21 Nisan 2014 Pazartesi

Başlık bulamadım



Ezeli kıraç topraklarda,
Çatlamış bir kurbağa gözü gibi,
Sözle tarifi imkansız fotoğraflar vardır hayatta..
İnsanın ne menem bir hayvan olduğunu anlamak için,
İlle de çocuk esirgeme kurumunu görmemiz gerekmez..
Esirgenecek çocukluklar saklıyoruz hepimiz,
Kimseler görmesin diye içimizde..
Ve hepimiz ahlak zabıtasıyız bıyık altından gülerken birbirimize..
Yeminlerimiz erkeksi,
Sözlerimiz delikanlı sözü,
Oysa içimizde duruyor,
Palabıyıklı bir namussuzluğun özü..

t.yazıcı

53 yorum:

  1. Dur ben buldum sana başlık:))
    başlık Söz/de olabilirmiş...
    ayrıca içindeki şair iyi iş çıkarıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Şimdi sen böyle şeyler yazıyosun ya ben kendimi çok kötü hissediyorum inan ki :((

    YanıtlaSil
  3. Sanırım en çok bu paylaşımını beğendim :) Ne büyük bir özet olmuş sırrı çözülmediği iddia edilen insan ruhunun. Bayıldımmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel düşüncen için :)

      Sil
  4. Katılıyorumm yazdıklarına :))

    YanıtlaSil
  5. Hmm gerçekci
    İdalga gibi çarpıyor

    YanıtlaSil
  6. Ve muhtemelen biz de başkalarının hayatlarını sorgulatacak fotoğraflar oluyoruzdur bazen.

    YanıtlaSil
  7. vay be, harbi sözler bunlar.
    :)

    YanıtlaSil
  8. çoğu fotoğraf öyledir aslında, sözle tarifi zor..fotoğraf da bir anlatım dili, insnanın kendisini ifade etmesi, belki de bildiği lisan yetmeyince medet umduğu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu zaman. adlandıramadığımız sözcük topluluğu 'fotoğraf'

      Sil
  9. bak yine çok güzel yazmışsın...
    ne denir ki başka,işte böyle...

    YanıtlaSil
  10. blogumda sana ait bişi var.

    YanıtlaSil
  11. Yorum yapacak söz bulamadım..
    Aradım ama yoktu, bulamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan sanırım bir başlık bulamadım bende :\.

      Sil
  12. heyyy yeni paylaşımlar neredeeee:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar yazamıyorum pek , eskilerden biraz biraz serpiştiriyorum öyle :)

      Sil
  13. Bu şiir harika bir duygu içeriyor: İnsanlık. :)

    "Sözle tarifi imkansız fotoğraflar vardır hayatta..."
    Bilgisayarımda bu söze dair pek çok fotoğraf var. Her biri gözümün önünden geçti bir an. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmedilmemiş öyle çok anı ve yaşanmamışlık varki. Bazılarını dondurabilmişsin ne güzel.
      teşekkür ettim , hoşgeldin :)

      Sil
  14. Tolgaa! :) Yine çok iyi özellikle sonunu çok sevdim cuk oturmuş böyle :))

    "Oysa içimizde duruyor,
    Palabıyıklı bir namussuzluğun özü.."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcuuuu :)
      teşekkür ederim , beğenmene sevindim.

      Sil
  15. Kendine öfkelendiğin bir anda mı yazdın ne? İnsan kendine öfkelendiğinde bu kadar saf yazabiliyor. Saf ve çok iyi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yola Tek Çıkarım , ben kendime hep öfkeliyim..
      Duygular gdo'suz her daim.

      Sil
  16. Bayıldım diyorum başka da bişey diyemiyorum :))
    İşte biz sizin gibi insanlara adamlık vasfını yakıştırıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah :)
      Güzel yorumun için teşekkür ederim

      Sil
  17. Yüreğine sağlık t.yazıcı :)

    YanıtlaSil
  18. Doğru söyle bugün ctrl + v ye bastığın kaçıncı bloğum :)
    eyvallah , uğrarım tabi ki.

    YanıtlaSil
  19. Google'a ''gönül sokak'' yazıp gelen linki tıkladım.
    Blogun ilk yazısı son yazı olarak görünüyordu, ona yorum yaptım.
    E, ama bu eski tarihliler kafa kartıştırıyor, yeni yazı isteriz.
    Köreleceksin sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuyor ya , her zaman çıkmıyor. Yani ne bileyim içime sinmiyor. ben bir şey yazdım mı tekrardan okuma gereği duyuyorsam onu / ı ıhh o olmamış daha ham meyva :)
      teşekkür ederim , karalıyorum bir şeyler ; bakalım :)

      Sil
  20. Bu klişe cümleyle gezenler kendini izletmeye alıp bir daha hiç uğramıyorlar cidden:)
    2 binden fazla izleyen yapanlar var bu taktikle :)))
    İnş bu öyle değildir ;)

    YanıtlaSil
  21. Bunun bir başlığa ihtiyacı yok çünkü her satırı bir başlık kadar çarpıcı ve dikkat çekici. Ayrıca anlayana içinde ne inciler gizli.. İyi geceler Tolga.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :)
      Yorumlarını özledim.
      Beğenmene çok sevindim.
      İyi geceler

      Sil
  22. Aslında güldüğüme bakma çok üzülüyorum.
    Sadece Ebru Hanıumdan dolayı değil. Bazı yorum yazanlar öyle yorum yazıyolar ki yazdığım şiirle yada metinle uzaktan yakından ilgisi yok. Keşke tüm hepsi okunsa baştan sona kadar. Çok ince bir nüans bile yazıyı komple değiştirebiliyor bazen.
    İnşallah diyeyim bende :)

    YanıtlaSil
  23. Başlığı buulduuum!!

    Hortlayan şiir :d

    Ama çok güzel yazmışsın ya

    YanıtlaSil
  24. çok beğendim bunu, her satır tokat gibi anlayana :)

    YanıtlaSil
  25. Cok sevdim, yine cok guzel yazmissin. Gercekci,insana dair tespitler. Yine yaz yine yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim , güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil
  26. Güzel anlatmışsın....Bazı blogları okuyunca ( mesela senin yazıların gibi) ben niye yazıyorum ki diyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah yahu deme öyle
      bu tamamen bakış açısı
      hem bende hiç beğenmem kendi yazılarımı :)

      Sil