22 Haziran 2012 Cuma

Hey gençler kurtulun artık şu Asosyallikten :)

Bu videoyu rast gele bir blogda gezinirken gördüm. Şimdiye kadar nasıl izlemedim kendime hayret ettim , gerçi yeni yayınlanmışta olabilir kendime haksızlıkta ediyorum sanırım. Neyse.
Eminimki bazı yerlerde sizde kendinizi bulacaksınız. Bu kafeye gittiğinde sipariş vermek için elini havaya kaldırıp bi parçak çırparsın ya..
-Ustaa
- Şefimm
-Birader bakıcanmı
yook adam duymaz , sende öyle şıkllatığınla kalırsın.. :\
böyle durumda götüm götüm etrafa bakıp kimse size bakmıyorsa , o tek 'şıkk' sesinin ardından birtane daha yapıştırdınmı adam akıllı miskete düşmüş havası veriyorsun kendine.
Elin havada kalmasından iyidir .
:)
Yalnız işin geyiği bir yana bu feysbuk tivitır filan çıktı çıkalı harbiden asosyalliğe doğru uzanan çok güzel bir köprü yapıldı gidiyor.
Hayırlısı.

6 yorum:

  1. kesinlikle bir çok insanın asosyalliğinin baş sorumlusu internet.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşe yarar taraflarını kullanabilseler keşke. Çoğu kişi kendi dünyasını yaratıyor bu boktan ortamda..
      Çık dışarı çocuk , gez dolaş eğlen yaşa belkide yarın yok
      göğe bak , durağa bak , denize bak , hatuna bak .. yapılacak çok şey var.
      Yayla kancığı gibi evde pineklemekten kurtulun ulan !
      uu gaza geldim :p

      Sil
  2. oyhh bu kadar ders arasinda iyi geldi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada nefes alman gerektiğini hatırlatan bir video :)

      Sil
  3. fays tivit hakkında şimdi ne düşünüyorsun? kısa filim iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisinin de amına koyayım
      bağımlı etti bizi :)

      Sil