21 Mayıs 2015 Perşembe

- Renksiz Şiir -



Sesini duyduktan sonra yeşeriyor içimde ki ölü otlar
Senden önceleri biraz ot kokuyordum, bağışla
Gel gör ki sesin var, uzakta; en yakınımda
Sesin sesime değiyor
Sesine cevap veremiyorum
Sonra..
Çok sonra; içimde koca bir sessizlik yankı yapıyor
Gülüşün bir kuşa hayat verip yarasını kapıyor
Sen kuşa can veriyorsun
Gökyüzünün maviliği yüreğimize dokunuyor
Bir banka oturuyoruz, eskimiş; çürük,
Tıpkı eskittiklerimiz gibi
Ben yollara küfrediyorum, 
Sen geç gelen bahara
'Geç kalmışız' diyorum
Sesin sesime cevap veriyor
Yollar buharlaşıp uçuyor
Tepemizde kocaman bir gökkuşağı doğuyor
Sol yanağında ki o çukur bütün grilere renk veriyor
Yüreğimin sesi bir çiftçi gibi gariban
Sesin sesime can veriyor sen farkına varmadan
Ben adını söylüyorum
Adın adımı söylüyor
Ben yeşeriyorum

t.yazıcı

23 yorum:

  1. Naaaptın be Tolga....ah Tolga ah....ne diyim ben sana şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demesende olur cancan
      ben anlarım seni
      ama o âh'ları azaltmak gerek..

      Sil
  2. Seslendirmiş halini merak etmekteyim.
    Ne derler bu durumda ellerine mi sağlık ? Yüreğine mi ?

    YanıtlaSil
  3. Tolga kitap işi ne oldu? Bu arada cepten yorum yazdığım için çifter çifter geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her yer çok para istiyor cancan. ve her zaman olduğu gibi bende para yok :)
      yolladığım yayınevlerinden yanıt bekliyorum, başka bir yere yollamayacağım. samimiyetin bozulduğu yerde bende olmam :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. aklıma çok müstescen bir şey geldi :d
      töbe töbe
      dur bakayım
      hah gitti :):)

      Sil
    2. =))))))
      Uff utandım ya

      Sil
  5. Aslında yoksun, biliyorum.
    Çok sevdim.

    YanıtlaSil
  6. Dua et, ben de yeşereyim.
    Yeşermek kutsal bir şey sanki. Ne mutlu sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cem yılmaz diyor ya; "içimizdee" diye
      yatıyor sol yanımızda bir yerde

      Sil
  7. yeşerelim hep yaa :D

    banada gel beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fazla geyik amann yeşil sağlığa zarar
      uğrarım tabii ki

      Sil
  8. Güzeel bir şiirr, hele şarkı... Bir zamanlar ne çok dinlerdim. En sevdiklerimdendir...
    Bana dediğin şarkıyı da çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,
      beğenmene sevindim :)

      Sil
  9. adını söyledikçe yeşermek çok anlamlı..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel değil mi insanın kendini yeşillendirmesi
      velev ki yaprak döker bir yanımız bir yanıımz bahar bahçe :)

      Sil
  10. o bankın köşesi ıslak hala..
    ayrıca geç kalmak yok biraz tembeliz sadece
    biz canımız ne zaman isterse o zaman tutarız zamanı köşesinden.
    öperim sol memenden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canını yirim
      o köşedeyim hala :)

      Sil