24 Eylül 2013 Salı

Zafer Akkaş "Eylül"




Eylül’dü.
Dalından kopan yaprakların
Sararan yanlarına yazdım adını
Sahte bir gülüşten ibarettin oysa.
Ve hiç bilmedin ellerimin soğuğunu.
Eylül’dü.
Di’li geçmiş bir zamandı yaşadığımız
Adımlarımızın kısalığı bundandı
Bundandı gözlerimin durgunluğu.
Sarı sıcak cümlelerde sözün kadar yalan,
Ellerin kadar ıssız,
Sen kadar zamansız molalar veriyordum
Ve çocuksu bir bencillikti hüznümüz.
Eylül’dü.
İzlerini çizdiği zaman ansızın gidişin,
Şimdi yoktu bi anlamı suskunluğun.
Çırılçıplak kalakaldım sessizliğinin orta yerinde.
Sonra sesime yankı vermeyen uçurumlar kıyısında yürüdüm bir zaman
En çok sesini aradım.
Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ.
Gözlerini sildi zaman..
Dedim ya… Eylül’dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin.

26 yorum:

  1. seslenen bloguna, sesine sağlık...
    ne güzel gitti bu şimdi bu saatte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüreğine sağlık , teşekkür ederim..

      Sil
  2. Çok iyi geldi sanki sabaha kadar okusan sabaha kadar dinleyecektim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuğuu , hoşgeldin , ne iyi geldin.
      teşekkür ediyorum bu güzel yorumun için..

      Sil
  3. Eylül ayı annemi alıp götürdü benden ...

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel seslendirmişsiniz. İçime oturdu birden.. Gözlerim doldu.. Ağzınıza sağlık..:))

    YanıtlaSil
  5. Çocuksu bir bencillikti hüznümüz .... Çok iyiydi.

    YanıtlaSil
  6. Şahane bir şiiri şahane seslendirilmişsin yine.
    Mest oluyoruz sayende.

    Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim , çok mutlu ettin beni :)

      Sil
  7. hem güzel yazıyorsun hem de güzel yazılanı iyi aktarıyorsun:)
    tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel iltifat böylee :)
      çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Eylül'ü seviyorum en güzel şiirler ve en güzel yazılar Eylül'e yakıştırıyor demekki Eylül şiirlere çok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Eylül'ü kim sevmez kii :)
      Hüznün göbek adıdır Eylül..

      Sil
  9. Çok yaklaşma kayıt cihazına olmaz mı?:)
    Eylül seni öyle bir almış ki ruhuna kendini kaybetmişsin okurken:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir şiir, belki de en güzel ay için yazılmış :) Senin bloğun pek bir seslendi ama güzel oldu, hiç susmasın kelimeler, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sui'm , hoşgeldin / ne iyi geldin:)
      sizlerin sayesinde oldu bunlar , asıl ben teşekkür ederim..

      Sil
  11. bunu gördüğüme çok sevindim.şiir ses verince ayrı bir güzel oluyor. tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  12. Üzülerek belirtmek isterim ki, bu şiir Cemal Süreya'ya ait değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkür ederim, hemen düzelttim.

      Sil