10 Mayıs 2013 Cuma

Yaz Kızım; Sanığın cenabetliğine....





Heeyy sana diyorum!
Mabadını suratımdan çek lütfen , o kadar çok göt insanlarla karşılaştım ki ilk bakışta seçemiyorum suratının neresi olduğunu. Hadi ama bana niye sitem ediyorsun ki , sitemim şu hammısına koduğumun hayatına. Eğrisiyle doğrusuyla yaşayıp giderken götümüze soktuğu o dikenlerin hesabını kim verecek ?
Ahh yüce Tanrım , meğer ne çok seviliyormuşum tarafınızdan.
Höööttt ! amına koduğum gavuru günah lan günah günaahhh.
Ama hakim bey , sussam olmuyor susmasam olmaz ben ne yapayım ki. Hakikaten ne yapayım ?
İnsanları anlamak için onları dinlemeyi tercih ettim bir ara. Ne fark ettim biliyormusun , tüm insanların ortak yönü var ; konuşurken ağızlarıyla birlikte götleride oynuyor. Bir süre bu dinleme işi hoşuma gitmiş olacak ki konuşmayı unuttum ama izlemekten asla vazgeçmedim.
Biliyor musun hakim bey ; insanları izlemek konuşmaktan çok daha zevkli. Her insan kendi rolünü kapmış bir şeyler yardırayım peşinde. Kimisi ise sessiz. Onlar sadece yazar kısmındalar. Ara sıra sessizliğimiz asaletimizden filan diyorlar o kısmı pek dinlemedim zira götü sıkışıp susan insanların sığındığı cümleyi duymaktan da artık bıktım..

Bazıları tükürdüğünü yalıyor hakim bey.
Hani evde kimse yokken çekilen o müthiş zevkli masturbasyon vardır ya hakim bey. Hani tam boşalacakken kapı açılır / çalar ya. Hani beynimiz o an üçyüzaltmışbeş bin kat daha fazla çalışır ya. Hani bir elimiz sikimizde tuvalete doğru atarız ya kendimizi , işte öyle.
Herkes ahlak zabıtası hakim bey. Kimse bilmiyor ki o ahlak zabıtalarının elleri niye hep ceplerinde ?
Siki tuttuk be hakim bey. Bedenlerin fahişe olması tercih meselesi der geçerdim.
Ama ruhlar fahişeleşti be hakim bey , ben artık göremiyorum ki. Önceden götlerine aman pardon yüzlerine baktığımda anlardım. Şimdi göremiyorum .Çok kişiyle yattım ama bu ruhospular benim canımı sıkıyor hakim bey.

Umut etmeliyim öyle değil mi..
Hâla bir yerlerde iyi insanların olabileceğini hayal etmeliyim.
Öyleyse niye hakim bey. Niye ben karşılaşamıyorum.
Yalnızlığımı emanet ettiğim insanlar niye bir bir kaçıp gidiyorlar. Ben artık beklemekten yoruldum hakim bey.
Çok yoruldum..

23 yorum:

  1. Oyunun kuralları var da biz mi bilmiyoruz,niye bizim bu kadar canımız yanıyor?
    Üzüldüm yine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes kendi kuralını oluşturduğu sürece , bu düzen hiç değişmez..

      Sil
  2. sussan olmuyor susmasan olmaz..

    YanıtlaSil
  3. Canı cehenneme ruhospuların gel biz bakmaya devam edelim uzak denizlere..

    YanıtlaSil
  4. Diyorum ki bazen "bu da mı gol değil, ha Buda mı gol değil." Sonra da herkesten elimi ayağımı çekmekte buluyorum çözümü.

    Haaa arada doğru insanlarda gitmiş yitmiş harcanmış oluyor ama başka çözüm kalmamış oluyor. Yoksa kim güvenmekten vazgeçer, kim insanlardan vazgeçer.

    Yalnızlık ancak kalabalık daha çok acı veriyorsa tercih edilir, diye düşünüyorum. Yanlış da olabilir düşündüklerim pek tabi.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanları harcamak çok kolay oldu pe hito , bunu çok çok iyi anlayabiliyorum. Göt korkusu denilen olayı kaderine yansıtırsan her zaman kaybedersin. Her zaman da can yakarsın.
      Can yakmak kimine göre önemsiz birşey olabilir. Ya da ne bileyim amaaan banane ne olacaksa olsun diyebilir.
      Ya karşı taraf ?
      onu düşünen oluyor mu? hayır.
      Kalana dönüp birşey sorulabiliyor mu ?
      Bazısı sadece gitmeyi bilir , sadece gitmeyi..
      Kimisi hüzünlenir kimisi eyvallah der gerçer
      ama ben artık siktir git diyorum
      sanada tavsiye ederim.

      Sil
  5. safranım yine yazmışsın en okkalı sözleri,ne yazacagımıda şaşırdım ,her şeyi yazmışsın be kuzucum:)kötülerin dünyası ve adaletin bumu dünya diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır Roman filmi canlanıyor gözümde sürekli. Böyle geldik böyle gidecek naraları kulağımda..
      hep mi , hep mi diyorum..
      sonra diyorum
      belki birgün :)
      ne dersin , hoş olmaz mı umut etmek..

      Sil
  6. safrnsarı,gerçekten hayata iyi insanlarda var ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin , hoşgeldin tekrardan.
      Olmaz mı var tabi. "iyilik" kavramını kişiye göre değiştirsem de , var var.. hala var..

      Sil
    2. :)) doğru diyorsun ;) iyi bak kendine !

      Sil
  7. Var mı peki bir çözüm?

    Karşılaşmaya devam edeceksin maalesef.
    İyilerle idare etmeye çalışmalısın. Onlar da olmasa...

    ''ruhospu'' çok güzel bir kelime olmuş.
    TDK'ya teklif etmeli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki bunun çözümü yok. Çözüm sadece alışmak zorunda olduğumuzu kabul etmek sanırım.
      "ruhospu" lardan uzak dur aman diyim :)

      Sil
  8. Sanırım senin tabirinle o kadar ruhospuların arasında iyi insanları göremeyen de yine biziz, ya da bize mi denk gelmiyor o iyiler. Yok yok şimdiye kadar denk gelmeseler de eninde sonunda denk gelecekler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İllâ ki var.. ama dediğim gibi bu "iyi" , "kötü" kavramı yine bizde bitiyor , bizim bakış açımıza göre..
      Belki birgün diyip geçelim her zaman ki gibi ;)

      Sil
  9. canın sıkılmış senin.
    geçer yaw.
    :)

    YanıtlaSil
  10. ya tolga yaaaa ben uzun bir zaman senin yazılarına ne yazacağımı düşünüyorum yaaaa çok zorluyorsun beni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi birşey mi dedin şincik anlayamadım ki :))

      Sil
  11. Emin oldum artık ben iyi olmak da hiçbir işe yaramıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Yeliz.
      Kendini paralamakla kalıyorsun herşeyin sonunda..
      ama sen yine de senden vazgeçme.

      Sil