28 Aralık 2017 Perşembe

Beni Yalnızlıkla Korkutamazsınız


Beni yalnızlıkla korkutamazsınız.
Aşkla korkutabilirsiniz ama. Bir tık daha ötesine gidip ilgiyle, şefkatle, hatta önemseyerek. Uzun uzun cümleler kurabilirsiniz mesela, ya da bakabilirsiniz bir türkü uzunluğuyla korkutmak maksadıyla olmasa da.
Ama korkutursunuz yaramı gördüğünüzü belli ederseniz ya da sevdiğim bir şarkıyı mırıldanırken eşlik edip.
Sevdiğim türküleri bir bir seslendirerek ya da mırıldanırmış gibi yaparak korkutabilirsiniz beni. Şayet girmişse araya yalnızlık yahut belirtmemişseniz iyelikleri korkmam ama.
Bana beni görmezden gelerek iyilik de yapabilirsiniz. Yokmuşum gibi. Velev ki beceremezseniz görmezden gelmeyi, yanımdan geçerken bir posta memuru kararlılığıyla hızla dokunup amma velakin hissettirmeden geçebilirsiniz. Beni bakışlarınızla korkutabilirsiniz ama rüzgarınızla asla.


Beni yalnızlıkla korkutamazsınız.

27 yorum:

  1. Varsa yaranızın kapanması dileğimle.

    YanıtlaSil
  2. Yeni yıla girmek üzereyken bu ne kadar içe dönük bir duygulanım böyle.

    YanıtlaSil
  3. oysa ben aşk gidince kendini yapayalnız hisseden bir insanım

    YanıtlaSil
  4. Yorum yazmadan önce çok sevdiğim bu şarkıyı dinledim. Müzeyyen'i de hem rahmetli annem, hem ben çok severiz, mekanı cennet olsun hatta çok eskiden Sadri Alışık Kartallar Yüksek Uçar dizisinde bu şarkıyı okurdu...ne güzel şarkıdır ya şimdi yok böyle güzel şarkılar da, böyle usta yorumcular da var da çok az diyeyim..

    Yalnızlıkla korkutamazlar yalnızlığa alışkın olanları evet kesinlikle katılıyorum arkadaşım, eline sağlık, şarkı için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yapardık diyorum bazen o / onlar olmasaydı.
      kendimizi ne muazzam emanet ediyoruz değil mi sesine / seslerine.
      korkutamazlar bizleri:)

      Sil
  5. Şimdi farkettim kitabın çıkmış. Tebrik ederim, gözün aydın, bol bol satışlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kitabınız hayırlı olsun. Bol satışlı ve bol okuyuculu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Korkmayalım,cesur olalım diyorum ben de...

    YanıtlaSil
  8. Damardan girmişsin yine:):) 2. merhabayı da sana didim komşuuu:)

    YanıtlaSil
  9. Şarkıda kayboldum. Bu yazıda yalnızlık mı korkuyu tehdit ediyor şimdi, korku mu yalnızlığı?

    YanıtlaSil
  10. Yalnızlık bu aralar ruhumun devası olacak tek şey sanırım..
    Aşk gerçekten ürkünç..
    Aklıma geldikçe içim ürperiyor..

    YanıtlaSil
  11. Müzeyyen Senar niyeyse direk rakıyı çağrıştırıyor :)
    Yaraların sarıldığı, kendimizle geçirdiğimiz vakitlerin adı olsun yalnızlık...

    YanıtlaSil