31 Mayıs 2013 Cuma

- SAKLAMBAÇ -

Öylesine ıssız ve yalnız,
En olmadık anında sessizliğimin,
Seni animsadim..
Su an ne yapıyor, nasıl yaşıyor diye düşündüm,
Beni hic düsünüyor mu diye sordum kendime,
Cevabını alamadım..
Benim gibi bir delilik etse,
Atlasa uçağa buraya gelse, yanıma,
Bana sarılsa, özledim dese,
Ne verebilirim ona diye düşündüm,
Hiç birşey bulamadım..
Bir mucize olsa, beni anlasan,
Beni arasan, yazsan, üzülme desen,
Olur mu dersin, böyle birden bire,
Apansız beni şaşırtsan,
Beni anlamasan da..
Ya da anlayarak yalnızlığımı,
Gülsen bana,
Kızsan, nefret etsen keşke,
Kapatıp tüm kapıları,
Hapsetsen bir ömür boyu..
Ve ben yine sorsam kendime,
Beni hic düşünüyor mu diye,
Yine cevap alamasam..
   Önüm, arkam, sağım, solum kan,
Damarlarimda delicesine akan
Ben and iciyorum üstüne, 
Sen kaçıyorsun ardına bile bakmadan..

t.yazıcı

20 yorum:

  1. Bir oyunda hep ebe olmak, hiç " sobeee" diyememek ne kadar acı....tek kelimeyle mükemmel bir şiir..

    YanıtlaSil
  2. woooooooowww çok güzel olmuş bu ya !!! yüreğine sağlık ...

    YanıtlaSil
  3. Ben daha boşuna mı derin insan dedim. Yüreğine sağlık çok ama çok güzel. ...

    YanıtlaSil
  4. ya düşünüyorsa dedim kendime
    ya düşünüyorsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beynini kemire kemire bitirirler
      en iyisimi at o düşünceleri yüreğinin dehlizine..

      Sil
    2. peki yüreğin rahat bırakır mı seni...

      Sil
    3. Bırakıyor tabi.
      o da usandı

      Sil
  5. benim düşündüğüm gibi o da bizli düşünse...
    ama bizli değil benli düşündüğü için biz böyleyiz be tolga...

    YanıtlaSil
  6. Önüm, arkam, sağım, solum kan...'

    YanıtlaSil
  7. "Ne söyleyeyim daha?
    Kafam ve ellerim dinlemiyor beni."

    YanıtlaSil
  8. "Beni hic düsünüyor mu diye sordum kendime" bir şekilde bir yolunu bulup kendimize sorduğumuz bu sorunun yanıtını alabilmeliyiz, yoksa çok yıpratıyor. Senden uzakta seni mi düşünüyor, yoksa her geçen dakika daha da mı uzaklaşıyor bilemiyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yanıtı almak için çabalarken geçiyor işte ömür dediğimiz şu boktan süreç..

      Sil
  9. Anlasa, sarılsa, kızsa, özlese, gülse, sövse, dövse, hapsetse kısacası ebesinin nikahında olmak yerine sevse..

    Tolgacan, eski şiirlerinde, yazılarında az biraz dolanıyorum ayak seslerimden rahatsız olmayasın he:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay vay :)
      başım üstüne şairim ayıp ettin :)

      Sil