30 Temmuz 2014 Çarşamba

Toplu Mim..Komple Mim..Acayip Mim..Herkes Mim..





Ulan üç güç tatil mi olur ya. Altınoluk yine süperdi. Hep süperdi zaten.
Ama kısa sürdü , her şey gibi kısa.. Giderken denizle ve kumla sevişmeye gidiyorum dedim ama sanırım hep erken boşaldım. Zaten bu Altınoluk suyu o kadar soğuk ki. İlk iki günüm hüsranla geçti. Tanıyamadım bizimkini. Korktum. Gogula girip “soğuk suyun etkileri” yazdım. Gogul direk cevap verdi ; “Bunu mu demek istediğiniz ;”Altınoluk suyu” oh dedim tamam. Geçen senede böyle olmuştu. Ben ne bileyim böyle olduğunu. Bir hafta moralim bozuldu. Çocuk nereden evlat edinebilirim onu araştırdım. Tüp bebek yöntemlerini araştırdım. Neyse , geçti gitti :d

Dilba’yı yazıp bitirdim. Onu koyacaktım ama mimler birikmiş , mahcup oluyorum sonra. Elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Lâkin.. neyse bir sitemde bulunacaktım ama vazgeçtim.
Gene geldik kürkçü dükkanına. Ulan İstanbul..


Geçelim mi mimlere :)

 
Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?
Soruyu okuduktan sonra on beş dakika soruya baktım. Sanırım bu ne demek istediğimi biraz olsun anlatabilir. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı.. Geçmişim olmasaydı..
Annen, baban senin için ne ifade ediyor?
Ben sevgisini göstermesini becerebilen biri değilim. Bunun cevabının birazı da üstteki soruda gizli aslında.
Herkesin annesi gibi benim annemde canım ciğerim. Daha öncede dediğim gibi ; yaşıyorsam eğer..

İmkansız olduğunu düşündüğün herşeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?
Hep peşinden gittim. Kafamı sikeyim! Sırf bu inadım yüzünden gençliğim gitti!
Bir şeye boşuna imkansız demiyorlar. İmkansızsa imkansızdır , gitmeyin üstüne.
“Zoru severim , imkansız zamanımı alır..”
Bu lafı ortaya atanı bir bulsam


Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük,parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?
Yirmi altı yıllık bir spermim.

Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz,olağanüstü,değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?
Kalbi kırılmamış biri hiç olur mu.. Bence olmaz
Olmasın ister miydim ? istemezdim. İnsanlar böyle olgunlaşıyor. Şarap misali , dövüle dövüle..
He birde ne demiş üstad;
“Bizim kalbimiz hep kırıktır çocuk.
Ama yine de eksik etmeyiz sol cebimizden umudu..”

Myna ne demiş bakalım :)

1.  Kendinde en yetersiz bulduğun durum?
Daha fazla kitap okuyabilirim mesela. Bazen beynimde bir film oynatıyorum , yazıyorum kafamda. Ama onu kağıda yazmaya üşeniyorum. Çok üşengecim. Kafa bu sonuçta. Amaan önemli olan işlevi :d

2.  Hayatında düzenlemen gereken şeyler?
Düzen kelimesi bana çok ters kelime. Yirmi altı yıldır paldır küldür yaşıyorum. Plansız programsız..
Bu böyle de devam edecek sanırım.

4.  Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan nedir?
Yazdığım bir hikayedeki bir karakteri bir filme uyarlamak istiyorum. Bakalım..

5.  Çocuğuna mirasın ne olacak? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.
Oooo on dakikadır düşünüyorum. Ne işe yaramaz adammışım. Evlat kusura bakma sana bi bok bırakamadım..

Başrolde Ben Varım neler sormuş bakalım :)

>>>Ne sıklıkla kitap okursun?
Çok sık kitap okuyabilen biri değilim. Ayda bir kitap kesin bitiriyorum bazen ikiyi de buluyor

>>>En sevdiğiniz yazarlar?
İnci Aral’ı çok severim. Yekta Kopan var tabiki.,
Sinem Sal var yeni yeni keşiflerimden.
E tabi ki Hakan Günday ve Emrah Serbes
Ve beni ben yaptığını düşündüğüm güzel adam ; “Oğuz Atay..”

>>>En beğendiğin kitaplar?
Oğuz Atay tüm serisi
Hakan Günday tüm serisi
İnci Aral – Safransarı
Sabahattin Ali – tüm seri
sol ayağım -  christy brown

>>>Bügüne kadar en beğendiğin kitap serisi?
sherlock holmes
emrah serbes – her temas iz bırakır

>>>Daha çok hangi tarzda okumaktan hoşlanırsın?
Bi tarzım yok. Kafama göre.

>>>En son hangi kitabı okudun?
Deli duman – emrah serbes

>>>Şu an da hangi kitabı okuyorsun?
Üstteki.

>>>Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsun?Yeterli mi?
Arada tavsiye almak için gidilebilecek güzel yerler. Varolsunlar :)

>>>Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Düşünmemeyi sağlıyor bana. Kendi hayatımdan biraz olsun uzaklaşıyorum


>>>Aşk mı bağlılık mı?
hiçbiri
>>>Gurur mu teslim olmak mı?
hiçbiri
>>>Sarışın mı esmer mi?
Nefes alsın yeter
>>>Yeşil göz mü mavi göz mü?
Ahh yeşil göz :) (Orhan Gencebay – Aklım Takıldı)
>>>Et mi tavuk mu?
Et
>>>Karpuz mu kavun mu?
Karpuz
>>>Altın mı gümüş mü?
Gümüş
>>>Kedi mi köpek mi?
Köpek
>>>Beyaz mı siyah mı?
Siyah
>>>Yağmur mu güneş mi?
Yağmur
>>>Mesajlaşmak mı aramak mı?
hiçbiri
>>>Bodrum mu Çeşme mi?
Çeşme.
>>>Deniz mi havuz mu?
Deniz

İnsanyavrusu ve Duygu , beni bağışlayın ama kendimle ilgili hakikaten yazacak bir şey bulamadım. Yazacağım şeyleri aslında biraz biraz daha önce yazmışım. İliştirmişim her yazımın bir köşesine. Beni bağışlaıyn :)

22 yorum:

  1. Çok sevdim bu mimlerini :)

    YanıtlaSil
  2. :)) yimedi dimiiii :)) insanin kendisiyle ilgili düşünmesi zaten yeterince zordu :)) olsun dostum sen boyle de ozelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemedi yaa. kendimle ilgili onbeş şeyi düşününce daraldım bi boğuldum filan
      (:
      ciğerini yerim :d

      Sil
  3. Mim işi çok zor. Kendin hakkında düşünmeni gerektiriyor. En çok vaktimi alan postlar onlar. Ama düşündüren şeyler güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani.. insan biraz da kendini sorgulamasını da bilmeli

      Sil
  4. ilk sorya ben de uzun süre baktım geçmişim olmasa hmmm ben ben olmam ki galiba ... gülümsedim okurken ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçmişi olmayanlar diye bir kulüp kuralım "kaybedenler kulubü" gibi :)
      daim olsun gülümsemelerin , teşekkür ederim :)

      Sil
  5. mim sevmeyen biri için baya uzun olmuş seni mimlemek işkence etmek gibi ama bendede var mim yapmak istersen
    15 itiraf alabilriz senden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahha itirafı zaten yap(a)madım :)

      Sil
  6. Altınoluk candır denizi harbi çok soğuk ama köy kahve(leri)si çok sıcak hele sabah kahvaltıları için mükemmel :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo tepede bi cemal'in yeri var. benim favori yerim. bi ayvalık tostu yapıyor parmaklarını yersin :)
      su konusunda hemfikiriz (:

      Sil
  7. Sitemini çok merak ettim ama yazmamışsın :D Mimlemeyin lan beni mi diyecektin yoksa :P
    Teşekkür ederim kırmadığın için :)
    26 yıllık sperm farklı bir bakış açısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver , belki bi ara onuda derim :)
      ben teşekkür ederim , hatırlanmak güzel
      :)

      Sil
  8. sen aynı zamanda çok da komiksin,
    gülümseyerek okudum cevapları

    YanıtlaSil
  9. 26 yillik bir spermim. Harika can.

    YanıtlaSil
  10. Tolga sen mim yapar mıydın :D
    Nefes alsın yeter mi?
    İyiymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada esiyor işte :p
      olaya en özünden bakıyorum ben :d

      Sil