14 Mayıs 2013 Salı

Yaz Kızım : yuhh hala yazıyon mu la


Heyuu , hala oradamısın konuşacaklarım daha bitmedi.
Neeey ? duyamıyorum lütfen biraz yaklaşıp söyler misin demek istediğini. Maksadımı aşıp kokunuzu içime çekmek istiyorum. Bakmayın at tezeği gibi koktuğma , bu koku ruhumun kokusu biliyon mu ?
Auuahhh (can yanma sesi) ne vuruyon olum şaka yaptım ya. İnsanın ruhu at tezeği kokar mı.
Koksa koksa apış arası kokar , o derece aşınmıştır işte.

İş koku oldumu benden akan sular durur arkadaş. Kusursuz parfüm takıntım var. Açlıktan vücudumda ki tüm hücreler birbirini yemesine rağmen ki bu Abazalık durumunda da oluyor. Artık hücrelerim çiftleşiyor neyse bu çok derin bunu geçeyim. Ama dur dur bazıları da kuğul takılıyor ya hani ben düzenli seksimi yapar tüm hormonlarımı etrafa salgılarım. Yani ne demek düzenli olarak otuzbir çekiyorum sol elim iki aylık hamile. Eli hamile olan insanlar var la sen ne diyorsun..Ben sezeryanla aldırdım öyle bakma.

Geçen yazdan aklıma takılan anılarımın büyük bölümünü önümü kesip parfümümün markasını soranlar alıyor. Çok ilginç bir olay eminim ki bazılarımızın başına gelmiştir böyle bir şey. Aslında çok da boktan bişey ha. Ulan bi kıllanıyor insan acaba pis kokuyorum da beni mi uyandırmaya çalışıyorlar acaba diye oramı buramı kokluyorum halka açık yerlerde. El tutmak yol açıyor diye hesapsız susmalara,kaldırdık tüm tutuşmaları Yasak kelime oynatmadık Yalan söylemek ... :( pardon pardon benim kafa yine gitti. Hep bu yengeç yüzünden mimlendim duygusalım diye hep araya kaynıyor işte böyle.
Hee kokladıktan sonra hemen hak veriyorum ve tabiî ki kullandığım parfümü söylüyorum (burada çaktırmadan nah işareti yapıyorum çaktırmayın ) hepsine farklı farklı parfümler :d .
Ama siz siz olun iki fıs fıs a benim gibi o kadar para vermeyin.

O değil bak yukarıda da dedim ya , yengeç burcu olmanın zararlarını çekiyorum ara sıra.. Bir insanın hayatına girdikten sonra onda yer ettikten sonra siktir olup gitmek o kadar kolay olmamalı. Bu iki cins içinde geçerli. Önceden bu kadar gaddar değildi sevdalar hatta sevda pıhtıları. Hangi ara bu kadar can yakar oldular ?
Ne sevmenin ne de sevişmenin tadı kaldı inanın. Hani o orgazm sonrası yakılan sigaralar filan vardı ya , hepsi o sigaranın külü dumanı gibi savrulup gitti. İnsan ruhlarının arasına “güvensizlik” , “korkaklık” girdi. Bedenlerimizle çok pis taşak geçiyorlar farkında değiliz..

Her şeyi organik arıyan bizler , aslolan sevdamızı niye GDO’laştırıyoruz ?
Elle tutulunca ya da koklayınca anlaşılmıyorlar ki namussuzlar.
Siz gdo’lu sevdalar
Benden uzak durun..
Şerefsizim sizi yerim yerim sıçmam öyle içimde kalırsınız.
Bol güneşli günler..  

10 yorum:

  1. Organik olan bi'şey kaldı mı ki hayatımızda,sevdalar gerçek olsun...
    Ama sol yanımda bir his var,zaman zaman canımı yakan..biliyorum o yalan değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halâ birşeyler hissedebiliyorsan çok şanslısın.
      aman sol memeyi iyi belle , iyi bak ona.

      Sil
  2. Biri fena kızdırmış seni ama sen hep söylersin "yeni bir şey yok, eski de yok" eee o zaman ne var?? Neyin var??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Dert etme iyiyim ben , arasıra mahşer arasıra yaşama hırsı.."

      Sil
  3. GDO lu sevdaları yiyip yiyip sıçmazsan zehirlenir ölürsün ne gerek var? koy g*tüne rahman gitsin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok inat değil mi çıkarmıcam onları oradan :d
      rahmanı koydun mu otomatik olarak çıkar gider zaten boşver onu :))

      Sil
  4. Gdo lu sevdalar tanımlaman çok iyi olmuş
    bi de yine gülümsettin:)

    YanıtlaSil