10 Ağustos 2014 Pazar

Konuk Yazar olduum

Değerli blog arkadaşım, sözleriyle ve duruşuyla her zaman saygımı kazanmış olan sevgili Zeugma bloğunda konuk yazarlık bölümü açtı. Sanırım ilk misafiri ben oldum. Bu yüzden çok mutlu ve heyecanlıyım. Ufak tatilim sırasında yazdığım bir şiirimi paylaştım , umarım sizler de beğenirsiniz :)
Kendisine de bir kez daha teşekkür ediyorum.
Şiirin bir ismi yok , o yüzden isimsiz şiir dedim.


Gökyüzüm demeliyim sana
Tozum..
Toprağım…
Rüzgârım demeliyim sana
Belki bir çiçek ismini yakıştırmalıyım suretine
Papatyam desem..
Bir şiir tadında sanki her yaprağı
Ben yaprak olsaydım çiçek olmak istemezdim.
Ben çiçek olsam..
Ya da olmayayım…
Bir çiçeğin kederi solmaktır sanki
Ben şiir olsaydım da solardım
Bu kadar kafiye
Bunca acı..
Ver deseydim sana
Verir miydin,
Bir uyak , bir sitem
Ben şiir olsaydım
Ya da olmayayım.
Bir çiçek olsam
Adım gökyüzü olsun isterdim
Toprak koksun isterdim sevdam..
Bir çocuk görüyorum solumda
Solumda olmasaydı belki görmezdim
Ben zaten çoğu şeyi göremiyorum
Gelenler..
Gidenler..
Ben çocuk olsaydım soluma gelmezdim
Solumda her gördüğüm / gördüklerim
Yakıp gitti canımı
Ben olsaydım beni yakmazdım..
Ama beni hep yaktılar…
Beni yakanlara gül vermek isterdim
Gül olsaydım ben,
Dikensiz olurdum herhalde
Uf!
Elime battı..

t.yazıcı
28 Temmuz Pazartesi
21:07.2014
Altınoluk

22 yorum:

  1. Çok içten, duru ve naif bir şiir.
    'Sen gül olsaydın!.. 'dikenlerin batmasın diye, ellerini kanatırcasına yolardın!..

    Duygu yüklü yürekten ancak böylesine incelikli dizeler dökülebilir.)
    Harika!.. kalemine, yüreğine sağlık sevgili Tolga..

    Bu arada, kendi bloğunda 'konuk yazarlık' bölümü açan
    Zeugma'ya da çok teşekkürler.

    'Söz uçar, yazı kalır' o halde yazmaya ve paylaşmaya,
    paylaştıkça çoğalmaya devam edelim...

    Esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esin , seni yeniden burada görmek güzel :)
      Artık pek kıymet verilmiyor hakikatli yazılara ki ben asla iyi yazdığını iddaa eden biri değilim , bu yüzden Zeugma'dan nacizane fırça hep yerim.
      Demem o ki ; bu blogger dünyasına aldanıp giderse çoğu kişi yazıdan ve yazmaktan vazgeçer. Yazan ile Yazar arasında ki o tek kelimelik farkı insanlar göremediği sürece daha çok hevesle kaçıp gider.
      Kendimi bazen çok sorguluyorum. Şanslıyım ki sizin gibi değerli okuyucularım var.
      Sevgiler..

      Sil
  2. bu ne kadar güzel ,içten bir şiir böyle...
    canım benim yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ness'im beğenmene sevindim.
      okuyan gözlerine sağlık

      Sil
  3. Ben ..... olsaydım
    Bu noktaların yerine kaç bin türlü şey getirdik acaba
    Dikenli ol be Tolga. Gülü gül yapan dikeni drğil midir...
    Ben dikenliyim be. Beni sevecek olan dikenlerime de razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu şiire bir yazı da eklemiştim , Sabri abinin ; "gelenin de gidenin de gönlü hoş olsun.."

      Sil
  4. Evet, ilk misafirim sen oldun :)
    Bunun için ve yukarıda benim için sarfettiğin değerli sözlerin için çok teşekkürler Tolga.

    Abartısız söylüyorum ki yazdığın şiirler pek çok ünlü şairle boy ölçüşebilecek kadar güzel. Hayranlıkla okuyorum. Umarım ki onlar bir kitap haline gelir ve edebiyat adına ''hak ettiği şekilde'' yerini alır.

    Sevgili Esin'in de söylediği şekilde ''Söz uçar, yazı kalır.''
    Durmak yok sakın. Yazmaya devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni farkında olmadan kaç kere kalemi bırakmaktan vazgeçirdin bir bilsen :)
      Her şey için binlerce kez teşekkürler..
      Yazmaya devam :)

      Sil
  5. Ne kadar siir sevmesemde senin siirin cok hosuma gitti :) Bravo! Profesyonel bir yazar gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir sevilmez mi hiç. demek ki doğru kişileri okumamışsın :)
      teşekkür ederim.

      Sil
  6. Zeugma'ya, İnşallah ben de konuk yazar olacağım. Bir şeyleri yoluna koyduğum zaman.Şiir güzel.

    YanıtlaSil
  7. Valla kıskanıyorum böyle şiir yazanları. Ben de yazacam ama sanmıyorum böyle güzel olsun. Nasıl güzellik bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah.
      Bence denemelisin. Her insanın içinde taşıdğı kelimeler topluluğu vardır; tonlarca. Bunun sıralaması yine bizlere bağlı. Hissettiği her an yazmalı insan.

      Sil
  8. Sonuna kadar ciddiyetle okuyup ufacık bi tebessümle noktalaman güzel olmuş :)
    Belkide sadece ben güldüm manyaklığıma ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uf! Elime battı :)
      Gülümsetebildiysem ne mutlu :)

      Sil
  9. http://www.youtube.com/watch?v=8_6vAnmIWHo
    bunu açtım okuduktan sonra. teline teline vurmandan olsa gerek.
    şiirlere yorum yapmaktan kaçıyorum, o muhteşemliği bozmamak için sanırım.
    bam teline, içine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah dostum.
      eyvallah da , dağladın ciğerimi şimdi :\

      Sil