24 Mayıs 2023 Çarşamba

Yeni Romanım "Aynalar" Yayımlandı

 Herkese merhabalar,

Buraları çok boşladım, farkındayım ancak eski yazma enerjimi kendimde bulamıyorum ne yazık ki. Olan enerji de şimdi paylaşacağım gibi roman taslakları yazmakla geçiyor. Becerebiliyorsam romanı bitirmeye çalışıyorum :)

"Aynalar" da o bitenlerden biri. Biraz yordu beni ama nikayet yayımlandı.

Aşağıdaki link üzerinden dilerseniz sipariş verebilirsiniz.

Umarım beğenirsiniz :)



https://www.kitapyurdu.com/kitap/aynalar/649111.html

29 yorum:

  1. Hayırlı olsun, güzel bir haber. :)

    YanıtlaSil
  2. Başlanmış bir işi sonuçlandırmak her zaman kutlamaya değer.
    Tebrikler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler , darısı başımıza :)

    YanıtlaSil
  4. Ooo ne güzel haberler bunlar :)) Okuru, seveni bol olsun inşallah. 🙏

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim, bol okurlu olsun. Listeme ekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyy selamlar:)
      teşekkür ederim. yorumlarını bekliyorum

      Sil
  6. Tebrikler :) Bol satışları olsun.

    YanıtlaSil
  7. Okunacaklar listeme ekledim. Okurunuz bol olsun.

    YanıtlaSil
  8. Buralara uğramayalı epey olmuş. o arada kaç kitap yazdın kim bilir. Çok sevindim. Güzel bir kampanyaya denk getirirsem alayım (malum ekonomik evrende dönen oyunlar..deyip almayı unutmam inşallah b12 sorunsalı.. ) okuyayım bi zihnini. Çok değişik fikirler var şahsen tanımak da isterdim mümkünatı yok tabisi. Başarıların devamını dilerim Tolga Beyciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "şahsen tanımak da isterdim mümkünatı yok tabisi"
      hahah:)
      insan deliriyor tabi bir süre sonra :p

      umarım:)

      Sil
  9. ooo ne güzel yeni kitaplar yazılmış, satışı bol okuru çok olsun efendim, yenileri için klavyeniz de keskin tabii..

    YanıtlaSil
  10. Çalışmaktan daha önemli ne var dersen yaratmak derim. Tebrikler

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun kitabınız. Satışı ve okuru bol olsun dilerim ki...

    YanıtlaSil
  12. Selamlar,

    Okuru bol olsun! Yeniden kitap alma rutinime dönebilirsem alacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlaar :) seni yeniden burada görmek ne güzel. çok teşekkür ederim.

      Sil
  13. Tolgaaa yürüdün gittin be :)
    Yolun açık olsun blogdaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo kimleri görüyorum :)
      teşekkür ederim. keyifli okumalaar.

      Sil
  14. Yolunuz açık olsun, başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  15. A shining example of excellence! Your post is both insightful and well-crafted. Thank you for sharing your valuable perspective.

    YanıtlaSil