28 Ağustos 2013 Çarşamba

Geceyedir küsmelerim..


Etrafıma bakıyorum da ne çok kalabalık var..
Bazı gruplar şarkı söylüyor , bazıları geyiğin dibine vuruyor bira şişelerinin takırdama sesleri eşliğinde.
Kumsal da tek oturan benim sanım. Yaklaşık üç saatir burada oturuyorum.
Deniz ve ay öyle güzel sevişmişler ki çocukları olan "yakamoz" a sanırım aşık oldum. Saatlerce öylece onları izliyorum. Hafiften kıçımın üşüdüğünü hissediyorum ama kalkmak istemiyorum..En fazla cırcır olurum!

Ne güzel parıldıyor mavinin koynunda.
Oysa gözlerin benim gökyüzümdü. Bu kadar bonkör olduğunu bilmiyordum.
Gerçi iyi de etmişsin. Burada ki yakamoz zararsız.
Sana olan sevdam / sevgim hep yasaktı değil mi..
Gözlerin gözlerime değince bataklığa dönmüş yüreğim yeşerirdi. Kurbağaların yerini kelebekler alırdı..
Ama iyi oluyor böyle. Pişman değilim..
Yalnızlık , deniz ve yakamoz hiç de fena sayılmaz.
Ben mutsuzun mutlusuyum..

Yeni cenarasyon ne saçma şarkılar söylüyorlar öyle. Üç saatir biri bir türkü söylemez mi bee!
Söyleseler ya Neşet Babadan ; " sen orada ben burda / ömrümüz geçti böyle.. "

"Seni özledim" demeye korkar oluyorum bazen.
Uzaktayım şimdi; senden , kokundan , gözlerinden..

Gözlerin demişken ; sol kaburgamdan bir parantez açmak isterim..
Önceleri kokunu unuttuğumda kendime çok kızmıştım , çok bağırdım ama dayandım / alıştım.

Pis diktatör bir yüreğim var , sana gelen sokaklarıma bir bir bina diktim..
Engel olamadım Memleket Gözlüm beni affet..
"Seni özledim.."

27.08.2013 / Altınoluk

34 yorum:

  1. o son cümle de olmasa var ya bir türlü odaklanamadım hüzünlenmeye
    tam hüzünleniyorum diyorum töbe bir gülmek geliyor:))
    ama o son cümle
    tamam tamam oldu bu
    tek bir cümlesiyle okurunu ağlatmayı başarmıştı şair
    Fazla söze gerek yok "seni özledim"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün dozajında güzeldir :) çok boğmaya gerek yok.
      O iki sihirli kelimeyi içimiz de o kadar çok tutuyoruz ki , bi süre sonra kalp kabızlaşıyor. Tüm sevda sözcükleri içimizde kalıyor.Sıçamıyor!

      Sil
  2. Fena çok fena!! Yüreğine kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem , hoşgeldin.

      Sil
    2. Hoş gorduk bi de hoş bulduk bi de hosbulmusam :)

      Sil

  3. sesini duymayı özledim ,elini tutmayı özledim , yüzünü görmesem bile adını söylemeyi özledim demek geldi içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkısı da benden gelsin o zaman :)
      http://www.youtube.com/watch?v=2wZpHPj7acw

      Sil
    2. ne iyi oldu şimdik :)

      Sil
  4. Ben de senin yazılarını okumayı özlemişim tolga :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay vayy sen buralara uğrarmıydın :)
      hoşgeldin.

      Sil
    2. geldim geldim hem de tatilimi de yaptım geldim :)

      Sil
  5. Yüregine ve kalemine saglik ve bir soru. Yazdigin yazilari, yani daha dogrusu bloga ekledigin yazilari önceden bir yerlere not mu aliyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ahu.
      Birçoğunu önceden yazıyorum sonradan sanal ortama aktarıyorum.

      Sil
  6. çok içten, çok yürekten olmuş yazınız..Bende küstüm hem de çok..Ama küsmek de bir değer ifadesi değil mi? İşin acı tarafı kendi kendine küsmek olsa gerek..Çok üzgünsündür ve haksızlığa uğramışsındır..Gönül küser, gönül alınır, gönül alınmayı bekler..Ama nafile..Bende küstüm galiba , tüm gecelere..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Lütfen bana "sen" diye hitap et.
      Çok masumdur aslında kırılmak / darılmak..
      Orhan Gencebay - Dokunma ve Dilenci şarkılarını bir tavaf etmek gerek..
      Geceye küs ama ay'a sırtını dönme..
      Oda giderse halimiz perişan.
      mutlu kal..

      Sil
  7. Ouuf:/ bazi erkekler boyle nasil oluyor..iyisin dimi abi ismail:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem , hiç düşünmedim.. Cinsiyet meselesi değil , kalp her zaman tekdir..

      Sil
  8. içerledim,gülümsedim.Öyle işte.Çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. bir off çektim :)

    YanıtlaSil
  10. Döktürmüşsün son satırlarda.
    Bu kadar güzel olabilirdi ancak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim.
      Hoşgeldiin , ne iyi geldin yine :)

      Sil
  11. Ama iyi oluyor böyle. Pişman değilim..
    Yalnızlık , deniz ve yakamoz hiç de fena sayılmaz.
    Ben mutsuzun mutlusuyum..

    -Mutsuzun mutlusu olmaktan mı geçer, sek mutluluğa kadeh kaldırmanın yolu?! Öyleyse, şerefe!

    Sevgiler,
    Luna.

    YanıtlaSil
  12. Kalabalık...
    Kafa Dergi'ye ve Ters Düz'e de beklerim, sanattan-gezi yazılarından-ev dekorasyon dosyalarından ve hikayelerden hoşlanıyorsanız... :)

    YanıtlaSil
  13. Gerçekleşemeyenlerin karşısında direnci yitirip, alışmak...
    sanırım hep bize olan bu.
    direnç gösterdiklerimiz tepki vermeyince biz tepki veriyoruz.
    keyifli ve gerçekçiydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyin ve kalp sıradışı şeyler yaptırabiliyor bazen..
      Bazen tam tersi susmayı tercih ediyor. Üstünkörü bakış atıyor hayata.
      Bazen..
      kim bilir
      :)

      Sil
  14. müthişti.....uzun zamandır bu tarz bir şey okumadım ben ya.Helal olsun ne diyeyim

    YanıtlaSil
  15. 1- "Ben mutsuzun mutlusuyum" Ne güzel. Güzel güzel :)

    2- Altınoluk tarafının suyu çok soğuk :))

    YanıtlaSil