10 Ağustos 2013 Cumartesi

- AVUÇ İÇİ -




İstiyorum ki cebimdeki resimler gibi , sararmasın dünyalar..
Donuk, mat bir bakış, zaman içerisinde kayıp, maziye doğru faydasız bir akış,
Yaşanmasın istiyorum yorgun yüreklerde..
Renksiz, siyah beyaz bir filmde, eski, buharlı bir tren kalkarken,
Ve ağır ağır geçerken gözlerimin önünden yalnızlık,
Uçsuz bucaksız yollarda kayboluyorum, karanlığın üzerine yanarken sigaram.
Uzatıyorum elimi, sis perdesini aralıyorum,
Sabahın ilk ışıklarını gökkuşağının  renklerini,
Sizler için yakalıyorum..
Ve avuçlarımda yürek dolusu sevgi,
Hepsini size yolluyorum..

t.yazıcı

46 yorum:

  1. Ne güzel bir gönderi... Kargo da bedava üstelik... Ama senin üstüne almadığun güzellikleri, kimseler üstüne almıyor... Alsaydık, almayı bilseydik böyle olmazdı hiç bir şey... Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gerçekten öyle bir imkanım olsa da arda kalan parçalanmış gülüşlerimden tutam tutam göndersem sizlere..
      mutlu kalın hep emi..

      Sil
  2. Hıııı ben de inandım, şimdi bu yazının neresi uydurma diye araştırıyorum..malum hep kurgu, hep kurgu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bak bakk alttan alttan bakmalar , bi kıkırdamalar bi şey yapmalar :d

      Sil
    2. Bişey yaptığım yok, payıma düşen varsa, memnuniyetle alır giderim.. ( bi çark etmeler, sanki ben değilim o bişey yapan havaları...)

      Sil
    3. Tabii kii istediğin kadar. ( bi oksijeni bol havaları , böyle istemem üstünkörü haller...)

      Sil
  3. sis perdesinden sonra gökkuşağını görebelimek ne güzel..
    ezginin günlüğünü de pek severim..

    YanıtlaSil
  4. Vay be dedim, harika satırlar, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler o halde... :)
    Aldım gidiyorum.

    YanıtlaSil
  6. Aldııııım!
    Ben de yürek dolusu sevgi gönderiyorum sanaa!Alır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoopp döşümle istop edip sol mememe gömdüm
      teşekkür ettim :)

      Sil
  7. Seviyorum bu şarkıyı..
    Gökyüzü bazen ciğerime doluyor..
    Arka koltukta unutulmuş gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asmak yok suratııı.
      o kadar yollamışım hiiç dokanmadı mı :d

      Sil
    2. ''Sabahın ilk ışıklarını gökkuşağının renklerini,
      Sizler için yakalıyorum..
      Ve avuçlarımda yürek dolusu sevgi,
      Hepsini size yolluyorum..''
      Böylesi güzel dilekler kabul edilmez mi hiç,harika,sağolun:))

      Sil
  8. sevgiler bizden olsun :):)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzell,ne aydınlık ne renkli dizeler..
    Sevgilerin hep çoğalsınn

    YanıtlaSil
  10. Eksik bir şey mi var hayatımda? :) Özlemişim bu parçayı. :)

    "Uçsuz bucaksız yollarda kayboluyorum, karanlığın üzerine yanarken sigaram.
    Uzatıyorum elimi, sis perdesini aralıyorum,
    Sabahın ilk ışıklarını gökkuşağının renklerini,
    Sizler için yakalıyorum..
    Ve avuçlarımda yürek dolusu sevgi,
    Hepsini size yolluyorum.."

    Özellikle şu son dizeleri çook sevdim! :) Çok tatlı, şirin. :))

    YanıtlaSil
  11. avuç içi kadar mutluluk yeter bana ')

    YanıtlaSil
  12. Avuçlarından gelen sevgiyi alıyorum ve çooook teşekkür ediyorum..Sağol, varol..Hayatından sevgi eksik olmasın..

    YanıtlaSil
  13. Ne mutlu bir şiir, açıp perdeyi bende içeri alıyorum o gökkuşağının renklerini ve avuç dolusu sevgiyi...
    Huuu çok soğukmuş.... :))

    YanıtlaSil
  14. dolu dolu sevgimi aldım bendee:))
    özlemişim bak şiirlerini okumayı :) şarkı da çok hoşş..

    YanıtlaSil
  15. ezginin günlüğünü bir yolculuğa çıkarken bir de sevgiliden ayrıldığımda zevkle dinliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. bu dizeleri tekrar okumak iyi geldi..

    YanıtlaSil
  17. Çooook çok teşekkürler ediyorum. Ağzınıza elinize sağlık.. Hayırlı bayramlar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel... Kafa'ya da beklerim :)

    YanıtlaSil
  19. Yürek dolusu sevgini aldım, merci:)

    YanıtlaSil
  20. ay çok teşekkür ederiz.
    :)

    YanıtlaSil
  21. Sevdiğim şeyler benimle kalacaksa ben sararıp baki olmasına razıyım.
    Biliyor musun; artık şiirlerinin altında adın yazmasa da senin olduğunu anlarım. Tarzın var artık.
    Çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sararan şeye fikrini sordun mu ?
      O sende kalmak istiyor mu peki ?
      teşekkür ederim.
      hoşgeldin.

      Sil
  22. Ya da zaten vardı, ben yeni yeni farkediyorum..

    YanıtlaSil