27 Temmuz 2021 Salı

- AVAZ -

Koca bir yük ve eller cebimde

Yürümekmiş burada revaçta

Aklım kitap, tozlu, yapraksız

Ayaklarım havalandı, bir görsen(iz)

Ellerim cebimdeydi ve pisim ters.

Dengem sabitsiz ve kural dışı

Aşmışım sınırı yeryüzünün izdüşümü

Ahlakımı gösteriyorum ama ellerim cebimde

Meğer benmişim gören onu, sorsam söylerdim aslında

Caddeye çıkmışım sokaktan önce

Aklım kim, sorarım, neredeyim

Bir buluttur tutturmuş türküler, sevici

Amacım dışı dinliyorum dünyayı, ağrılı.

Az çok bilirdim havada gezmeyi yürümeden önce

Talihim jiletli bahtsızlığım kadar.

Avazım çıkıyor, bulamıyorum.

Sesimin yettiği kadar koşuyorum.

Keşke demeyi öğrenmeseydim keşke

Yorucu olmuyor mu size de ayakta avazsız kalmak?

İstanbul büyükmüş, dünyayı bu kadar küçük bilmezdim.

Aza kanaat etmiş düşünceler incinirmiş

Bilmezdim hep, ellerim cebimdeymiş.

t.yazıcı

4 yorum:

  1. Çok beğendim, anlamlı ve etkileyici. İnsanı farklı yerlere götürüyor. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Şiirleri yorumlamak zordur bilirsin. Dizeler okunurken hissedilen uyum, dimağda bıraktığı lezzet önemlidir ki süperdi yine:) Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalarr:)
      seni yeniden burada görmek ne güzel. çok teşekkür ederim

      Sil