24 Mayıs 2013 Cuma

- KAFAM BOZUK -




Yine kafam bozuk, yine kalem elimde, yine yazıyorum..
Öfkeden gözümün dönmesine ramak kala, beynim el koyuyor olaya.
Bütün duyularım emir beklemekte, ve elim tetikte,
Fakat parmaklarım söz dinlemiyor yinede
Beyinden gelen emirlerin ne olduğunu bile anlamadan.
Yirmidokuz harfi bildiği gibi işliyor hırsından..
Oysa anlatacak binbir sorun olduğu kadar,
Henüz tadılmamış binbir mutlulukta var.
Bilirsiniz her şair biraz kaçıktır,
Yada kupkuru bir kara sevdayla, sırılsıklam aşıktır..
Fakat asî elim söz dinlemiyor yine de,
Avucumun içinde buluşup, sıkılıyor parmaklarım.
Kolum hırsla kalkarken havaya,
Beynim yine el koyuyor olaya..

t.yazıcı

32 yorum:

  1. sakin sakin yavaşça zor biliyorum ama böylesi daha zararsız oluyor

    YanıtlaSil
  2. sanatçı ruhlu insanlar az biraz kaçıktır sanırım..

    YanıtlaSil
  3. Yakında yazarı t. yazıcı olan bi kitap görsem kitapta sizin şiirleriniz olsa bende blogumda "yeni kitap "diye sizin kitapınızı paylaşsam.
    Ben çok başarılı buldum sizi okuduğum tüm yazılarınızda, düşünüyor musunuz şiirlerinizi bir kitapta toplamayı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Şiir kitabı olarak değil ama "Parçalanmış Gülüşler" adı altında bir öykü serisi yapmayı düşünüyorum Allah izin verirse.

      Sil
  4. Kime yazılıyor bu şiirler??
    Yazdığın kişi bu şiirlerin ona yazıldığını biliyor mu??
    O değilde insan bu kadar hissederek nasıl şiir yazabiliyor??
    Okurken yaşananlar bir film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirlerim hep isimsizdir Pirecik.
      Yaşanılanlar , yaşanmışlıklar elbette herkesi etkiler. Bazısı bunu kaleme döker bazısı hayalini. Ben hepsini harmanlıyorum.
      Hep alıştığımız laf vardır ya " zaman herşeyin ilacıdır " ya da " sil baştan başlamak gerek bazen " diye.
      Amcam hep der ne sil baştan başlanır , nede zaman birşeylerin ilacıdır. Tüm herşey birikir kalır biryerlerde , sonra birisi gelir konar sol üst köşene.
      Acısıylada anımsattırır kendisini tatlısıylada.
      Tüm bunları harmanlayıp yazıyorum işte birşeyler :).

      Sil
  5. yazmak insanı ne kadar rahatlatıyor değil mi ??
    daha önce hiç farketmemiştim ama yazmak çok rahatlatıyor artık beni ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurşun kalemle yaz yazacaksan.
      Uzun uzun yaz sonra hepsini sil , sonra bir daha yaz.
      Yavaş yavaş anlayacaksın işte o zaman kendi kaderini kendin yazıp sildiğini.

      Sil
    2. ne de güzel söyledin . insan gerçekten kendisi yazıyor kaderini ...

      Sil
  6. Büyük bir yeteneğin var... Paylaştığın yazıları genelde takip ediyorum. Yorumlara verdiğin cevaplar bile şiir gibi... Hayranlıkla okuyorum bir çok yazını. Bu yazında onlardan biri. Yüreğine, eline, kalemine sağlık sayın t.yazıcı...

    YanıtlaSil
  7. Kaçık olabilirim kabul :)
    Yazmayı seviyorum ...
    Harikaydı bilmelisin dedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçık olduğunu biliyorum :d
      Teşekkür ederimmm.

      Sil
  8. parmaklarının söz dinlememesini seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. "Bilirsiniz her şair biraz kaçıktır,
    Yada kupkuru bir kara sevdayla, sırılsıklam aşıktır"

    şiiri bu kadarda bıraksan da olurmuş ,)biz anlardık kaçık adam bazen öfkelenebilir, ama çabuk geçer, ve içsel malzemeye dönüşür onun için sadece yıkıcı hisler :) eline sağlık..

    YanıtlaSil
  10. Söz dinlemesin varsın. Bırak gitsin elini de kolunu da.
    Baksana nasıl da ahenkle akıyor kelimeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktım artık hani şu "akışına" diye tabir ettirdiğimiz boşvermişliğe , ne olacaksa olsun.
      teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Genelde bir duygu akınına uğradığımda oluyor bende de o. :) Ama ne yalan söyleyeyim parmaklarımın beni dinlemeden kimsenin okumayacağı kağıtlara boş boş yazılar yazmasını seviyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyvergençlikspor :)
      boş değildir onlar , sol memeye laf atma :)

      Sil
  12. Çok severimmm bu şarkıyııı safranım..

    YanıtlaSil
  13. İşte hissettiğim duygular senin kaleminde can bulmuş. :)

    Ne güzel anlatmışsın...

    YanıtlaSil