13 Mart 2013 Çarşamba

- SEN GİTTİN -



Bu sefer sustum..
Ki kelimelerim sustu , gidişlerim , kalmalarım hepsi sustu
Koyuverdim bir dalıp giden gözün rimeline neticemi.
Konuşsam bir şey değişir miydi ?
Ki, ne yazarım bilirsin..
Bilirsin de “de hele” demezsin bilirim..
Bilirsin de yine de “kal “ dememi istemezsin.
İstemezsin susmalarımı , ağır gelir bakışlarım..
Bakarsın ya bana , işte öyle put gibi kalırım..
Kalırım da kime
Kime , neye , niye
Niye gittin ?
Sen gittin ben sustum
Sen gittin ben kaçtım
Sen gittin ben korktum

“ Sen gittin ve herkes ölmeye başladı.. “

37 yorum:

  1. Konuşsan değişir miydi? Belki..Ama konuşmazsın, kal demezsin..İstersin ki sen konuşmadan O anlasın..Bilsin ki yokluğu, yok oluşundur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay vay hakikaten ben yazsam aynen bunları yazardım.
      ne güzel dedin öyle , etkilendim.

      Sil
    2. demek ki sert düşüşler bazen iyi geliyor bazen :) Can acıyor, ama ruh aydınlanıyor..

      Sil
  2. sen gittin ya ne sana yakıştırabildim gidişini ne de bana kalışımı
    öylece sustum işte yalnız kalan kelimelerimle:(

    ah şiirler kelimeler olmasa ne yapardık?...

    YanıtlaSil
  3. Kal demeni bile istemiyorsa giderken, o çoktan gitmiş ki zaten. Konuşsan ne olur, konuşmasan ne.. bırak gitsin. Sen yaşamaya devam et. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sussan olmuyor , susmasan olmaz..

      Sil
  4. Susmak vazgeçiştir aslında.

    YanıtlaSil
  5. kelimelerin kifayetsiz kaldığı an..

    YanıtlaSil
  6. Susmak korkutucu..
    Herşeye kapatır insan kendini,sustuğunda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değişir yani değişkendir bana göre.. Susmak ile susmak arasında büyük fark var.
      gerisini sen düşün..

      Sil
  7. Kalan sağolsun ne yapalım..Giden gitsin:):) Zaten gelmeyecek olanda hiç gelmesin :)

    YanıtlaSil
  8. Sen gittin buralardan hiç kimseyle konuşmuyorum,
    Sen gittin buralarda yaşanmıyor her gün ağlıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlama la :\
      olum o kadar kapatırsan kabız olursun bak.

      Sil
  9. O gitmemiş, sen bırakmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir bakış açısı , sevdim bunuda :)

      Sil
  10. Şarkı güzelmiş, geceler senin olsun.. Ya da gün ağarsın ama acılar görünmez olsun :)

    YanıtlaSil
  11. evet o gitti sanki herkes herşey sustu.

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. Öyle malesef , bu bir kısır döngü..
      birileri gider birileri arkasından el sallar.
      birileri gitmek zorundadır
      birileri zaten hiç yoktular..

      Sil
  13. yakın zamanlarda yakın seylerı yaşıyoruz gidiliyor mu gıdılmek zorunda mı kalınıyo bılmıyorum ama bırseyler olmeye baslıyo sonra hersey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmek mi zor kalmak mı sorusu bir kez daha gün yüzüne çıkıyor işte.

      Sil
  14. özellikle son iki dize harika!
    yine çok beğendim çok güzel ifade ediyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlangıçlarla aram hep kötü olmuştur zaten

      Sil
  15. Sen gidince zaman durdu..
    Susmak kaçış oluyor bazen de. Konuşsak ne fayda??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanı yaratan biziz aslında..
      Biz istersek duruyor , sadece o "sebep" herşeyi belirliyor.

      Sil
  16. Şarkı secimi bir baska guzel yapmis yaziyi beee

    YanıtlaSil