14 Eylül 2012 Cuma

Bir mimdur oy iki mimdur


Eylül geldi..
O kadar çok "Eylül" ile ilgili yazı okudum ki , korktum.
Oysaki sadece bana özel zannediyordum bu ayı. Ondan mıdır bilmem ne zaman içimdekileri dökmeye kalksam koca koca sitemli cümleleri siliyorum. Ve korkuyorum , boğuluyorum
o kadar çok ünlemlerim varki ; noktamı virgülümü hatta paragraf başımı arıyorum ortopedik ayakkabılarımla.
Sana direniyorum Eylül , yazmıyacağım..

Veeee , depresifim polyanam beni şettirmiş. neydi o hee mimlemiş :)
ee davete icabet etmek gerek öyle değilmi .. yazdım bende kendimce birşeyler.
haydi bakalım , rüzgarınız bol olsun..



Yemek olsan ne yemeği olurdun?
 Kelle paça olurdum herhalde , nam nam naamm ne içerlerdi beni hee :d
Hem altımdan hem üstümden daha ne istiyorsunuz , yiyin lan !

 Müzik aleti olsan hangisi olurdun?
-Bir ‘ney’ olup ruhunuzu okşamak  , bir kemençe olup ruhunuzu titretmek
Bir keman olup ruhunuzu arındırmak ,
Ve bir zurna olup zaaarrttt diye sizi uyandırmak isterdim.

  Araba olsan hangisi olurdun?
 - Wolksvagen Scirocco  candır

Aylardan hangisi olurdun?
 -Herkes başka sever belkide ama ben hakikaten çok başka seviyorum;
Eylül..
 
Ayakkabı olsan hangisi olurdun?
 Pezevenk kundurası.
Çat çatttt
 
Kıyafet olsan hangisi olurdun?
 T-shirt olurdum herhalde , herkes rahat rahat giysin :d
 
Renk olsan hangisi olurdum?
Safransarı
 
Hayvan olsan hangisi olurdun?
At

 Şuan okuduğun kitabın 137. sayfasında neler var?
 -"...Şambala rüyasından geriye kalansa, Tibet müziği , çeşitli meditasyon cdleri ve ızgarada yapılan kebabın Sincan daki Fergaha vadisi boyunca yayılan aromatik kokusundan başka bir şey değil” ..    Parag Khanna / Yeni Dünya Düzeni 

Hangi insanoğullarını " mim" liyorsun?

Birini mimlemeyi pek sevmiyorum ama epeydir yazmıyor biraz pasını attıralım ;
Emrah Ateş

8 yorum:

  1. İlk yprumu ben yapacagm durunnnn!
    Demek bir mimdur iki mimdur :d allahm yareppim
    Hmm eline sağlık ve ayrica cevapladiğin icin sağol sana hep ismail abi diyesim geliyor be ismail abi:)))

    YanıtlaSil
  2. seni de özlemiştik mimleyenlerin eline sağlık :D :D

    YanıtlaSil
  3. :) Başlık gerçekten çok güzel olmuş. :)) O değilde niye kelle paça.

    YanıtlaSil