3 Şubat 2014 Pazartesi

Su Yanındaki Parklar / Bloğum Seslendi


Başlar yalnızlık ve gece,
Önce denizden.
Ya parktayız, ya meyhanede;
Bir parça daha harcarız gençliğimizden.
Görünmez caddeler ışıktan
Görünmez karanlıkta parklar.
Tam içilecek zamanıdır şarabın,
Kadınların en güzel saatidir,
Bir garip hali vardır insanların.
Yosun kokusu, rüzgâr,
Gezinirken duyduğumuz.
Hava sıcak mı sıcak,
Temmuz.
Uzanır kırlara doğru,
Yalnızlığı olan.
Bu saatte sessizlik acıdır,
Gelecektir parka yalnızlığı duyan…
Edip Cansever

16 yorum:

  1. Bu saatte böyle şeyler okumamak, dinlememek lazım ..(mış )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geceleri bir başka dokunuyor sanki hüzün..

      Sil
  2. güzel şiir, güzel yorum, etkileyici:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel şiir, ama güzel bir seslendiren olunca güzel yorumlanınca daha bir etkiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu böyle güzel insanların etrafında olmak..
      teşekkür ederim.

      Sil
  4. Her geçen gün daha da güzel okuduğunun farkında mısın şiirleri ? Ve daha hissederek ve daha olması gerektiği gibi. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim.
      Ben halâ senden verdiğin sözü yerine getirmeni bekliyorum bilesiiin :)
      O şiiri senin sesinden duyacağıımm , işte o kadarr :d

      Sil
  5. Çok başarılı ve de profesyonelce bir kayıt olmuş.
    Sesine, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şiir değil mi..
      Sözlerin güzelliği , kelimelerin akışı / yani nasıl desem. insan okurken sol memesi pat pat diye atıyor yahu.
      ah keşke.. keşke az biraz hissettirebilmiş olsam o güzel kelimelerin derinliğini.
      hele birde , bu "bloğum seslendi" projesi sayesinde benim sesim görme engelli kardeşlerime ulaşıyorsa , varmıdır ki benden mutlusu..

      Sil
  6. Ve ben şimdi gördüm bunu :(
    Çok güzel yorumlamışın ya önce şok geçirmedim desem yalan olur senin olduğunu kavrayamadım :)
    Helal olsun ne diyeyim :)

    YanıtlaSil