9 Ocak 2013 Çarşamba

Terk Etme Beni Çocukluğum.. [BLOĞUM SESLENDİ]

Selaam , tekrardan ben.
İnternette gezinirken denk geldim , öyle hoşuma gitti ki seslendirmek istedim. Arada bir iki kendimle de konuştum , arada ses sürtüşmelerim oluyor affola :)
Bulduğum sitede yazar olarak " Ferihanaz " olarak geçiyordu , kendisi yazdıysa kutluyorum.

" Henüz daha erken çocukluğum,
Gitme uzaklara.
Tükense de bütün ihtimaller
Ki ölümde buna dahil,
Yaşarken ölmekse de tek bildiğim;
Hiç açılmamış bohçalarda
Çok umutlarım var elimde değil.
Sakın ha terketme beni çocukluğum,
Bırakma beni yalnız;
İçime kan akıtıp gölgelesem de neşeni,
Kırsam da bütün oyuncakları,
Bir ben miydim ezen karıncaları.
Hem sonra;
Ev sahibinin bahçesinden
Yalnız iki küpeli kiraz çaldım ben:
Evcilik oyununda
Kulaklarıma küpe yapmak için.
Kulaklarıma küpe oldu hakikaten,
Çocukluğunu yitirmiş bir çift gözün
Şikayeti üzerine öğrendim bu oyunun
Ne yaman bir öğretici olduğunu.
Sahi biliyor musun çocukluğum
Artık saçlarımı kınalıyorum,
Beyazları kapatmak öyle kolay olmuyor.
Bak gülüyorsun işte duyuyorum,
Gülme bana.
Hala bulutların üzerinde uyumayı düşlesem de,
Uçurtmaların kuyruğuna takılmayı dilesem de,
Farkındayım çok büyüdüm.
Ve o gün gelince çocukluğum,
Müptelası olduğum şehirde
O mahzun caminin avlusunda
Öylece gördüğün vakit beni
Beyazlara bürünmüş,
Boylu boyunca uzanmışken beni bırakma
İyi bilirdik demeyi unutma! "

25 yorum:

  1. Gerçekten etkileyici bir yazıymış...Yazanı da seslendireni de çocukluğu hiç bırakmasın ve hep iyi bilsin...

    YanıtlaSil
  2. Şir okumak yakışıyormuş sesine :))

    YanıtlaSil
  3. dokunsam ağlayacak gibisin tolga
    şiiri çok güzel seslendirmişsin ama bu hüzün fazla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Dokunsan donacağım!!
      İçimde intihar korkusu var
      Bir gülsen ağlayacağım, bir gülsen
      Kendimi bulacağım"
      ben dozajını ayarlarım her zaman hüznümün cancan , sağolasın.

      Sil
  4. mimlendin ..yazıda mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim , en kısa zamanda cevaplıyorum.

      Sil
  5. hüzün kokan bir ses dinledim

    YanıtlaSil
  6. Prçalanmış gülüşleri dinlerken hep aklıma otobüsteki ağlayışım ve tanımadığım o nun bakışları geliyor aklıma, yandaki otobüsten pek romantik değildi tavırlarım suradına çektiğim perde hayatıma çektiğim perde gibiydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perdeyi aralayıp bakmayı denedin mi hiç. Boşa demedim , ahh otobüsler..
      teşekkür ederim..

      Sil
    2. Perdeyi yüzüne kapayan bendim neden açayım ki!

      Sil
    3. Bilmem , herşeye inat parçalanmış bir gülüş atmak için mesela..

      Sil
  7. Bu arada seslendirme güzel.

    YanıtlaSil
  8. huzun herkese yakismiyor yarali insanlara yakisti kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarası olmayan hüzün kokmaz , hüzünlü konuşmaz.
      zaten o yara deşifre eder sürekli insan ruhundaki hüznü..

      Sil
  9. Seslendirme çok etkileyici ve derinden.Zamanda yolculuk bu olsa gerek...

    YanıtlaSil
  10. Hayatımda en çok sevdiğim insanın en sevdiği şarkıyla başladı ya şiir ben bugün cidden kendimden geçtim..
    Ne yaptın sen ya kendimi taş gibi kırılmaz sanırdım bir de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler değil mi..
      Kimse taş değildir Şeyma , sadece öyle görünmek ister..
      Yüreğini sıkı tut..

      Sil
  11. Merhaba, bu şiir anneme ait ferihanaz takma ismiyle paylaşmıştı bu şiiri birkaç yıl önce ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Ne kadar güzel, dilerseniz altına yazabilirim :)

      Sil