20 Ekim 2014 Pazartesi

Betül'e..



Hadi şimdi, Kasım'ı da sevdirt bana
Bütün mevsimlere kırgınlığımı atayım tek bir anda
Tek tek sitemlerimi serpiştireyim yokluğunda geçen her aya
Bu kadar gaddar olma, çık bak birazda
Yakamozu seyrediyorum yine balıkçı kulubesinin karşı kaldırımında
Bu kadar hızlı nefes alma
Yorulup düşersin yine bir anda
Bilirsin beni,
Kızgınlığım sana değil Tanrı'ya
Üstüne bir şey giy, ayaza meydan okuma
Bak Ekim'de bırakıp gitti beni
Sen bir başıma koyma
Hadi şimdi, durma
Giden günleri saydır bana
Bencil olma,
Bir tek ölü sen değilsin bu hayatta
Hadi kaldır kafanı, yine dön bak bana
İlk gün ki Betül ol yine
Ağla, sızla, sarılmak iste biraz daha
Hadi kalk şuradan
Söylemek isteyip söyleyemediğim şeyler vardı sana
Bütün ayları şikayet ediyorum şimdi seni benden alana
Arada vefasızlaşıyorum sen bana aldırma
Senden sonra yanına gelenlere de suratını asma
Bizim de sizden farkımız yok bunu unutma
Bazen görürsen ağladığımı sakın bana kızma
şiddete meyyalim vallahi dertten, sızlanma
Ben bu kafiyeyle varırım seninle birlikte sonsuzluğa
Unutmadım seni küçük kız,
Benden selam oralara..

29 yorum:

  1. Gidenin nereye gittiğini biliyorsan katlanmak bir nebze kolay geliyor da, bir de nereye gittiklerini bilemediklerin var ya...İşte o çok zor be Tolga...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu bilinmezlik..
      ben bilmiyorum. nereye gidiyorlar hiç bilmiyorum.
      zeki müren dinliyorum bazen, 'elbet bir gün buluşacağız, bu böyle yarım kalmayacak' diyor, susuyorum.

      Sil
  2. yalnızca,uzakta,ama sensiz değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin Havva.
      Belki de bunu bilmek yatıştırıyor gidenlerin arkasından, az da olsa..

      Sil
  3. Çok güzelll..Özellikle son iki......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..
      Unutmamak gerek gidenleri. Belki istedikleri için gitmediler, en azından aklımızda ki yerlerini korumayı becermeliyiz.

      Sil
  4. Sana onu sevdirene emanet et onu. Bütün ayları şikayet ettiğine:))))

    YanıtlaSil
  5. "Sen giderken karanfiller sıralıydı...İçlerinde biri var ki, benim gibi yaralıydı..." çok üzüldüm bu yazıya, lanet olsun, hayat neden böyle ki, ya da ölüm?ulan alacaksan ya topyekün al, ya da bizi bize bırak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıp götürdü beni bu cümle bak..
      ah ki ne ah cancan, anlarsın beni

      Sil
  6. unutmadık ki gidenleri. her zaman, nerede olursak olalım yanımızdalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissedebiliyorum bazı zamanlarda.
      Hakikaten duyuyorum seslerini

      Sil
  7. unutmak kolay olmuyor;) kasımı severim ben kasımda aşk başkadır lafından sonra sanırım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından Kasım'dan vazgeçmemeyi bilmeli.
      eyvallah

      Sil
  8. keşke kayıplarla acıya da alışsak ama her biri her bir taze acı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tazeliyor yarayı, haklısın.
      bilgisayarda ki gibi, biri geliyor sağ tuşumuza basıp 'yenile' diyor.
      ve ne yazık ki bizler de bunlara alışmak zorundayız. ve ne yazık ki alışıyoruz. yine gülüyoruz, eğleniyoruz, ağlıyoruz, sevişiyoruz. alıştırıyor. gidene alışmayı da alıştırıyor..

      Sil
    2. Macos sa yandik yenile bile yok :D

      Sil
  9. Ben sana küsmüştüm ama arada okumadan duramıyorum!

    Yazmayacaktım ama bazı cümleler illaki tebriği haketti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Ben sana küsüm aslında haberin yok,
      Koyup gittiğinde yerde kötülük çok.
      Kime küseyim nazım senden başka kime geçer"
      diyor bak şarkıda da :) fikirlerimiz küstü, aklımızla beynimiz değil. yani en azından benim için öyle. Teşekkür ederim. Zamanında demiştim hatırlarsan, ne zaman daralıp sıkılsam soluğu senin bloğunda alıyorum diye; bu değişmedi.
      eyvallah.

      Sil
  10. okudum ve deriiin bi iç geçirdim.
    Keşke olmasa böyle, ama hayat...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=hLiNA1195PI

      Sil
    2. Çok güzelmiş dinlememiştim daha önce :)

      Sil
  11. normalde istemeyiz ağlasın kızın ama öyle oluyor ki tek tepkiye ihtiyaç ve özlem duyuyoruz.

    YanıtlaSil
  12. her zaman kalbimizde onlar..yanımızda..

    YanıtlaSil
  13. insanın betül olası geliyor :)) uzun bir aradan sonra koskocaman bir merhaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Betüller ölüp gidiyor, sen ölme ama :(
      seni yeniden görmek güzel, hoşgeldin :)

      Sil