28 Nisan 2014 Pazartesi

Kod Adı : Pembe Kereste


“Daha fazla.. daha fazla.. daha fazla..”
Daha fazla ne olum ? iki saatir kafamı ütüledin ne daha fazla ?
“Yazamıyorum..”
Neyi ?
“Sevemiyorum..”
Kimi ?
“Etmeliyim , hadi kızdır beni..”
Derdin ne olum senin ?
“Küfür edemiyorum! Lütfen bana yardım et. Göbeğimin kıllarını koparıyorum görmüyor musun.”
Sen çok seversin onları , anka kuşuna benziyo diye hava atıyodun.
“İşte o yüzden..”
Ney ne yüzden.
“Edemiyorum diye koparıyorum.”
Senin ben olmayan beynini sikeyim.
“Ilık ılık konuşma sikerim belanı..”
Aha!
“lannn!!”
Oğluuum! Sövdün iştee
“Seviyorum olum seni , sayende küfür ettim. Hadi siktir git de şu yazımı tamamlıyayım.”
Neyi yazacaksın ?
“Atı”
Nasıl at?
“Pembe”
Gittim ben.
“Dur gitme. Hikayede bi tane at var , bir de bi kız. Ama bu kız aynı zamanda at. Ama at olduğu zaman kız gibi hissediyor kendini yani bir insan olarak. kız olduğu zaman da at gibi hissediyor. Tek ortak noktaları küp şeker / bir de renk olarak pembeye tutkunlar.”
Senin ben hayal gücünü sikeyim. At gibi kız dedikleri böyle bir şey mi oluyor. Ama güzel lan , değişik. Eee nasıl yürüteceksin bu hikayeyi.
“Kız kendini insan olarak hissettiği zaman bir ata aşık olacak. İlk kez birine aşık olduğu için vücudunda bazı biyolojik değişiklikler oluyor ve kişilik bozukluğu başlıyor. Tümevarım ve yokavarımı aynı anda yaşıyor. Yani sürekli farklı kişi. Beş dakikası insanken diğer beş dakikası at. At olduğu zaman sürekli sevişmek istiyor. Karşısına çıkan küçük penisli insanları görünce de kimlik kargaşasının en şiddetlisini yaşayıp adamları hadım ediyor.”
Ha siktir!  seri katile nasıl bağladın bu işi mına koyim.
“Ama takıldığım bi yer var. Tümevarım ve yokavarım sırasında , yani at ve insan kromozomlarının karıştığı / birleştiği zamanlarda bu yaratığın kullandığı bir takma ad olmalı..”
Olum götünden element uydurma.
“Aha , buldum.”
Neyi
“Elementleri. Neydi lan ? Ha! Ateş , Su , Toprak , Tahta! Bunlardan biri.”
Senin bilinç altını sikeyim. Tahta ne lan , goradaydı o sığır.
“Tahta çok kaba , kereste? Tamam itiraz yok , katilin takma adı kereste.”
Ha sana ne diyecektim , olum epeydir sevişemiyorum bana versen..
“yuh! Hangi pozisyon. Domalayım istersen.”
Lan bi dur lafı bitireyim at ağızlı. Şu senin escordun numarasını
“iyi de sen parayla yatmasın ki biriyle.”
Denicem , belki olur. Nasıl yapıldığını unuttum , yeter lan!
“Aha buldum..”
Neyi..
“Sevemiyor..”
Kimi ?
“Sikemiyor..”
Lann!
“Ouu yok. Dişiydi dimi bu. Yoksa eşcinsel bir at yapacaktım.
Şimdi toparla bakayım ne oldu.
“Moruk aslında karışık görünse de çok basit. Bu hikayeyi üç ay sürdürürüm ben , şimdiden yazayım atayım dergiye , üç ay kafamı dinlerim.
Neyse , basit be olum. Bir kız var. Dünyaya insan olarak gelmiş. Dört yaşında çok şiddetli bir ateşli hastalık geçirmiş. Ondan sonra tüm insanlığın fark edemediği ama kızın giderek içinde kabaran bir at ortaya çıkmış. Atın bütün özelliklerini taşıyor. Heybetli , atılgan , zeki , duygusal. Bir tek insan yanının en büyük dezavantajı olan ürkekliği var. Toplu taşımalardan ve kendilerine dik dik bakan orospu çocuklarından hiç hoşlanmıyor. Kısa sürede yaşadığı bu değişiklikler yüzünden kız yirmibir yaşında kişiliğini kaybediyor. Vücudunda ki insan ve hayvan birbirine bağlanıyor. Kızda ki çaresizliği bir düşün , bir hayal et..
Kimseye söyleyemediği bir ruhu ve çantasında taşıdığı pembe renge boyanmış küp şekerleri var. Zihninde ki bütün iyi ve kötü niyetleri rehin alıyor. Düşünsene , tek bir eylem yok zihninde. O an ne hissediyorsa o. Anlık. İçinde ki hayvanı da rehin almanın ertesi haftası çıkarıyor ortaya. Toplu taşımada kendisine yönelen testosteron dolu bakışları göğsünde yumuşatıp stop ediyor ve hızlıca oradan uzaklaşıyor. Aynı adamın hormon dolu bakışlarına iki hafta daha devam edince , içinde ki hayvan ortaya çıkıyor ve adamı eski bir fabrikanın oraya götürüyor. İş çok ciddi , bildiğin gibi değil. Öpüşmeye başlıyorlar , bizim abazan adam tabi hayatında ilk kez öpüştüğü için ayaküstü iki kere orgazm oluyor titreye titreye. Bunu gören bizim ki adamın fermuarını tek hamlede açıp karşısında rüzgara bile karşı koyamayıp dalgalanan et parçasına karşı kocaman bir kahkaha atıyor. Kişneme yok. Onun ruhunda ki ata ait bütün sesler ve tepkiler insan bedenine hapsolmuş durumda. Sonra ki gün akşam haberlerinde fox tv de Fatih Portakal çok enterasan bir haberi sunmaya başlıyor.
‘Evet , buda oldu. Bunu da gördük..
Bakın bunu da diyorum çünkü bana hak vereceksiniz.
dün gece yirmisekiz yaşında ki bir adam , eski şeker fabrikanın orada öyle bir ölü bulundu ki.
Adamın , evet ölen adamın penisi koparılıp ağzına tıkanmış. Durun daha bitmedi. Adamın götüne sokulmuş yirmisekiz adep küpşeker ve yanıbaşında bırakılan pembe bi kereste..’
--- üç hafta sonra ---
Önü alınmıyor.. bu cani kim.
Yine bir pembe kereste cinayeti..

Ve altı ay sonra..
Takma adı Pembe Kereste olan gerçek isminin Gonca Demir olduğu açıklanan yirmiiki yaşında ki genç kadın kendini asarak canına son verdi.
Evinde bulunan intihar notunda , şunları yazıyor;
“Ana rahmine yollanan spermler tek tek kontrol edilip götürülmedikçe , mücadelem bitmeyecek. Dünyada ki kimliksiz insan görünümlü hayvanların mücadelesi benim mücadelem olacak. İçimde ki hayvanı teslim edip tekrar geri geleceğim..
Not : Bütün pembeler masumdur..”

---
Nasıl ama ..
Hoopp. Ohoooo adam uyumuş ya!!”
Ha! Ne oldu lan dinliyodum olum seni.
“Yalanını sikeyim. Osurdun bi ara uyurken hayvan.”
Ben senin Pembe Kerestene benzemem , kalemini keserim.
“Vay canını yediğim dinlemiş beni , adamsın. Ne istiyon söyle , çay koyiyim mi..”
Koy.. tek şeker olsun..
Tek pembe şeker..


 


32 yorum:

  1. çok şaşırtıcı,mitoloji?astroloji?huzursun uyuyan insanın rüyası?kadınlara kötü davrananlara duyarlı erkek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü soru işaretini cevaplayabildiyse ne mutlu bu yazı.

      Sil
  2. ...farklı bir öykü.. anlatımında.. merak ettiriyor insana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak bir tek öykülerde işe yarıyor sanırım :)

      Sil
  3. hikayenin mesaj kısmı yerinde olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Böyle hikayenin başında kafam karıştı işinaçığı :))
    Sonunda oh dedim yine güzel bi mesajla noktalamışsın :))
    Konuşmalarınızla birlikte yazmanı çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  5. Bu hikayeyi gerçeğe mi dönüştürsek :D bak içimdeki caniye yol gösteriyosun haberin olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana uyar :d
      getir sol kulağını da vesvese vereyim :)

      Sil
  6. Pembe Keresteye ithafen sanırım bu yazı :) Başı çok karışıktı ama sonu iyi olmuş hee :) Bir erkekten bu mesajları duymakta güzelmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , doğru tahmin :)
      erkeklerde kendi aralarında ayırılıyor bir sürü sınıflara , olsun o kadar :)

      Sil
  7. "Takma adı Pembe Kereste olan gerçek isminin Gonca Demir olduğu açıklanan yirmiiki yaşında ki genç kadın kendini asarak canına son verdi.
    Evinde bulunan intihar notunda , şunları yazıyor;
    “Ana rahmine yollanan spermler tek tek kontrol edilip götürülmedikçe , mücadelem bitmeyecek. Dünyada ki kimliksiz insan görünümlü hayvanların mücadelesi benim mücadelem olacak. İçimde ki hayvanı teslim edip tekrar geri geleceğim..
    Not : Bütün pembeler masumdur..”"

    çok iyiydi.

    YanıtlaSil
  8. Çok yaratıcı buldum yazıyı ve kesinlikle beğendim.
    Benim için fazla +18 olsa da konuşmalar, doğal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz ana rahminden çıkıyoruz yahu , en büyük +18'i doğuştan görüyoruz , sonradan mühürlüyorlar zihnimizi bi şey olmaz :)

      Sil
  9. Hahhahahaaa :Ddd

    Acaip mutlu oldum şımardım okurken yerden yere attım kendimi bilmem kaç kez okudum :d

    İşin sonunda ölüyorum ama mücadelem devam ediyo :D
    Şimdi sen bana içinde bi hayvan varmı demek istiyosuun :D

    Dezavantajmı ki ürkekliğim :d

    Kişiliğimdende oluyorum ya :d

    Pembe şekerli çay isteyip hikayeyi dinleyen vatandaş kim ?
    Bide adım niye Gonca ahaha :D

    +18 olmuş ama oralarda gözümü kapayıp okudum :D

    Sondaki notda harikaaa :d

    Fotoğrafta çok uymuşs

    Böyle yazıya böyle yorum yapılmaz ama şimdi panik yaptım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha o atlı muhabbette oluştu diyaloglar kafamda
      Sen ölümsüz kahramanısın bu hikayenin :)
      Senin içinde hem at hem kız oluyorda benim içimde psikolojik bir deli neden olmasın , belki kendim soruyorum kendim cevaplıyorum (:

      Sil
    2. Taaa başta hazıtdı digyologlar yanii

      Ölümlü dünyanın ölümsüz kahramanıı
      Hahahaa evet neden olmasın kiii :d

      Sil
  10. Cok iyi romandan bir kesit okudum resmen , tebrık ediyorum.. Yeteneginiz takdıre deger :)

    YanıtlaSil
  11. ayıldım! her ikisine de; resim ve daha da fazlası hikaye...! Daha da fazlası gerek gerçekten.Yok, yazmak için söylemiyorum, yapmak için; kahramanca!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir avuç küp şekere ne dersin ?

      Fatih Aytekin , dostum cansın :) senin yorumda yanıtlaya basınca bi şey olmuyordu buradan yazıyorum affola :)

      Sil
  12. ellerne ve yuregıne sagık ,


    cekılısme sadece katıldım yazarsan senı sartsız dahıl etmek ısterım *-*

    YanıtlaSil
  13. Senin yazılarında ne sınır var ne de dikenli tel var her şey serbest herşey mübah :) işte bu da senin ustalığını gösteriyor. Güçlü kaleminden dolayı tebrikler bir kez daha Tolga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heryerimiz kan revan içindeyken o tellere tutunup bir daha kanatmaya ne gerek var değil mi :)
      Yorumlarını gözlüyorum senin , teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Çok beğendim. :)

    Bu hikayenden çok akıcı bir roman olur bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederiim. Ne yalan söyliyim benimde hosuma gitti :)

      Sil
  15. :)
    yine geç kalmışım.
    ama hep aksilikler işteeeee
    :)
    ama geldim
    yazıyı okudum
    ohhhh rahatladım :P
    şimdi yoruma geçiyorum hemennnn

    - Klasik günümüz hikayecilerinden tolga yazıcının yazmış olduğu ve pembe keresteye ithafen bulunan...

    Dur bu olmadı.

    - Tolga yazıcının pembe kereste için yazdığı bu hikayeden alınacak olan ders elbetteki okuyucuları etkilemek üzerine kurulmuş...

    Bu da olmadı. Ufff

    - Blogger tolga yazıcının başlattı hikayenin gerçek kahramanı pembe teskerenin ömrüne ömür veriliyor sayın seyirciler.

    Yok bu daha da saçma oldu

    Ay yorum falan yapamıcam ben buna :)

    sevdim hem de çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahha olum çok tatlısın desem ayıp olmaz dimi :D

      Sil
  16. hahahahaha:))ya işte safransarı farkııııı ee ben ne diyeyim sana yaww...gece gece güldürdün beni..sen çok yaşa padişahımmmm:))))))))))))))))))

    YanıtlaSil