21 Aralık 2012 Cuma

Sevgiliye Mektup : Hoşça kal yarınım..





20 Aralık 2012 Saat : 23 : 00   Kararsızlık

Bir daha yarınımızın olamayacağını düşünmek ne zor. Şimdi bu üçlü kanepede osura osura uyuyorsun ya , o kadar güzelsin ki sevgili bu yapacaklarımdan sonra belki bana kızacaksın ama her şey aşkımızın ölümsüzlüğü için..

Son bir buse alınır uyku kokan gözlerinden , mektup hazırlığı..

“ Gül kokulum..
Ben gidiyorum , hem de çok uzaklara..
Niye / Niçin diye çok soracaksın belki kendine , bil ki her şey ikimiz için. Her şey aşkımız için. Öyle güzel uyuyorsun ki uyandırmaya kıyamadım. Hala ağzından salya akıyor uyurken ve bir ayı iştahıyla ağzını şapırdatıyorsun uyanmaya ramak kala..

Ve ben senin için Şirince'de ölümsüzlüğe doğru gidiyorum..
Ölmek kolay olanı sevgili , ben ölümsüzlüğü bulmak için gidiyorum. Zor ama bil istedim ; Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm , ben senin için yaşamayı göze almışım..
20 Aralık 2012 Saat : 23: 55  Bekleyiş
Arkana dönüp bakmadan gitmek ne zor işmiş. Gitmek mi kalmak mı sorusu herhalde burada en iyi cevap bulabilirdi. Kıyamet saatini 13:11 olarak demişlerdi ama hangi saate doğru ? ufaktan da korkmaya başladım ya yeni yıl gibi 00:00 ‘ da koparsa. Neyse uçağım da kalkmak üzere  Şimdiye kadar korkak biri olduğumu her seferinde inkar etsem de bu sefer hakikaten korkuyorum. En azından hatunu almadık , bari kıyamette kafam rahat olsun. Vir vir virr bıktım ulan..
21 Aralık 2012 Saat : 12: 54 “ Direniş
Artık dakikalar kaldı , şimdiden içimde ki kıyameti hissedebiliyorum. Dün taşa oturdum yatacak yerim yoktu her yanım gazla kaplandı. İçimdekileri çıkarma şansım olsa asıl kıyamet o zaman kopacak ama tutuyorum kendimi , olabilecek saldırılara karşı içimdeki metan gazını kullanabilirim. Dört kavanoz bezelyeli konservem ve dört şişe suyumda hazır , evet seni bekliyorum koca gemi.. Ölümsüzlük için seni bekliyorum..

21 Aralık 2012 Saat : 13 : 23    Hadi la!

Büzüğümü sıkmış bir şekilde bir sağıma bir soluma bakıyorum. Korkudan olsa gerek arkamda duran birkaç yaşayan bitkiyi öldürdüm , hep o taştan.
Etrafıma bakıyorum da herkes niye bu kadar eğleniyor , şarap içen bile var. Bense pusuya yatmış mücadeleyi bekliyorum , nerede sizin savaşçı ruhunuz. Acaba mektubu okuyunca ne dedi , nasıl tepki verdi.. Ah be goncagülüm.. Neyse asker kafa karışıklığı yok , sevgi yok , aşk yok.. Senin bir mücadelen var , onun için pürdikkat konsantre , sık dişini az kaldı ulan az !

21 Aralık 2012 Saat : 15 : 03   …..

Tam üç saattir yüz üstü yatmış bekliyorum o anı. Sanırım gelmeyecek. Nasıl gelmeyecek ben neyi bekliyordum ki ? Küllüm sıçtık. İşten çıktım , sevgiliyi bıraktım , her şeyi arkamda bıraktım. Artık nasıl geri dönerim..
Ulan oyy her yerim tutulmuş , şşşş halam oğlu bi el at hele kaldır beni.
Hayy babayan rahmet..
-         Ay dont andırsten , ayem İngiliz.
-Haa okey man , dont sory dont sory

Cebimde parada kalmadı , karnım aç , konserveler yüzünden cırcır oldum , bir tuvalet kağıdım bile yok anlıyormusun , hadi gülümse..

Hatunun karşısına çıkıp “Gözlerin gözlerime değince
kıyametim olurdu,ağlardım “ desem yer mi ki..

İyi de felaket , kıyamet değil ki..
Ve tüm yirmi bir aralık geyikleri topyekün bana girer..

18 yorum:

  1. =D Bitsede kurtulsak şu günden, sana değilde mayalara yılların kapağı oldu bu hahahah

    YanıtlaSil
  2. Allah canını almasın..:):) Koptum şurda:) "Maya" tutmadı ve "yaşa-maya" devam :)

    YanıtlaSil
  3. Yazık olmuş, Sülümanefendiye... :) :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvah ne yapıcaksın şimdi :) tühhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pisi pisikopatımm , billah yaparımm
      sensiz olamamm der senden kaçarıım

      Sil
  5. :)))))) sen cok yasa emi en guzel geyik senin ki olmus :)))))

    haa bu arada bence hatun yemez haberin olsun sen yenisini bul :))))

    YanıtlaSil
  6. "Hala ağzından salya akıyor uyurken ve bir ayı iştahıyla ağzını şapırdatıyorsun" bunu okuduysa bir daha görünme derim ben o kıza :d :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğuukk soğuk odalarrr
      yoksun neye yararr örtünsem kat katt yorganlar amaannn :p

      Sil
  7. kıyameti yanlış yerde arıyorsun bence..hatunun yanına dön..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarkan'dan dön bebeğim şarkısı eşliğinde ilerledim hemide.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. İki aşağıdaki konuya bakaydın eyiydi :) zaten cevaplamıştım

      Sil