalinin peşinden git.

      Sil
    2. Senin bir karekterin var ya:
      Lan oğlum gidiyoz gidiyoz aq bir yere de varamıyoruz dediği.
      Bazen ona benziyor. Offf.
      Desteğin için teşekkür ederim. İyi geldi.

      Sil
  29. o kaleminden nice altın gibi cümleleler düşüyordur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşündürebiliyorsam ne mutlu :)
      ben inanmadığım bir şeyi yazmam. ama bu benim güzel yazıp yazmadığımı söylemem için bir neden sayılamaz. iyi-kötü kavramına alacak olanlar beni okuyanlar. umarım herkeste biraz "ben" yani kendisine özgü bir şeyler bırakabilirim. tüm umudum ve gayretim bu yönde :)

      Sil
    2. Gayretlerinle umutların senin yüzünü hiç düşürmesin :)

      Sil
  30. sabırsızlıkla bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  31. Artik "beni beni, Ahu'nu, can'ini unutmaz" bir imzali kitap saklarsin ;)

    YanıtlaSil