4 Eylül 2013 Çarşamba

Gittim , Gezdim , Gördüm [ Altınoluk ]




Yola çıktım bende , kafamda onca çiftleşen kelimelerin gürültüsüne aldırmadan.
Ve şunu anladım ki kafanızdakileri dağıtmak / unutmak istiyorsanız araba kullanın uzun yolda.
İnsan kalbi öyle bir şey ki , her şeyin önüne geçiyor bu “sorumluluk” illeti. O kadar can taşıyınca aşkmış meşkmiş kıl tüy hepsi uçup gidiyor aklından.
Ama arada gözlerim dalmadı değil , onda da suçu türkülere attım hep , ama atılmıyacak gibi de değil ne sarıyor biliyor musunuz “Erkan Oğur” dinlemek uzun yolda.
He birde ince bir ayrıntı , özellikle uzun yolda ard arda dört türkü dinleyemiyorsunuz. Hemen arkada homurdanmalar başlıyor  “ değiş artık aga yaa uyuyacaz “
Uyursanız uyuyun mına koyim , şöför benim lan! Her şeye hakkım var benim..

Altınoluğa gittik , İstanbul / Altınoluk arabayla altı saat sürdü.
Bu zamana kadar böyle keyifli tatil yaptığımı hiç hatırlamıyorum. Gerçi , tatil yaptım mı ki “böylesini görmedim” diyorum ama hakikaten iyidi.
İstanbul’un gürültüsünden öyle yorulmuştum ki , kafam infilak etmek üzereydi.

Altınoluk nasıl mı ? Çoook çok güzel.
Kesinlikle o Hasanboğuldu’ya , Pınarbaşına / Kazdağlarına ve Altınolukta denize girmeden ölmeyin.
Çanakkale / Balıkesir arasında bir yer.
Henüz oraya giderken , Kaz dağlarından geçerken sizi şöyle bir mesaj bekliyor ; “Oksijen Cumhuriyeti’ne hoş geldiniz”
Ama hakikaten dediği kadar var ya böyle bir şey yok. İstanbul’da oturan arkadaşlar; durmayın hacılar gidin bir hafta ciğerleri bir tazeleyin.
Erkeklerin tacizlerinden / laf atmalarından sıkılan bayan arkadaşlar sizde kesinlikle gidin..
Kaz Dağlarında bir şelale var onu geçtim normal Altınoluk denizi bile o kadar soğuk ki , cinsiyet kavramı kalmıyor , sonu görüyorsun , finish finish  :))
Nerden mi biliyorum ? ( :((( )
Ulan gittim , ilk iki gün pskolojim bozuldu. Ne bileyim soğuk suyun benim kıymetlimi alıp götüreceğini.. Çok zor anlar yaşadım. Gidip kimseye de diyemiyorum ki Junior Tolga’yı kaybettim hükümsüzüm..
Neyse ki bu durum şelalede elli li yaşlarında bir amcanın bizi uyarmasıyla son buldu;
Yaklaştı yanımıza “Beyler dedi evlimisiniz çoluk çocuk var mı “ dedi.
Şaşırdım tabi direk öyle diyince “ Yok ağabey , sap sapına takılıyoruz biz”
“Olum dedi önce bir çocuğu garantiye alaydınız , siftahı yapmadan bu suya girilir mi”
Ulan!!! Bir şaışırdım! Adama sarılasım geldi , hücrelerim ve hormonlarım birden hareketlendi vee derindeenn bir ooohhh çektim :)))



Neyse , en önemli sorunu çözdükten sonra etrafımız da bulunan tarihi yerleri gezmeye koyuldum. “Zeus Altları” – “Adatepe”  - “Yeşilyurt köyü” buraları gezme olanağı buldum , taş evleri – doğası – asırlık çınarları. – şelaleleri ..  Dedim herhalde cennet böyle bir yer olmalı..






  Tolga Zalımses!

 Yok ebesinin damı :d




Akşamları çarşı ortamı da çok güzel ve iyi. Hem aileler için hem gençler için güzel mekanlar / kafeler var.
Gerçi sahilde klasik kumsala inilip bira içip şarkı söyleme olayları hep aynı..
Mütevazi olamıyacağım tek şey sesimdir. İyi türkü söylerim.
Eeee kumsala inip , maviliği koynumuza alıp türkü söylememek olur mu ?
Bir ara kaptırmışım kendimi , türkü bitti kafamı bi çevirdim arkamda ki insanların sayısı artmış bile.. Türkülerimize sahip çıkalım efendiler..
Tam o sırada bir amcaya gözüm ilişti , on metre ötemde oturmuş şarabını içiyordu tek başına.
Üşenmeyip yanına gittim çömdüm , “hayırdır ağabey çok dertli gördüm seni” dedim
“eee dertlendirdin be ortak” deyip sırtımı sıvazladı..
“Varmıdır ağabey istediğin bir türkü mırıldanayım” dedim. “Vallahi ortak eğer söyleyebilirsen bir Gesi Bağları patlatsana bee “ dedi ve sessiz sessiz kendince söyledi nakarat kısmını. “Kaybettiklerimize he “ dedim. Şarabından bir yudum alıp sırtımı sıvazladı tekrardan.. Bende söyledim ; “Yitirdim yarimi aman aranıyorum….”

Böyleydi işte..
Kısaydı ama güzeldi..
Amaaan , önemli olan işlevi. Kafayı az biraz dağıttık mı dağıttık.
Ama iyiydi be
Türkü tadında iyi..

33 yorum:

  1. tolga zalımses:D
    6 saat yolculuk,oksijen cumhuriyeti ne güzel..
    sevindim adına eğlenceli geçmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehhe her güzel şey gibi bu da bitti :)
      teşekkürler

      Sil
  2. Tolga'cım ne de güzel vakit geçirmişsin sen öyle :)
    deniz kenarında şarkılar mırıldanmak da en güzeli :)
    bir gün bir türkü mırıldanıp paylaşırsın artık dinleriz şu güzel sesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi Nesrin hakikaten :) seneye ki planım marmarise :)
      neden olmasıın (:

      Sil
    2. :) O ZAMAN BEKLİYORUZ SENİİ :)

      Sil
  3. AAa o gördüğüm tost mu.. Eee hani bana..:))
    Süper bir gezi olmuş.. Ne kadar da kendime benzettim. Ben de uzun yolda türkülerle dalar giderim. Bu Side ye gidişimde Allahtan tek gittim kimse değiştir artık şu türkü muhabbetini demedi..
    Rahmetli Ahmet Kaya ve Mustafa Özarslan dinleyerek Side ye varmışım nasıl gittim o virajları hiç hatırlamıyorum..:))
    Bu arada Ankara da bir zamanlar Grup Çığ ın çıktığı bir barın devamlı müdavimlerindendim ve Mustafa Özarslan ile tanışmışlığım vardır..:))
    Bu arada unutmadan benim de sesim güzeldir.:)))
    Selam ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemide ayvalık tostuu :)
      Güzeldi , türküler ile daha iyiydi tabi :)
      vay vayy , hadi bir düete :)

      Sil
  4. Yemişim aşk acısını ne kadar güzel bak kısa ve eğlenceli kafa dağıtan bir tatil olmuş senin için. Uzun yol şarkılarım benimde hep Erkin Koray' dan. Yazıdan sonra bende orada olmak istedim doğrusu. Fotoğraf kareleri de pek güzel! Sesinden de isterim bir türkü. Bir post hazırlarsın artık :D
    Hayat kısa sonbahar da geldi, iyi yağmurlar olsun o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nedense uzun yolda , özellikle de arabayı süren bensem hayatta pop rap vs vs dinlemem , hemen dikkatim dağılır :)
      Eylül iyidir..

      Sil
  5. ne güzelll
    tatil keyfini hissettim:)

    YanıtlaSil
  6. ne güzelll
    tatil keyfini hissettim:)

    YanıtlaSil
  7. Şimdi çık çıkabilirsen o tatil havasından...

    YanıtlaSil
  8. Immm fazla tehlikelisin sen Erkan Oğur ile:)

    YanıtlaSil
  9. Nazardan çatlayan yüzükten alsaydın kendine :)

    DEnizde çok güzel gözüküyoor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben direk neticemi kaşıyorum , yüzüğe gerek yok :))
      Deniz harikaydııı.

      Sil
  10. Güzel bir tatil geçirmişsin sevindim :) Fotoğraflar da güzelmiş.

    YanıtlaSil
  11. Ohhhh sefan olsun,olmuş vs.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah , sağolasın vs :)
      teşekkür ederiim (:

      Sil
  12. safranım kuzum tatil sana çok iyi gelmiş,kafanı dagıttın oh ne güzel,yenilenmişsindir şimdi,,safranım çok sevindim valla,hevesledim ve kıskandım seni..:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geldi be Asi,
      patlama noktasına gelmiştim , az biraz rahatlattım kafayı.

      Sil
  13. Tatilin her türü güzel. Hep tatil olsa ne güzel olur di mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahat batar o zaman da :)
      İnsan ırkı çok piskopattır yahu bilmez misin :)

      Sil
  14. Nazarda çatlayan yüzük kesin bana lazımmmm :)

    YanıtlaSil
  15. İnşallah,'evlerinin önü mersin' de çalınmıştır.Aklıma ,o geldi.

    YanıtlaSil