7 Ağustos 2014 Perşembe

Yaz Kızım : Yazarın tımarhaneye sevkine..




Ben bazen saçmalıyorum..
Güneşin en tepede olduğu zamanlarda kel kafamla dışarıda dolaşıyorum. Dolaşsam iyi , bazen iş yapıyorum. İş yapsam iyi bazen güneşi unutup dalıp gidiyorum. Eve geliyorum ben bazen. Vay amına koyim diyorum , kafam sikildi sıcaktan. Ben bazen saçmalıyorum. Kafamın sikilmesi nasıl bir duygu bilmiyorum. Bilmediğim için nasıl sikilebilirliğini düşünmek için zaman harcıyorum. Çok sıcakta kaldığım zaman ayran içiyorum. Ayranı çalkalamıyorum bazen ben. Çalkalamayınca ne oluyor hiç bilmiyorum. Ayranı çalkalamasan ne olur diye soruyorum gogula. Gogul saçmalama diyor ama ben bu aralar çok saçmalıyorum. Devamlı yanlış iett’ye binmek gibi bir kabiliyetim varmış benim. Bazen neden böyle bir kabiliyetim var onu düşünüyorum. Ben bazen düşünüyorum bazı şeyleri. Neden bu kadar unutkanım diyorum. Çalkalamadığım ayran geliyor aklıma susuyorum.. Ben bazen geçmişe dönmek istiyorum. Geçmişe dönerek ‘hava gavurun amı gibi yanıyor ha’ deyimini günümüze uygulayan kişiyi bulup sorgulamak istiyorum. Hayatımı sorguladığım zaman çok saçmalıyorum. Çünkü işin içinden çıkamıyorum. İşin içinden çıkamadığım şeyler canımı sıkıyor.Üzülüyorum.

Ben bazen saçmalıyorum..
Evde yalnız kaldığım zaman huzursuz oluyorum. Ben huzursuz olduğum zaman da saçmalıyorum. Klimanın karşısında serinlenirken üzülüyorum. Klimanın zararlarını bilmiyorum. Klimanın zararlarını bilmediğim için üzülüyorum. Üzülmemek için gogula girip ‘klimanın zararları nedir’ diye soruyorum. Bana ‘saçmalama’ diyor. ‘Klimanın zararlarını bilsem saçmalamam’ diyorum  hak veriyor. Ben evde yalnız kaldım mı saçmalıyorum. Sesli müzik dinleyip şekilden şekle giriyorum. Her masturbasyon deneyişimde utanıyorum. Ben masturbasyon sırasında çok saçmalıyorum. Saçmaladığım zaman utanıyorum. Sağ elimle göz göze gelince çekiniyorum.  Sağ elimle göz göze gelmesem çekinmem mi acaba diye düşünüp zaman kaybediyorum. Ben kaybedilen zamanları saçma buluyorum. Yirmi altı yıl sonra çekilen otuzbirin hesabını sormak için gogula giriyorum. ‘Bunu mu demek istediniz’ deyip sağ el fotosu koyuyor.Üzülüyorum.

Ben bazen saçmalıyorum..
Bir beklenti içerisindeyim hep. Neyi beklediğimi bilsem belki saçmalamam. Bir yerlerde bir bekleyenim varmış gibi hissediyorum. Ben bir şeyler hissedince genelde saçmalıyorum. Saçmalamamak istediğim zaman bir şeyler yazıyorum. Ben bir şeyler yazmasaydım delirmezdim. Yaza yaza delirdim ben. Delirmek isteseydim yazardım. Ama istemedim. O halde niye yazdım.Bilmiyorum.Üzülüyorum..

 #okitapbirgünbitecek

37 yorum:

  1. Dert etme, saçmalamak çok güzel, çok ayrıcalıklı

    YanıtlaSil
  2. her ne kadar 'saçmaladığını iddia etsen de' (ki ben öyle demiyorum.)) şarkı seçimi cidden güzel, tebrikler yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ele güne karşı yapayalnız
      böyle de olmaz ki
      :)
      teşekkür ederim

      Sil
  3. saçmalamaz mısın pıliizz! bir de müzik eklemişsin, müzikle okudum, saçma samapan kafam bi oraya bi buraya gitti :p üzülme çocuk, kabahat sende değil, ayranı bir kez olsun çalkalayıp önüne koymayanda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen durma, hep yaz!Yaz deli gibi, uzak kalırsın yoksa, hep yaz! Yazdıkça nefes nefese sevişelim durmadan deli gibi, ten tene değmeden, can cana...Yaz lütfen; saçma da olsa, uzaktan kadehim bu gece yalnızlığına kalksın!

      Sil
    2. ouu! sertti. iyi geldi.
      ayran içtik ayrı düştük geyiğine inat.
      sevişmemiz gereken bir konu çıktı.
      başım gözüm üstünee. vuur.

      Sil
  4. İnsan işte böyle kendine özgü şekilde saçmaladığı sürece bir birey olarak vardır... yoksa bir sürüdeki aynı saçmalıkları yapan sürü elemanı olur...yani her daim saçmalayacağız en iyisi bireysel olarak böyle senin yaptığın şekilde saçmalamak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dünyada bir sürü ben olsun istemiyorum.
      uuuu hayal bile edemedim (:
      yok yok yine de saçmalamaya bir kota getirilmeli.
      :d

      Sil
  5. SAÇMALAMAKTA İYİDİR...SEN YİNE DE ÇOK SICAĞIN ALTINDA KALMA :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yanarsam sırtıma yoğurt sürersin dimi Nes :d
      hazır yoğurtta var iyi hıyarlı cacık olur benden :p

      Sil
  6. Ayranın yoğurdu dibe çöker, suyu üste çıkar. (Birinin yazması lazımdı.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiii yaaa
      bende diyorum bi yerde bi eksiklik var ama neee
      hay yaşa!

      Sil
  7. Bugün ki ruh halim aynı sen...

    YanıtlaSil
  8. Saçmalamak ruhun gıdasıdır :) çekinme hiç :D

    YanıtlaSil
  9. http://www.youtube.com/watch?v=1pu2xTInFEQ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kendine kalıyor insan eninde sonunda
      Sen bize iyi bak tanrım sevdalı kullarına"
      :d
      bi içlendim. duygulandım

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. e ne yapayım bekarlığın en naif bir o kadar da dertli tarafı o
      yapmayınca olmuyor
      neden yüzüme vurdun şimdi
      :)))

      Sil
  11. O kadar güzel sacmaliyorsun ki can. Bir sorun yüzünden blog adresim degisti. Okuma listeni güncelle de beni de sacmalattirma sonra bu Can bana neden yorum yapmiyor diye ;) http://karaboncuque.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara böcük :p
      seni her daim takipteyim biliyosun.
      teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  12. saçmalaman bile bir olay :)

    YanıtlaSil
  13. Kızma bana safranım kuzumm..ben seni unutmam.bitanem inan fırsat bulupta blog sayfama bile giremiyorum o derece..bundan sonra daha sık girmeye çalışacagım canımmm...biliyorsun seni sevdiğimii...aşk-ı şeker pamugumm benim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir değil beş değil Asiiii. beni kızdırıyorsun sarışın hatun
      arada bi biip desen bile kâfi. olmuyor ama :)
      şaka bir yana , kendine iyi bak oralarda.

      Sil
  14. Soğuk bir duş iyi gelir:):):)

    YanıtlaSil
  15. Günde bir tane saçmalama hakkın var. Sen limittien yemişsin. :D:D

    YanıtlaSil
  16. hep bu havalardan amk

    mınakoprensliği nam-ı diğer mokoko

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizi hep bu havalar mafettii
      nerelerdesin la sen :d

      Sil
  17. Ben saçmaladığımda hiç böyle güzel olmuyo ki :)
    Şair adamın hali başka oluyo demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bellki de tüm yazdıkların bir saçmalık ve sen bunun farkında değilsin :p
      bak ne kadar da güzel yazıyormuşsun saçmalayınca ((:

      Sil
  18. selamlar dost. epey geç kaldım, staj falan vardı, sonra 20'likler falan vardı, sonra tatil falan vardı derken anca döndüm buralara. aksaklık için affola.
    bu ne sıcak diye yorum yapacaktım ama eylül geldi, serinledi bizim buralar. hala sıcak diyorsan buralara beklerim.
    bir de insan saçmaladığı zaman bir yerde bekleyeni varmış gibi hissediyor. bu saçmalamadan da oluyor. sanırım bizle alakası yok bekleyenin.
    naneli ayran dene, çalkalamasan da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başım gözüm üstüne. hoşgeldin. arada bende biraz kaçamak yaptım , kaçtım bir yerlere. bugün motorsikletle gezerken götüm dondu , sonbahar gösterdi yüzünü.
      kahvede otururken delilikten açıldı söz. mahallemizden bir ağabey bir arkadaşının hikayesini anlattı , kendime çok benzettim. sanırım benimde yakındır sıyırmam.
      naneli yanma yapıyor diye biliyorum.
      ha yok o başka şeydeydi
      eyvallah

      Sil