7 Temmuz 2014 Pazartesi

- Çocuk Parkı -


Bu sıcak ,
Böylesi kasvetli günlerde
Bir çocuk parkı serinliğine bürünüyorum
Yalın ayak üzerime bassınlar diye
Yüreğime tohumlar serpiştiriyorum
Pislenmesin diye kıyafetler
Göte serilen
Bir gazete parçası  kadar değersiz hissediyorum kendimi
Ve filizlenmek üzereyken
Üzerine dikilen bir gökdelen kadar
Yükseliyor yalnızlığım
Bir rüzgar esintisi yetiyor
Göz kapaklarını indirmeye
Bir serinlik yetiyor dertleri itelemeye

Bu sıcak
Böylesi kasvetli günlerde
Bir başka yalnız kalıyor insan
Biraz daha muhtaç duyuyor
Yaprağın tende bıraktığı hisse
Az biraz dost sesine
Belki bir yar eline

Beni hep
Bu yalnızlıklar mahvetti.

t.yazıcı
07 temmuz
13:14     Atatürk Parkı

31 yorum:

  1. Her zaman ki gibi bayıldım :)
    Cidden şiir yazmaya da yürek gerek sende sanırım fazlasıyla var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim
      Teşekkür ederim :)
      Herhangi bir şeyi hissetmek için bile yürek gerek. Tozları üflemek lazım arada sol memenin

      Sil
  2. Yalnızlık ... bi çözemedik iyi bir şey mi ? kötü bir şey mi ? bazen mi ? her daim mi ? korunaklı yuvanda güvende misin yalnızken ? yoksa sonu gelmez kendinle konuşmaların delirtir mi bir gün seni ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlık kavramı çook karışık ve derin.
      Kelime köküne inmeye çalısırsak "Yalın" dan , iyice sıçarız.
      Yalnızlık bana göre çevrendeki kalabalık değil. Yalnızlık insanın kendi organlarıyla bile ayrı kalması. Kendini tanıyamamak durumuna gelmesi. Zihnini çürütmesi.
      he birde yalnız kalmayan tek şey de yine yalnızlıgın kendisi.
      Herkes yalnız kalmak ister ama. Bir süre sonra kendini unutacak kadar yalnız kalır ki - ben gayet iyi becerebiliyorum bunu , o sıkıntı..
      delirme kısmı bende çok farklı oldu.
      evet , çok birikmiştim. benim yerimde biri olsa yazmasa delirirdi
      ama ben yaza yaza delirdim..

      Sil
  3. Müthiş Tolga, çok güzel olmuş.
    Ne güzel sözler.
    Tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
  4. Yalnızlık ... yalnız kalmaktan korkarım sanırım. Hep yanımda birileri olsun . Ama şuan o kadar karışığım ki yalnız kalmak istiyorum . Her şey den uzaklaşmak.
    yine çok güzel olmuş tolgacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok alıştırma kendini buna..
      Bir sardımı bırakmıyor.

      Sil
    2. Doğru diyorsun 2 aydır bu modayım ve sıkıldım ... Artık ne , nasıl olacaksa öyle olsun

      Sil
  5. yalnızlıkların bıraktığı duraklar bazen çekilmez oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Bunlar anlık aklına gelen şeyler mi?
    Allaahhhıımmm ben neden böyle şeyler hissedemiyorum ki acaba :D
    Çok güzel olmuş ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim orada park var , orada yazdım bunu.
      yanımda kağıt kalem olmasa da telefonuma not ediyorum.
      ve bunu telefonuma ses kaydı yaparak tek seferde kaydettim :)
      teşekkür ederim

      Sil
  7. yalnız olmak değilde tolga,yalnız hissetmek kötü,
    bi de o başkalrı değer verince noluyo sa,
    istiyoruz illaki versinler değer,sevgi,ilgi
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havva işin özü o aslında. Yalnız hissetmek kötü , yalnız olduğunu kabullenmek kötü , kendinle / etinle başbaşa kalmak kötü..

      Sil
  8. Yalnızlık güzel be Tolga..Kimse üzülmez, kimse kırılmaz, hesap yok, kitap yok, beklemek yok, bekletilmek yok kendi kendine iyi hoş..Yalnızlık şiirleride ayrı bir güzel..Yalnızca yalnızlık işte hepsi bu:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlar Rıhtımı , somut olarak belki güzel olabilir.. Daha az kişi daha az sıkıntı filan , ama ben işin kökündeyim."Yalın"dayım ben. Yalnızlığın rahmindeyim. Doğurdukca üzerime geliyor. Doğurdukca ciğerime yapışıyor at yelesi gibi.

      Sil
  9. "Yalın ayak üzerime bassınlar diye
    Yüreğime tohumlar serpiştiriyorum"
    Burada takıldım kaldım.Bu parka gitmeye devam :) Bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel bu tarafa seni de götüreyim :)
      atatürk büstünün yanındaki şarapcıların yanına kıvrılır şiir yazarız (:

      Sil
  10. Peki ya senin yalın ayak üzerine bassınlar diye yüreğine serptiğin tohumların hakkını veriyorlar mı diğerleri? Belki de fazla fedakarlık, bazen yalnızlığa kapı açıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hep bu yüzden erken kaybettik
      bizde olanı bolca verdik
      geriye hep hüsran hep yalnızlık..
      hosgeldin.

      Sil
  11. Çok güzel olmuş. Yetenek olunca yazıyor işte insan. (Zamska kıskançlıktan çatladı =) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahu o kadar da değil
      Benimkisi sade üretken bir düş mekanızması :)
      teşekkür ederim

      Sil
  12. Yalnızlığın azı karar çoğu zarar :) Yine cuk diye oturan cümleler, enfes bir yazı. Tebrikler t.yazıcı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin tekrardan
      teşekkür ederim :)

      Sil
  13. 'bu sıcak, böylesi kasvetli günlerde' yalnızlığına kısmen ortak olmak güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanımda birinin olması ayrı güzel..

      Sil
  14. Çok sevindim . gerçek bir sanatçı :)

    YanıtlaSil