11 Şubat 2013 Pazartesi

Bağa mı didiinn

Tüm aöf zedelere çook çok geçmiş olsun diyorum buradaan.
Nasıl kazık sorulardı onlar ya. Bir ay boşuna götümü yırtmışım , çalıştıklarımdan toplasan 10 soru çıktı.
Neyse , ne diyelim sağlık olsun.

Yine şettirilmişim.
Artık bağımlılık yaptı , şettirilmeden duramıyorum.
Bu sefer kitap sanatı şettirmiş.
hadi bakalım bende şettireyim.



1) Kendini yalnızca üç kelimenin içine sığdırmanı istesem...
(ne yapayım üç kelimeye biri sığarmı hiç. :d )
Ağır Roman filmini bir tencereye onsekiz su bardağıyla birlikte koyun.
On dakika kısık ateşle piştikten sonra. İnci Aral’dan “Safransarı” yı küçük küçük parçacıklar halinde içine doğrayın. Yalnız en önemli husus , tam bu sırada bu şarkıyı dinleyin.
Ondakika öyle yekten kısık ateşte pişerken , tencereye doğru dik açıdan “ Eşkiyaaa “ diye seslenin. O sizin nefesinizi alacaktır içine içine.
Sonra Ahmet Kaya çıksın ve desin ki;

2) En çok beğendiğiniz düzenli takip ettiğiniz ya da farklı bulduğunuz sizin için özel olan bir blogdan bahsedebilir misiniz.

Emrah Ateş ; Zaten beni takip edenler bilirler , sıkça bahsederim Zeko’dan. Benim Onyediyıllık arkadaşım. Sırtımı yıllardır dayadığım yegane dostum.
Yazdımı çok pis yazar , kalemi kuvvetlidir. Bugün ben burada sizlere şiirlerimi / yazılarımı paylaşıyorsam onun sayesinde , “ aç la bi tane blog sende boşa gitmesin “ dedi , bende açtım :)

Nursalkım ; Belki de farkında değildir bile onu bu denli takip ettiğimi. Zirâ nedense yorum atmayla pek aram yoktur pek. Ne zaman ki gözlerim uzaklara dalmak istese , bloğuna atarım kendimi. İllâki hüzünlendirecek bir şeyler vardır beni. Hele yukarıda çalan o müzikler..

dondurma delisi ; Samimi insanları severimde ki “S” harfi :) . Hissettiriyor.

Nerissa ; Onun dünyası bambaşka..

ARSELİ-CE GÜNLER ; Her yazısından sonra merak katsayımı arttıran değerli arkadaş.

Emilia; Bazı insanlar vardır size benzerler. Emillia’nın yazılarında ne bileyim kendimden çok fazla şey görüyorum. Yazmaya ara verme lütfen.

Sahipsiz Cümleler ; Çoook uzun süredir takip ettiğim birisi Özlem. Kendisini iyi yetiştirmiş bir hanımefendi. Bana Ağustos Böcüğü demeyi bıraksa bir başka güzel olacak ama işte…
:)

Sonsuz ; Yazıları bana gerçekten çok samimi geliyor. Samimiyetin olduğu yerde ben varım arkadaş :)

Hepinizi yazmaya üşendim değerli arkadaşlarım kusura bakmayın yoksa dediğim gibi az önce saydım tam kırkiki tane sürekli takip etmeye çalıştığım , güzel güzel dünyalarınız var.


3) çocukluk anılarım...
benimle bu konuda birşeyler paylaşır mısın?

“Hapse erken düştüm copla erken tanıştım
Küçük voltalardan bıktım usandım! “
Ne güzel diyor değil mi Hayaloğlu. Çocukluğuma dair anlatacak öyle çok şey var ki..
Yokluk , mücadele , çaba.. Küçücük yüreğe ekilmeyecek / dikilmeyecek kadar fazlaydı sol mememdeki ağırlık.

4) bugüne kadar izlediğin ve etkisinden hala çıkamadım dediğin bir film, bugüne kadar okuduğun ve beni öyle etkiledi ki dediğin bir kitaptan bahsedebilir misin?

Film ; Yeşil Yol

Kitap : İnci Aral - Safransarı

5) Sanatla ilgilenir misin? evet ise hangi alanıyla?

Maalesef.. Sevdiğim aktörlerin filmleri oldumu anca sinema.

6) kahve desem sen ne dersin?

Çay candır

7) son soruda benim blogum ile ilgili :)) blogum hakkında ne düşünüyorsun?

Kitap Sanatı ; Henüz yeni yeni tanımaya başlıyorum.. Seçtiği / tavsiye ettiği kitapların tarzını çok beğendim. Adı Kitap Sanatı olmasına rağmen kendisine dâir de bir şeyler var.Daha da çok olmasını temenni ediyorum buradan kendisine de :) .
Yaz ki , içindekiler dökülsün yüreğimizin dehlizine.
Sağlıcakla kal.

2. soruda şettirdiklerimi şettiriyorum.
İsteyenler cevaplayabilir
Mutlu kalın emi :)

45 yorum:

  1. bu bugüne kadar okuduğum en etkileyici ve çok içten yazılmış bir mimdi
    yazmayı severim ben de ve blogum hakkındaki fikirlerin için de teşekkür ederim...
    Artık ben de daha fazla blogumla ilgilenmeye çalışıyorum açıkçası yeni yeni vakit ayırabiliyorum.
    tekrardan çok teşkür ederimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim. böyle düşündürebildiysem ne mutlu bana.
      yazdıkca açılırsın devam et :)

      Sil
  2. 1. soruya verdiğin cevaba da bayıldım:))
    benimki de soru yani üç kelimeye sığar mı hiç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa ondakika düşün düşün düşüün , ı ıh olmadı :)

      Sil
    2. evet evet olmamış
      anladığım kadarıyla seni 3 kelimeye sığdırmak zaten mantık hatası olurmuş:)

      Sil
  3. Yine içten yine çok samimi, sendeki samimiyet öyleki "ben çok samimiyim" diyecek insanı utandıracak cinsten...
    Hep böyle kal... Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy bir tebessüm attım bak şimdi.
      çook teşekkür ettim , sizi sıkmadan içimdekileri anlatmayı becerebiliyorsam mutlu olurum been.

      Sil
    2. Âlâsını beceriyorsun... :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Aaaa hıhladı bide.
      Ahh hanımefendi buram buram üçübir arada kokuyorsunuz hemide fındıklı :d.

      Sil
    2. Hıhhhh ben Türk kahvesiyim,halis muhlis telvem var . ne arar bende fındıktı, süttozuydu...

      Sil
    3. Yine hıhladııı :d
      kırk yıl hatırın vardır senin şimdide
      bi orta şekerli lütfeen :)

      Sil
    4. kahve dediğin sade içilir, yanında lokumla idare et artık..( bu defa hıhh yok )

      Sil
    5. Kırk yıl hatırın var artik :d

      Sil
  5. vay demek sevilenlerden değilim :) yazdım bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa aşkolsun ben öyle bir insanmıyım :d
      bak üşenmedim baktım sen ondokuzuncu sıradaki arkadaşımmışsın :)
      sakın ohoo en aşağıdayım muhabbeti olmasın
      Emrah'ı otuzbire koydum
      suahselauhse :d

      Sil
  6. 2.soruya verdiğin cevapla beni sevindirdin ya sağolasın samimi samimiyi çeker diyorum bende :) Şettirtmemiş galiba diyecektim ki isteyen şettirtiyormuş sağol varol :)) sınav zordu bilerek işaretlediğim soru sayısı 1 ile 5 arasında hahahah rezaletti yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samim samimi samimi buluyor :d ovv yoo iyiki ismin Samim değil.
      nerden aklıma geldiyse :))
      sınavı hatırlatma , küllüm sıçtık :d

      Sil
  7. 1. sorunun cevabı ne lan öyle. ben bile şaşırdım amk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anasının gözü :d
      insan bi eyvallah filan der lan! Zalımsın.

      Sil
  8. ohhhşşş ^^ çok sevindim yela :D teşekkür ederim dostum hislerimiz karşılıklı. Son dakika golü gibi hissettim kendimi hehehe, cidden erkek blogerlar arasında emrahla sen takip edebildiğim bloglarsınız (evet cinsiyet ayrımı yaptım :P)

    YanıtlaSil
  9. Ağustos böceğiim beniimm! :) Hele benim blogumu yazmayaydın orayaaa... ama alınan çıkar bak. Bu liste de olmayı hak eden tek kişi Emrah bence, dostluğunuz hep böyle devam eder umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A a a hak etmişim işte kıskanmışsın belli :PPPPPP

      Sil
  10. her gün mimleniyorsun yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçbuçuk ay kendime ücretsiz izin verdim mim konusunda.
      sürdüm kendimi.
      dışladım beni.
      bir beni birde benden gideni.
      sanırım bu mimler beni delirtti.
      yok yok.
      he delirtti.
      delirdim.
      :d

      Sil
  11. Çayı neden kıtlama içirsen gardaş =) Dadaşmısan yoksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf o kıt sesini duymak için :d
      Karadenizliyaam. Hemişem varmışam bu toprağlara , Şevşattan gelmişam. Artvinden gelmişam.

      Sil
    2. ee sınırdayız panpa

      Sil
  12. ''şettirmek'' süpermiş bu kelime yaaa ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni şettiremedim amaa biliyorsun melekcan yazmaya ara verince ilk fırçanı düzenli olarak benden yiyorsun :)
      o değilde bu şettircen sadece mimde iyimiş böyle olmadı sanki
      :D

      Sil
    2. EVET MECBURİ ARA VERİŞLERİN DÖNÜŞÜ SENİN FIRÇANLA BAŞLIYOR :)

      Sil
  13. pek değerli arkadaş:):) ben bu sene mim şeettirmiyorumda :) söliyim dedim:)bu arada şiirleri acayip özledik..
    bilesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok muhterem arkadaş :) neden şettirmiyorsun şettirmeden olurmu hiç :d.
      bende özledim..
      yakında peşpeşe patlatıcam inşallah.

      Sil
  14. Yeşil Yol ah ne güzel filmdir o. Neden daha önce hiç denk gelmemişim bilmiyorum ama daha 1-2 ay önce izledim. Gecenin 3'ünde. :) Biraz da duygularım karmaşıktı dokunsanız ağlarım modumdaydım. Çok ağladım. Çok güzeldi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç unutmam film bittikten sonra onbeşdakika hiiç kıpırdamadan öylece dümdüz baktım.
      çook çok iyi bir filmdi.

      Sil
  15. SENİ ŞETTİRDİM TOLGAAAAA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık emekliye ayrıldın melekcanım :d
      şettirmek için çok geç kaldın.
      ohoooo beni kimler şettirdi kimlerrr

      Sil
  16. bi tane de benden var :):) haberin olsun. Ahaha ilk soruya da bayılıverdiiiim :)

    YanıtlaSil