16 Nisan 2014 Çarşamba

- SON DURAK -




Canımın içi gözyaşım
Kar beyazı sayfalara en güzel kelimeleri yazıp karalamak istiyorum...
Nefesin gülkurusu kokarken bile
Dikensi kirpiklerinin yaramazlığından usanmam.
Kelimelerim kibar, dudakların narin...
Tenin esmer... Kalbin çabuk kırılgan...
Yüreğin hisli... Umutların, umutlarımız paslı...
Cebim meteliksiz...
Sevdikce seven birbirimizi bir çift  kalbimiz var, sihirli...
Başımızda belalı kartallar
Arkamızda bir yığın sorun..
Hayatımız rayından sapmış...
Biz bildiklerimizi arama peşindeyiz
Bataklıktaki bataklar, battığı kadar derine batmış
Biz gözyaşlarımızla sevme izindeyiz
Bir solukta...

t.yazıcı


39 yorum:

  1. Bilemiyorum nefesi çilek koksa
    cümleleri ok olsa ama vurmasa
    sadece derin çizikler atsa
    gözleri buğulu baksa ama ağlamasa
    öyle bir şey işte

    http://www.youtube.com/watch?v=2ePcYOo6nJ4

    YanıtlaSil
  2. çok etkileyici cümleler bunlar

    YanıtlaSil
  3. ve gözyaşlarımızı da sevenlerdeniz

    YanıtlaSil
  4. üç mısrasını çok çok sevdim. yeter de artar bile.

    YanıtlaSil
  5. keşke bir solukta sevebilceğimiz kişiyi de bulabilsek.. Şarkıda çok iyi bu aradaa

    YanıtlaSil
  6. Bir Off ceksem karsiki Alpler yikilir..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir fotoğraf.. Ben çekmiş olmak isterdim.
    Ve söz öze uymuş diyeyim ,)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yabancı olarak bile böyle bir fotoyu çekmek istemezdim herhalde. Acının portresi.

      Sil
    2. Büyük ihtimalle bir kurgu fotografı bu, iyi çekilmiş. Hayatta kurgulanmamış öyle saf acılar var ki, objektifimiz onlardan uzak kalsın umalım...

      Sil
  8. Ne duygulu insanmışsın sen. (:

    YanıtlaSil
  9. Çoğumuz acıya ve gözyaşına aşık oluyoruz sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle , derbeder olmaya pek meraklıyız..

      Sil
  10. Sanırım senin yaptığın şarkı şiir uyumlarını çok seviyorum bir yerden alıyor, başka bir yere götürüyorsun. Yanii etkileyicii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Bir rüzgara kapıldım gidiyorum.. Sonu hayır mı şer mi bilemiyorum"
      eyvallah Burcu :)

      Sil
  11. Göz yaşını da seven bi milletiz madem gidip biraz ağlayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Easy kovboy :)
      boşa gitmesin damlacıkların. gediğine gelecek zaman geldiği zaman damlat bir bir. ama çok çirkin ağla. böyle nası desem. bi benzetme bulamadım. siktir et , ağlama sen :)

      Sil
    2. Bi benzetme bulmana gerek yok ben zaten çok çirkin olurum ağlarken kendin ol demen yeterli :d

      Sil
  12. Sevdikçe ağlarız , kaybederiz yine ağlarız :)
    Çok güzel yazıyosun sen ya alıp böyle uzaklara bi yerlere gidiyo insan :)
    Bütün yazdıkların böyle güzel bazen güldürüyosun bazende ağlatıyosun :)
    Sen hep yaz :)

    YanıtlaSil
  13. heeey
    unutmadim ben kimseyi :)
    sadece biraz kabuguma cekildim, o kadar.
    sevgileer

    YanıtlaSil
  14. Bildiklerimizi aramaktan zaten başımıza ne gelirse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşlukta kalmasından iyidir be.
      En azından somutlaşıyor acı da olsa..

      Sil
  15. Kalbinin aklının şiir tonu harika Tolga... Güzel yazıyorsun Vesselam... yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Kar beyazı sayfaların birine sadece bir kelime karalıyorum ''mimlendin'' :D

    YanıtlaSil
  17. woooww.. muhteşemsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dubluveli v yapmayaydın eyiydi :d
      teşekkür ederim İlknur , hoşgeldin.

      Sil