28 Temmuz 2013 Pazar

Sesli Mim :) [Bloğum Seslendi]

Şöyle ters birşey yaptım , öyle doğaçlama seslendirme filan iyi tamam da yazmayı unuttum en başından :)
sonra bir iki kere dinleyip bir de yazılısına da yapayım dedim.
olduğu kadar artık :))






Evet arkadaşlar herkese selam yineee doğaçlama bir kayıtla karşınızdayım.

Bu sefer değişik bir şey yapayım dedim. Bu bloğum seslendi olayını duymuşsunuzdur , okuma olanağı olmayan arkadaşlarımız / kardeşlerimiz için güzel bir proje , buradan yine teşekkür ediyorum bu projeye hayat verenlere..



Daha önce yine seslendirmeler yapmıştım ama hep şiirlerimden okudum. Bu sefer bir değişiklik yapayım dedim ve bir soru cevap kaydı yapayım dedim.

Aslında bunun adına “Mimlemek” diyorlar ben bi türlü diyemiyorum bunu , hep “beni şettirmişler” diyorum x))  heee bak bu olayıda çok sevdim x)) tam benlik , ben buna konuşur konuşur güldürürüm x))

Güzel soruları için Ness ' e teşekkürler..


1) ben kimim?
Ben sıcak, nemli ve kehribar kokulu kadınların coşkulu tarihinden,
Sarışın bir öpücükle uyandırılan,
Milat öncesinde çıplak bir ömrün,
Tapınaksız ve aşksız sadeliğine bulanıp,
Toprak kokulu, tortusuz sevişmelerin ardından
Ağlayan adamlardan biri olmalıyım..
Öyleyse hiç yaşamadım bunca yıl,
Benimkisi sade, üretken bir düş mekanizması.

Ben, ıslıklardan gerilmiş,
ha koptu ha kopacak şarkıların,
Ve karanlığa gömülmüş kayıp insanlar konçertosunun adsız bestecisiyim,
Ben, ölü bir iklime motifsiz acılarla savrulan,
Biriktirdiğim tüm imgeleri kumral ve sarhoş bir yalnızlığa sıvayan,
Ve sığınaksız sevdalara sığınan bir şiir veznedarıyım.


2) blogumun adı nereden geliyor?

“Parçalanmış Gülüşler” ismiyle bir şiir yazdım. O şiir can verdi aslında bu bloğa.
Aslında şöyle , gülüşlerimin bir daha geri gelmiyeceğini anladığım anda yerleşti sol yanıma bu isim.. “Parçalanmış Gülüşler..”


3) blog açmaya nasıl karar verdin?

Gardaşım Zeko sayesinde açtım. Normalde bilgisayarda biriktiriyordum yazılarımı , “aç yazdıkca rahatlarsın blog ortamı iyidir” dedi ve açtım. İyi ki de açtım sizim gibi güzel insanları tanıdım.

4) neden yaşam blogu?
Bu soruyu soran sanırım “yaşam bloğu” olan birine sormuş , benim blog biraz kişisel biraz geyik biraz şiirsel.
Bu üçü olmasa zaten yaşamanın ne anlamı var değil mi :)

5) kişiliğin?

Oldum olası şu kendini tanıtma olaylarını beceremedim , sanırım yine yapamıyacağım. Benim işte , sevgi arzısı bir şair müsvettesi..

6) hoşlandıkların?

Güzel olan her şeyi severim girişi yapsam bana küfür etmezsiniz değil mi   x))
Hoşlandıkların derken nasıl hoşlandıkların ? Hatundan mı hayattan mı ohooo bir sürü şey var.

7) hoşlanmadıkların?
At hırsızlarını hiç sevmem x)) . Kendini beğenmiş insanlardan hiç haz etmem deyip bu soruya da en doğru cevabı vermiş olayım o zaman..


8) en çok sevdiğin makyaj malzemesi?

Ruj ve rimel ah bir bilseniz , rujumu sürmeden dışarı çıkamıyorum x)))
Sanırım bu soru da bana ait değil  x))

9) çantanda olmazsa olmazın?

Evveett şuan hemen bakalımmm.
Az biraz para
Kimliğim , ehliyetim
Paso vaarrr
Bir adet prezervatifimiz vaaar
Heh bir de çok sevdiğim insanların vesikalık fotoğrafları çıktı

10) en son okuduğun kitap?
Zülfü Livaneli * Son ada

44 yorum:

  1. ooo çok zor senin yaptığın şey arkadaşım. Mikrofona konuşmayı hiç tahmin bile edemiyorum. Ama seninki bence çok başarılı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmak ve Okumak çok çok ayrı birşey hakikaten :)
      Hele ki doğaçlamak fevkalede zahmetli.
      teşekkür ederim.

      Sil
  2. var ya BAYILDIM.

    ne güzel sesin var senin. hem o gülüşler nasıl yerinde olmuş.

    hem "gülüşlerinize, damima ama daima sahip çıkın"

    ay ben aşık oluyorum! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miaaaaa ,
      Senin büyük harfle vurgulamana gurban , çok mutlu ettin beni :):)
      Gülüşlerin daim olsun hep.
      vuhuuuu :d

      Sil
  3. ne iyi yapmışsın, güzel olmuş bu şekilde:)
    cevaplar yine süper,süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu dimi ya , benim de hoşuma gitti :)
      teşekkür ettim Bahar'ım.

      Sil
  4. cevapların yine çok içtennnn bu çok güzel:))

    YanıtlaSil
  5. Harika seslenmis bu blog :) blogcan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman efenim kimler gelmiş , hoşgelmiş ,ne iyi gelmiş :)

      Sil
  6. Dizelerin harika ! ama en çok bunu sevdim " sıcak, nemli ve kehribar kokulu kadınların coşkulu tarihi" :)
    ses tonun hiç fena değil...sürdürebilirsen seni okuyamayanlara da bu şekilde ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim..
      Sesim elverdikce arada sürdürmeyi düşünüyorum , bakalım :)

      Sil

  7. Gayet samimi, içten cevaplar.
    Kahkaha efektleri de akıyor hani!!!

    YanıtlaSil
  8. ''Yardıra yardıra gidiceğiz ama..'' demişsin ya..
    Kopptumm :))
    Çok güzel, çok samimi, çok keyifli bir mim olmuş.
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bindik bir alametee gidiyoz gıyametee , amaniiin :)
      ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Bunu eklemesem olmaz:
    Şiirin de harikaydı, her zamanki gibi..

    YanıtlaSil
  10. ayyy tolgaaa zorla beni çocuklu yaptın allah mı söyletiyor :) 8 inci soru beeni güldürmekten öldürdü hahaha bu soruyu neden silmemişimmm :)
    çok ama çok güzel olmuş canım benim !
    teşekkür ediyorum sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En az üç istiyorum! :)))
      ben teşekkür ederim sarı kız , iyi bak kendine :)

      Sil
    2. HİHİHİ :)) SENDE İYİ BAK KENDİNE ÖZLETME KENDİNİ

      Sil
  11. Yüreğinden şiir akıyor, yüreğine sağlık =)

    YanıtlaSil
  12. Şettirmişler'e çok güldüm :)) O sürpriz makyaj malzemesi sorusu da ayrı komikti.. Çok eğlenceli olmuş.. Ayrıca seslendirme işi gerçekten zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok şettiriyorlar bildiğin gibi değil (:
      Seslendirmek zor zannaat , teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Zülfü Livaneli sırada bekliyor bende de okuyacağım bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıcılığın böylesi..
      bence hemen başlamalısın.

      Sil
  14. Şahanesiniz :) bir yandan sizi dinlerken bir yandan yorum yazıyorum. Gülme efektlerine bittim. Bir dakika, şiirinizi dinliyorum sonra devam edicem :)
    Kon çer to sunun...:)
    Hem sesinizi, hem cevaplarınızı okuyup dinlemek çok keyifliydi.

    Şiiri çok beğendim, çok sevdim. Birde ben okumak isterdim ki yüksek sesle okuyorum şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah efenim :)
      İnan bana önceden seslendireceğimi bilseydim o kadar zor kelimeler serpiştirmezdim cümle aralarına :))
      çok teşekkür ederim , mutlu ettin beni :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Böyle iltifatlara da bir türlü alışamıyacağım sanırım.
      teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Blogun seslenemedi benden :) Açılmadı nedense. Neyse.. Kendini beğenmiş kibirlilerden kim hoşlanır zaten bilmiyorum :) Herhalde amaçları onları sadece kendileri beğensin, başka da kimse beğenmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa nideeeen. Ben mobilden bile dinledim halbuki.
      Anlık problem olmuş zağar :)
      Onları at tepsin (:

      Sil
  17. Arkadaslar dört gündür internetim yok :\ en kısa sürede aranıza katılacağım.
    Not: Zalımsın Turkcell Superonline!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEMDE ÇOK ZALIMMMMIŞŞ !

      Sil
    2. Ben geldiiiim :)
      Kısa süreli ayrılıktan ötürü , özrümü iletiyor bir başka postta görüşmek üzere dileklerimi avucumun içiyle önünüze koyuyorum :)

      Sil
  18. dinlerken az gülmedim tolgaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mu güldün :)
      hep gül diyeceğim ama insan hep güler mi yahu.
      Kemal Sunal'ın filminde vardı ya , bebeği hep ağlıyordu. Aaa dur bak aklıma bir yazı geldi , kafamdakiler dağılmadan bir yazayım :)

      Sil
  19. Bu nasıl bir içtenlik :))) hahahha :)))

    YanıtlaSil
  20. Ay gördüğüm hatta duyduğum en güzel mimdiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehhe dimi çok değişik oldu bu :)
      keşke yine yapsam. mikrofonum bozuldu :\

      Sil
    2. Bende niye yapmayı bıraktın diyecektim :)
      Yapıldığı zamana o zaman :)

      Sil