30 Temmuz 2016 Cumartesi

Her yalnızlık bir ihtilal


Sonrası dedim kendime, neydi ki.. 
Hüznün ucunda yanan bir köz mü 
Yoksa közün içine iliştirilmiş hüzün mü.
Breh dedim yine kendime. 
Tek bir nefeste canıma okurum. 
Yalnızlığımı bertaraf eder, hakikaten insanların arasında olurum.
Yuh sesimle irkildim hemen peşine. 
Bu işte ters bir şeyler yok mu.
 Sırıttım kendime hemen, terslik benim ya dedim alenen.


Üstünkörü göz gezdirdim insanlara yine
Çalakaşık girdim çorbaya üflemeye mecalim yok diye
İzledim yolları, gördüm saydım
Boğazı kaçırdım, yine yolda daldım.
Uykum bir çığlık gibi, devamlı kendime uyandım.
Kıçım açık yattım, bütün rüyalara abandım.

Sessizlik korkutur bazen, korkuyorum da.
Bu iyelikler canımı sıktı, sıtkım sıyrıldı sıcaktan
Sitemim kendime, biber sürdüm sitemli yerlerime.
Üfleyerek yedim yoğurdu, üşüdüm.
Bacam tıkalıydı, hayallerimi yaktım.
Buram buram is kokuyordum kendimden kaçtım.


Yenildim, sevindim.
Sevindikçe yenildim.
Bütün bulanık suları içtim.
Vazgeçtim.
Küfrettim.
Yeminler bozdum, cenabet gezdim.
Tövbe ettim, secdeyi yere serdim.
Başa sardım, sonrası dedim.
Bir sigara yaktım.
Bir dumanı acıya eyledim.
Acıya hüzün ekledim.
Hüznüm secdem oldu
Ve ben sadece yenildim.


t.yazıcı

30.07.2016
00:27

14 yorum:

  1. Yeminler bozdum, cenabet gezdim.
    Tövbe ettim, secdeyi yere serdim.
    Başa sardım, sonrası dedim.
    Bir sigara yaktım.
    Bir dumanı acıya eyledim.
    Acıya hüzün ekledim.
    Hüznüm secdem oldu
    Ve ben sadece yenildim

    ......
    Yalnızlık bir dağın yamacında asılı kalmış bir ihtilal ...Yüreğine sağlık ...Bu arada güzel bir insandan bana kitabın geldi başladım bile okumaya Kahve Telvesi n den geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Yenilmeyin,biraz mola verip kalkın ayağa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha mutlu bir yaşam için kural bu sanırım:)

      Sil
  3. Hemen aklıma geliyor replik "Bir şarkı istiyorum kardeş senden, son bir şarkı Bir ihtimal daha var, oda ölmek mi dersin son defa çal benim için" :) Yalnızlığın insanlar arasında olanı güzel, kendi içinde olan yalnızlık insanın içini bitiriyor yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Bütün yollar dönüp dolaşıp yine kendine çıkıyorsa...
    'Yalnızlık' dediğin 'evren' sensin aslında!.
    sonra, bir sen değilsin perişan 'yalnızlar rıhtımında'
    ;)) yüreğine sağlık Tolga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir gün siyah mendil sallayanımız olur elbet:)

      Sil
  5. Sessizliğin sessizliği vardır
    İçimdeki karanlıkta
    Beklerim ki
    Bir ses, bir nefes gelsin de içimdeki sessizliği sustursun...

    YanıtlaSil
  6. Kulaklarim ne guzel cinladi kostum baktim hemen Tolgacim. Ne guze icten yorumlamis arkadasimiz . 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiiin, nerelerdesin:)
      evet, çok beğendim.

      Sil